اطلاعیه مهم پذیرش و تحویل دستگاه ها در اسفندماه ..!

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
خانه » جشنواره‌ی ۱۹امین سالگرد تولد گارانتی آروند

جشنواره‌ی ۱۹امین سالگرد تولد گارانتی آروند

جشن تولد گارانتی آروند با مسابقه‌های هیجان‌انگیز، قرعه‌کشی شگفت‌انگیز و جوایز بی‌نظیر!

گارانتی آروند به مناسبت 19امین سالگرد تولد گارانتی آروند جوایزی را برای شما دوستان عزیر در نظر دارد. این جوایز را با بازی در «حدس بزن، رایگان بازی نصب کن»، «شانس خودتو امتحان کن ...» و یا خرید از ما بدست بیاورید.

عاطفه نبیان
عاطفه نبیان
اشتراک گذاری
فهرست مطالب

امتیاز دهید!

میانگین امتیازات: / 5.

امتیاز دهید!

گارانتی آروند، از شرکت‌های برتر فعال در زمینه فروش و خدمات پس از فروش محصولات اپل، مایکروسافت سرفیس و کنسول‌های بازی است. با گذشت ۱۹ سال از تأسیس این شرکت پویا، جشنواره‌ای به مناسبت سالگرد تولد آن در تاریخ ۲۸ شهریور برگزار خواهد شد. این جشنواره با همراهی مسابقه‌های هیجان‌انگیز، قرعه‌کشی شگفت‌انگیز و جوایز بی‌نظیر، به دلیل حمایت و همراهی محبّت‌آمیز شما دوستان عزیز برگزار می‌شود.

اما این جوایز و خدمات برای جشنواره‌ی ۱۹امین سالگرد تولد گارانتی آروند به چه صورت است و شرایط آن چیست؟

مسابقه حدس بزن، رایگان بازی نصب کن

برای علاقه‌مندان به بازی‌های ویدیویی، مسابقه “حدس بزن، رایگان بازی نصب کن” طراحی شده است. در این مسابقه، با حدس نام بازی و شرکت در قرعه‌کشی، شما فرصت بهره‌مندی از خدمات رایگان نصب بازی را خواهید داشت. این مسابقه از تاریخ ۱۴ مرداد آغاز شده و تا ۱۴ شهریور ادامه خواهد داشت. برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در این بازی هیجان‌انگیز سالگرد تولد گارانتی آروند، می‌توانید به وب‌سایت گارانتی آروند با عنوان «مسابقه حدس بزن، رایگان بازی نصب کن» مراجعه کنید یا ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

شانس خودتو امتحان کن …

یکی دیگر از بازی‌های هیجان‌انگیز جشنواره سالگرد تولد گارانتی آروند، بازی “گردونۀ شانس” است. از تاریخ ۱۴ مرداد تا ۱۴ شهریور، شما می‌توانید بدون هیچ شرطی شانس خود را سه بار امتحان کنید و یکی از جوایز بی‌نظیر را به خانه بردارید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در این بازی جذاب، می‌توانید از طریق سایت گارانتی آروند با عنوان «شانس خودتو امتحان کن …» اقدام نمایید.

قرعه‌کشی ۱۹امین سالگرد تولد گارانتی آروند برای مشتریان عزیز

هدیه‌های جشنواره ۱۹امین سالگرد تولد گارانتی آروند به همینجا ختم نمی‌شود. برای مشتریان عزیزی که از تاریخ ۱۴ مرداد تا ۱۴ شهریور از ما خرید و یا از یکی از خدمات پس از فروش ما استفاده می‌کنند، قرعه‌کشی ویژه‌ای برگزار می‌شود که نفرات برگزیده در روز جشن تولد، جوایز دیگری را از آروند دریافت خواهند کرد. برای شرکت در این قرعه‌کشی شما می‌توانید به صورت آنلاین از سایت آروندشاپ و یا حضوری از ما خرید کنید. همچنین برای استفاده از خدمات پس از فروش ما روی «درخواست فوری تعمیرات» کلیک کنید.

ممکن است دوست داشته باشید

فراموش نکنید که شما دوستان عزیز می‌توانید این قرعه‌کشی جذاب را از طریق اینستاگرام ما به صورت زنده تماشا کنید و لحظات شادی و شگفتی را با ما سپری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله های مرتبط