اطلاعیه مهم پذیرش و تحویل دستگاه ها در اسفندماه ..!

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
خانه » معرفی بهترین رایانه همراه مناسب پزشکان

معرفی بهترین رایانه همراه مناسب پزشکان

سمیرا دهقانی
سمیرا دهقانی
اشتراک گذاری
فهرست مطالب

امتیاز دهید!

میانگین امتیازات: / 5.

امتیاز دهید!

در دورانی زندگی میکنیم که تکنولوژی باعث شده سرعت تغییرات سبک زندگی در اطراف ما با شتاب بسیار زیادی در حال حرکت باشد. همه ی کسب و کار ها در صنعت های مختلف، سازمان ها،‌ نهاد های دولتی و همه ی اقشار جامعه از این قضیه مستثنی نیستند و همه ی ما محکوم به پذیرش این تغییرات هستیم. اما این تغییرات نه تنها هیچ بار منفی ندارند، بلکه همه برای سهولت در قابل دسترس بودن و سرعت انجام امور و بهبود کیفیت خدمات ایجاد شدند.

در حال حاضر بیمارستان ها نیز وارد عرصه جدیدی برای استفاده از تکنولوژی شده اند و با طراحی و پیاده سازی سیستم های یکپارچه اطلاعاتی در بیمارستان، سهلوت دسترسی به اطلاعات برای بخش های مختلف بیمارستان ایجاد شده است. دیگر نیازی نیست که کسی بعد از مراجعه به رادیولوژی به طور مثال،‌ نیاز داشته باشد تا عکس ها رو به صورت فیزیکی برای پزشک ببرد! همه چیز تحت یک نرم افزار جامع اتفاق می افتد و تمام سوابق بیمار و همه ی پیوست های مربوط به سوابق بیماری بیمار نیز در این سیستم ثبت و نگهداری میشود.

این تغییرات برای پزشکان چه نکته ای به همراه دارد؟ اینکه باید بروز باشید!

پزشکان در دوران پاندمی کرونا که مراجعات غیرحضوری و به صورت آنلاین راه اندازی شد هم متوجه این نکته شدند که دیگر دوران زیر فرش پنهان کردن تکنولوژی وجود ندارد و باید برای اینکه همراه مردم و بیماران باشند، هم سو با تکنولوژی ها پیش بروند.

پزشکان برای دسترسی به اطلاعات بیماران از راه دور و یا ارتباط با آنها از طریق وب،‌ قطعا نیاز به دستگاه هایی دارند که چند ویژگی داشته باشند:
1. قابل حمل و سبک باشند، چون پزشکان مسافت های زیادی رو در طول روز ممکن است طی کنند.
2. پشتیبانی از نرم افزار های سازمانی بیمارستان ها، درمانگاه ها (که بیشتر تحت ویندوز هستند.)
3. ظرفیت باتری بالا برای استفاده در محیط بیمارستان در حین مراجعه به بیماران و یا جلسات

ممکن است دوست داشته باشید

با توجه به اینکه پزشکان بسته به رشته تخصصی ایشان، رفتارها و نیاز های متفاوتی دارند، انتخاب های متفاوتی هم نیز خواهند داشت.

در اکثر بیمارستان ها و درمانگاه های کشور،‌ از سیستم عامل ویندوز و نرم افزارهای تحت این سیستم عامل استفاده میشود که در انتخاب اول ما دستگاه های مایکروسافت سرفیس را به پزشکان عزیز پیشنهاد میکنیم.

1. سرفیس پرو

اگر شما پزشکی هستید که در طول روز دائم در حال رفت و آمد هستید و باید یک دستگاه سبک و قابل حمل همراه خود داشته باشید، سری سرفیس پرو مایکروسافت را به شما پیشنهاد میکنیم زیرا جدید ترین cpu های نسل ۱۱ در این دستگاه بکار رفته شده و یک دستگاه همراه به تمام عیار است که نیاز شما را از حضور در مطب کار بی نیاز می کند.. نگهداری شارژ تا ۱۵ ساعت در شرایط استاندارد، پشتیبانی از نرم افزارهای سازمانی، امکان یادداشت برداری با قلم سرفیس و  دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی با قابلیت ذخیره ۴k و با کیفیت ۱۰۸۰p HD که تصویر مناسب و با کیفیت در تماس های تصویری در اختیار شما قرار میدهد از مزییت های اندک این دستگاه میباشد. همچنین برای پزشکانی که به صورت غیر حضوری نیز مراجع کننده آنلاین دارند و نیاز به سرعت بالایی دارند مناسب ترین تبلت موجود در بازار بشمار میرود که برایشان بسیار کاربردی و مفید است.

2. سرفیس لپ تاپ

برای پزشکانی که مراجعه کننده دارند و نیاز زیادی به دستگاه قابل حمل در طول روز ندارند. بسیار سبک برای انتقال بین منزل و محل کار. پشتیبانی از نرم افزار ها، قلم نوری و تاچ.

این موارد برای پزشکانی در نظر گرفته شده است که در محیط هایی که از سیستم عامل ویندوز استفاده می شود، حضور دارند. اگر سازمان شما از پلتفرم های تحت وب استفاده می کند و نیازی به نصب نرم افزار خاصی ندارید از تبلت های قابل حمل اندرویدی و یا iOS میتونید استفاده کنید.

1. تبلت iPad Pro

قدرت پردازش iPad pro هم سطح مک بوک است.این به این معناست که شما یک لپتاپ کاملا پر قدرت هم خواهید داشت.اگر از نظر حمل و نقل مشکل دارید به دلیل وزن سبک و ضخامت باریک بهترین گزینه برای شما این محصول است.صفحه نمایش این دستگاه بسیار با کیفیت است و حس واقعی بودن را تجربه خواهید کرد.سایز صفحه ۱۲.۹ و ۱۱ اینچ است و بزرگی آن به شما حس خوبی خواهد داد و برای استفاده طولانی اصلا خسته کننده نخواهد بود همچنین برای استفاده تماس های تصویری بخصوص در کنفرانس ها و تماس های گروهی بسیار مناسب و رضایت بخش است.  مقاوم بودن در برابر خط و خش و پوشش الفوبیک برای کاهش بازتاب نور و لکه دست نیز از دیگر مزییت های این دستگاه است.

2. تبلت Galaxy Tab سامسونگ

سبک و قابل حمل آسان، سهولت کاربری و استفاده از اپ های موبایلی و تبلتی بروی آن از مزیت های این سری تبلت ها میباشد.

در نظر داشته باشید محدودیت های دستگاه هایی که سیستم عامل موبایلی دارند برای اجرای نرم افزارهای تخصصی پابرجاست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله های مرتبط