اطلاعیه مهم پذیرش و تحویل دستگاه ها در اسفندماه ..!

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
خانه » جام جهانی زودتر از موعد اما از جنس استارتاپی

جام جهانی زودتر از موعد اما از جنس استارتاپی

احسان جعفری
احسان جعفری
اشتراک گذاری
فهرست مطالب

امتیاز دهید!

میانگین امتیازات: / 5.

امتیاز دهید!

جام جهانی از جنس استارتاپی! امسال قرار است که جام جهانی زودتر از موعد برگزار شود، اما نکته‌ی قابل‌توجه این است که جنس این جام جهانی متفاوت است و از جنس کار و شرکت‌های استارتاپی می‌باشد. استارتاپ کلین شیت سعی بر این دارد که مسابقه‌ای در میان شرکت‌های استارتاپی ترتیب دهد که نام آن را جام جهانی استارتاپی گذاشته است.

در این جام جهانی استارتاپ‌های ایرانی گرد هم می‌آیند و به رقابت با یکدیگر می‌پردازند تا قهرمان جام جهانی استارتاپی مشخص شود، هر استارتاپی که در این مسابقه شرکت می‌کند باید یک تیم حاضر در جام جهانی را انتخاب کند و با آن تیم با استارتاپ‌های دیگر رقابت کند.

اسامی استارتاپ‌‌های شرکت‌کننده در این جام جهانی نیز مشخص شده است که این استارتاپ‌ها شامل: اسنپ اکسپرس، آی گپ، اسنپ دکتر، فوتبال ۳۶۰، نوین ارزش، آروند، تپسی، فیلم نت، تریبون مکس، رایزکو، بیت پین، زومیت، ورزش ۳، کریپتو بازار، ازکی، نماوا، دیجی‌کالا، کرفس، اسنپ تریپ، بلوبانک شیپور، رادیو گوشه، آنتن، همراه مکانیک، کافه‌بازار، تیمچه، علی‌بابا، آروان، جهش، آی قصه و لندو می‌باشند.

تمامی ۳۲ استارتاپی که در بالا نام آن‌ها ذکر شد با قوانین جام جهانی در مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت و با هم رقابت خواهند کرد. نکته‌ی قابل‌توجه این است که هر استارتاپ باید حداکثر دو نفر را برای رقابت کردن به این جام جهانی بفرستد تا بتوان قهرمان جام جهانی ۲۰۲۲ استارتاپ‌ها را مشخص کرد.

مسابقه‌ی جام جهانی استارتاپ در زمین فوتبال؟!

تعجب نکنید، زیرا قرار نیست که هیچ یک از این استارتاپ‌ها در زمین سبز چمن فوتبال با یکدیگر رقابت کنند، بلکه پای یک کنسول PS5 در میان است، در واقع استارتاپ‌ها باید بهترین گیمرهای خود را به میدان نبرد بفرستند تا بتوانند برنده جام جهانی شده و جام قهرمانی را بالای سرخود ببرند و جایزه این مسابقه را از آن خود کنند.

ممکن است دوست داشته باشید

در پی یک رقابت نفس‌گیر میزبان این جام جهانی از بازی FIFA22 استفاده کرده است. استارتاپ‌ها به‌صورت دوبه‌دو در محیط بازی FIFA22 با یکدیگر رقابت خواهند کرد و دو استارتاپ به مرحله‌ی حذفی راه خواهند یافت. در پایان هر استارتاپی که توانست از مرحله‌ی حذفی نیز پیروز از میدان خارج شود، قهرمان اصلی جام جهانی استارتاپ‌ها است.

حامیان جام جهانی استارتاپ‌ها

این جام جهانی نیز مانند دیگر رویدادها دارای اسپانسر مخصوص خودش است. شرکت‌های مختلفی استارتاپ کلین شیت را در این مسیر همراهی می‌کنند تا این جام جهانی به‌خوبی و به نحو احسنت اجرا شود. از شرکت‌هایی که جزو اسپانسر این رویداد ورزشی هستند می‌توان به شرکت‌های آروند، مرکز نوآوری آمپر، مرکز نوآوری نوین ارزش، مجموعه اسنپ، مجموعه ابرآوران و استارتاپ کریپتو بازار اشاره کرد. شرکت‌هایی که نامشان ذکر شد جزو اسپانسرها و حامیان مالی این جام جهانی هستند.

جایزه نفرات برتر در جام جهانی استارتاپ‌ها

بالاخره هیچ رویداد و مسابقه‌ای بدون جایزه نمی‌شود و حتماً پای یک جایزه بزرگ در میان است که مردم را مجاب به رقابت می‌کند. استارتاپ کلین شیت با مشورت حامیان مالی جایزه این رویداد ورزشی را مشخص نموده‌ است و از قبل به شرکت‌کنندگان اعلام کرده است، جایزه استارتاپ اول جام جهانی یک عدد کنسول بازی PS5 خواهد بود که به فرد رقابت‌کننده از تیم استارتاپی اهدا خواهد شد.

نفر دومی که در این جام جهانی موفق باشد، مبلغی به‌اندازه‌ی ۹ میلیون تومان دریافت خواهد کرد و نفر سوم این مسابقات نیز مبلغی به‌اندازه‌ی ۵ میلیون دریافت خواهد کرد که بعد از پایان مسابقه به برندگان جام جهانی تعلق خواهد گرفت. اما، صبر کنید میزبان این مسابقه یک جایزه فردی نیز در نظر گرفته است، بازیکنی که بتواند در طول جام جهانی بیشترین گل را به ثمر برساند و آقای گل مسابقات شود، مبلغی به ارزش ۳ میلیون تومان دریافت خواهد کرد.

آرش جهانگیری بنیان‌گذار کلین شیت دررابطه‌با جام جهانی استارتاپ‌ها می‌گوید: ما برای برگزار کردن این رویداد از شرکت‌های مختلف فعال در ایران دعوت کردیم که با موافقت اکثریت این شرکت‌ها مواجه شدیم، حتی بعضی از شرکت‌ها آن‌قدر از این ایده خوششان آمد که تصمیم گرفتن تا مسابقه درون شرکتی برگزار شود تا بهترین خود را انتخاب کرده و به میدان مسابقه بفرستند.

جام جهانی از جنس استارتاپی، از ۲ شهریور شروع شده و در ۴ شهریور پایان می‌یابد، همچنین مکان برگزاری این رویداد نیز در مرکز نوآوری نوین آمپر برگزار خواهد شد و استارتاپ کلین شیت میزبانی این مسابقه را برعهده دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله های مرتبط