اطلاعیه مهم پذیرش و تحویل دستگاه ها در اسفندماه ..!

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
خانه » پیام بنیانگذار آروند به مناسبت سال نو

پیام بنیانگذار آروند به مناسبت سال نو

علیرضا محمدی
علیرضا محمدی
اشتراک گذاری
فهرست مطالب

امتیاز دهید!

میانگین امتیازات: / 5.

امتیاز دهید!

بسمه تعالی

آخرین روزهای زمستان در قاب گذر است و تابلوی طبیعت درحال نوگرایی، سبزی و خرمیست؛

بیاییم اندیشه و خرد بهاری را در آغازین روزهای بهاری به یکدیگر هدیه دهیم …

سال ۱۳۹۹سالی پر از چالش و استرس، با تمامی غم‌ها و اندوه‌های فراوانش که از ابتدای سال دامن‌گیر مردم شریف و عزیز ایران زمین بوده، خوشبختانه رو به پایان است تا امید طلوع صبحی نو را نوید دهد؛ همینطور امیدها را برای سال ۱۴۰۰ زنده نماید. این روزهای تاریک برای همیشه به تاریخ خواهند پیوست اما مسئله اینست، بودن یا نبودن؟ خواستن یا برخواستن؟ ماندن یا گذر کردن؟

تهدیدها و چالش‌ها درمسیر زندگی، باعث شناخت هر چه بهتر انسان از خود خواهد شد. انسان مینگرد که چه ضعف‌ها و قوت‌هایی داشته که در شرایط عادی برایش ناشناخته بوده‌اند و عصاره‌ی وجودی خودش را در این فشارها و سختی ها می‌یابد. چه چیزی ارزشمند تر از خودشناسی برای یک انسان!

ممکن است دوست داشته باشید

بیایید پیمان ببندیم، هر جا تاریکی هست ما در آنجا نور باشیم، هر آنجا که ناامیدی هست، ما امید بخش باشیم، هر آنجا که غم هست، شادی باشیم و هرآنجا که تهدید هست، خالق فرصتی باشیم تا بتوانیم دنیا را به جای بهتری برای زیستن تبدیل نماییم.

دراین سال جدید که صفحهای نو در تاریخ ایرانیان عزیز رقم خواهد خورد، با تمام همکاران و تلاشگران در خانواده‌ی گروه آروند عهد می‌بندیم که برای شکفتن لبخند بر لبان شما عزیزان کوشاتر باشیم. عهد می‌بندیم آگاه‌تر و هوشیارتر باشیم تا نیازهای شما را بهتر درک کنیم. عهد می‌بندیم به ساختن، به خلق کردن و به یادگرفتن بیشتر پایبند باشیم و همینطور عهد می‌بندیم تا زندگی را بهتر از قبل “زندگی” کنیم. در این سال نو، رشد و پیشرفت خودمان و سپس رشد جامعه‌مان را به ارمغان بیاوریم.

درپایان ضمن تشکر از تک تک همکاران، مشتریان و ذینفعان آروند، کمال سپاس را از همراهی شما دارم و از قصورهای پیش آمده  عذرخواهی می‌نمایم.

باشد که در سال جدید بهتر از گذشته خدمت‌گزار شما عزیزان باشیم. آرزوی بهترین‌ها را برای همه‌ی شما سروران دارم و امیدوارم تغییراتی شگرف در اندیشه و در قلب‌های تک تک‌مان رخ دهد تا بتوانیم شکوفایی خودمان را درک کنیم و لذت در کنار هم بودن برای هدفی بزرگ را تجربه نماییم.

موسس و بنیان‌گذار گروه آروند

امیرمیثم گیاهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله های مرتبط