اطلاعیه مهم پذیرش و تحویل دستگاه ها در اسفندماه ..!

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
خانه » هجدهمین سالگرد تاسیس شرکت آروند

هجدهمین سالگرد تاسیس شرکت آروند

عاطفه نبیان
عاطفه نبیان
اشتراک گذاری
فهرست مطالب

امتیاز دهید!

میانگین امتیازات: / 5.

امتیاز دهید!

شرکت آروند در ۱۴ شهریور سال ۱۳۸۳ توسط جناب امیرمیثم گیاهی و سایر هم بنیانگذاران ،تاسیس شد. این شرکت، یکی از شرکت‌های بازرگانی است که در حوزه‌ی عرضه‌ی فروش و خدمات پس از فروش محصولات IT و ICT فعالیت دارد.

به طور واضح‌تر، شرکت آروند به ارائه‌ی خدمات در حوزه‌ی محصولات اپل، سرفیس‌های مایکروسافت و کنسول‌های بازی، همراه با پشتیبانی نرم‌افزاری و سخت‌افزاری و گارانتی این محصولات مشغول به فعالیت است.

اکنون، در ۱۴ شهریور سال ۱۴۰۱ هجدهمین سالگرد تاسیس شرکت آروند هستیم. لازم به ذکر است که به این منظور، مراسمی برای همکاران و پرسنل مجموعه آروند برگزار خواهد شد. پس، منتظر اخبار آن باشید.

پیام بنیانگذار آروند برای سالگرد شرکت

امیرمیثم گیاهی، کارآفرین، منتور و مربی کسب و کار؛ که بنیانگذار شرکت آروند و هم بنیان‌گذار در استارتاپ گیمیها، استارتاپ لیدالید و شتاب‌دهنده رادمان کیش است، برای هجدهمین سالگرد تاسیس شرکت آروند بیان نمود:

امروز، ۱۴ شهریور ۱۴۰۱، یادآور امید، تلاش و ادامه دادن است. زمانی که به گذشته برمی‌گردم، تمام فراز و نشیب‌هایی که آروند در این ۱۸ سال روبه‌رو شد را به یاد می‌آورم. مشکلات و چالش‌هایی که ممکن است هر شرکتی و هر فردی را به مرز ورشکستی و بحران برساند.

ممکن است دوست داشته باشید

اما، به لطف پروردگار و همکاران دلسوز این شرکت، نه تنها توانستیم از این مسیر، هر چند طاقت‌فرسا، گذر کنیم و به یک جایگاه ثابت برسیم، بلکه توانستیم نسبت به رقیبان خود در این عرصه بهتر عمل کنیم.

همچنین، کسب و کار خود را در زمینه‌های دیگر مثل استارتاپ گیمیها، استارتاپ لیدالید و شتبا‌دهنده‌ی رادمان گسترش بدهیم، گسترشی که آرزوی هر کارآفرینی است. پس، اگرچه این مسیر بسیار دشوار بود و گاهی به فکر تسلیم شدن بودم، اما امروز کاملا خرسندم.

باید توجه داشت، وجود مشتریان خوب و وفادار ما را در این مسیر یاری کردند. مشتریانی که در این مدت با حضور دلگرم‌کننده و بازخوردهای سازنده خود باعث شدند تا شرکت آروند در مسیر درست قرار گیرد و سرعت رشد و پیشرفت شرکت دوچندان شود. پس، از شما بابت همیاریتان سپاس‌گزارم.

همچنین، در یک پیام رسمی به همکاران، مشتریان، نمایندگان و هم صنفان عزیز، سالگرد تاسیس شرکت آروند را اینگونه تبریک گفتند:

به نام ایزد منّان

خداوند مهربان را شاکریم که باری دیگر با همّت همکاران همدل و توجه شما مشتریان عزیزِ همیشه همراه، توانستیم از «سال ۱۳۸۳» تاکنون بدون وقفه و با تغییرات هر چه بهتر در کنار شما سروران بزرگوار باشیم. هجدهمین سالی که «شرکت آروند» با اراده و تمام توان در حیطه‌ی فروش و خدمات پس از فروش محصولات IT و ICT از برندهای برتر دنیا نظیر اپل، سرفیس مایکروسافت و کنسول‌های بازی گامی محکم در جهت بهره‌گیری مردمان سرزمین عزیزمان خواهیم برداشت تا هموطنان گرامی طعمِ خوشِ فناوری نوین را با شرکت آروند تجربه نمایند.

به امید فردایی روشن.

قدردان همراهیتان هستیم.

امیرمیثم گیاهی

۱۴ شهریور ۱۴۰۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله های مرتبط