اطلاعیه مهم پذیرش و تحویل دستگاه ها در اسفندماه ..!

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مشکلات رایج سرفیس پرو۴

مهدیه خویینی
مهدیه خویینی
اشتراک گذاری
فهرست مطالب

امتیاز دهید!

میانگین امتیازات: / 5.

امتیاز دهید!

مشکلاتی که در سرفیس پرو۴ وجود دارد باعث شده است خیلی از افراد از خرید این محصول صرف نظر کنند ولی با این حال این محصول همچنان یکی از نسخه های بی نظیر مایکروسافت است و امکانات بسیار بالایی دارد و البته از قیمت بالایی برخورد دار است. با این حال خیلی از افرادی بوده اند که پس از خریدن این محصول، با مشکلات متعدد آن درگیر هستند.
این محصول ویژگی های منحصر به فردی دارد از قبیل قلم.ولی بزرگترین ضعف این محصول باتری آن است.
مشکلی که باتری سرفیس پرو۴ دارد این است که به یک باره ممکن است دستگاه خاموش شود و دیگر روشن نشود و همین باعث میشود که فرد برای تعمیر آن متحمل هزینه های زیادی شود.پیشنهاد میشود برای حل این مشکل نسخه ای که در اوایل سال جدید نیلادی منتشر شده را بخرید. همچنین برای تعمیرات سرفیس پرو می توانید به سایت آروند مراجعه کنید.
نسخه جدید حتی در قسمت ایمیل هم مشکلات چندانی دارد،به این صورت که پیام های جدید را نشان نمیدهد که مربوط به همگام سازی آن که علت های متفاوتی دارد.برای حل این مشکل باید اخرین نسخه این محصول را تهیه کرد.
از دیگر مشکلات رایج این است که ممکن است نمایشگر دوم به آن متصل نشود. برای حل این مشکل باید از نحوه اتصال را مجددا بررسی کرد. یا در صورت حل نشدن مشکل، نسخه رو بروز کرد.
مشکل دیگر این است که ممکن است در حین بروزرسانی دستگاه پیغام هایی مبنی بر هنگ کردن دستگاه مشاهده کنید. برای حل این مشکل نباید هیچوقت دستگاه در حین بروزرسانی خاموش شود.راه حل دوم این است که ممکن است تنظیمات زمان و مکان بهم ریخته باشد.

یک پاسخ

  1. من سال پیش یک سرفیس پرو استوک خرید بعد از چند ماه بی دلیل دیگه روشن نشد مشکلش ممکنه از باتری باشه ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله های مرتبط