اطلاعیه مهم پذیرش و تحویل دستگاه ها در اسفندماه ..!

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
خانه » پخش زنده مراسم رونمایی از محصولات اپل ۲۰۱۷ – فروشگاه قاصدک، نماینده آروند در قزوین

پخش زنده مراسم رونمایی از محصولات اپل ۲۰۱۷ – فروشگاه قاصدک، نماینده آروند در قزوین

علیرضا محمدی
علیرضا محمدی
اشتراک گذاری
فهرست مطالب

امتیاز دهید!

میانگین امتیازات: / 5.

امتیاز دهید!

مراسم پخش زنده رویداد خبری اپل ۲۰۱۷ با حضور بیش از ۲۰۰ نفر از مشتریان فروشگاه قاصدک، نمایندگی فروش آروند در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات شهر قزوین برگزار شد.

 

این مراسم که در تاریخ ۲۱ شهریور ۹۶ برگزار شد با استقبال خوب بیش از ۲۰۰ نفر از مشتریان فروشگاه قاصدک روبرو شد. در این مراسم جناب آقای چهره ساز مدیر فروشگاه قاصدک نیز به عنوان میزبان و برگزارکننده حضور داشتند که با دعوت از نماینده شرکت آروند هم همراه بود.

مراسم پخش زنده کنفرانس اپل ۲۰۱۷-قاصدک نماینده آروند در قزوین

در این مراسم علاوه بر قرعه کشی بین مشتریان و اهدای جوایز، مراسم رونمایی از محصولات جدید نسل دهمی اپل با ترجمه همزمان فارسی و باکیفیت بالایی پخش گردید.  مهندس شریفان، کارشناس امور نمایندگان آروند در این مراسم پس از بیان لزوم و فواید استفاده از ضمانت، انواع ضمانت ‌های آروند، ضمانت سبز و ضمانت تکمیلی طلایی را معرفی کرد و اطلاعات کاربردی و  آمارهایی در مورد درصد صدماتی که به دستگاه‌های الکترونیکی وارد می‌شود داد.

ممکن است دوست داشته باشید

مراسم پخش زنده کنفرانس اپل ۲۰۱۷-قاصدک نماینده آروند در قزوین مراسم پخش زنده کنفرانس اپل ۲۰۱۷-قاصدک نماینده آروند در قزوین مراسم پخش زنده کنفرانس اپل ۲۰۱۷-قاصدک نماینده آروند در قزوین مراسم پخش زنده کنفرانس اپل ۲۰۱۷-قاصدک نماینده آروند در قزوین مراسم پخش زنده کنفرانس اپل ۲۰۱۷-قاصدک نماینده آروند در قزوین مراسم پخش زنده کنفرانس اپل ۲۰۱۷-قاصدک نماینده آروند در قزوین

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله های مرتبط