اطلاعیه مهم پذیرش و تحویل دستگاه ها در اسفندماه ..!

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
خانه » ایرادات فنی در ادغام حسگر اثر انگشت با صفحه نمایش در آیفون ۸

ایرادات فنی در ادغام حسگر اثر انگشت با صفحه نمایش در آیفون ۸

علیرضا محمدی
علیرضا محمدی
اشتراک گذاری
فهرست مطالب

امتیاز دهید!

میانگین امتیازات: / 5.

امتیاز دهید!

مینگ چی کو تحلیل گر ارشد موسسه KGI در گزارشی جدید، پیش بینی های جدیدی را در مورد آیفون های آینده ارائه کرده است.

گمانه زنی ها و پیش بینی های این تحلیلگر حاکی از آن است که در سال جاری میلادی، کمپانی اپل ۳ دستگاه جدید از خانواده آیفون را معرفی خواهد کرد. آیفون ۷S مجهز به پنل ال سی دی با ۴٫۷ اینچ صفحه نمایش، آیفون ۷S Plus مجهز به پنل ال سی دی با ۵٫۵ اینچ صفحه نمایش و آیفون ۸ مجهز به پنل اولد خواهد بود که البته به لطف کلید مجازی هوم و حذف دکمه فیزیکی، نمایشگری بدون حاشیه خواهد داشت. بنابراین اپل از یک نمایشگر اولد ۵٫۸ اینچی برای آیفون ۸ استفاده خواهد کرد که شاهد کاهش محسوس حاشیه ها خواهیم بود.

هرچند تا به حال شایعات حاکی از آن است که صفحه نمایش آیفون ۸، با حسگر اثر انگشت یکپارچه می شود، اما مینگ چی کو معتقد است که جایگیری این حسگر در زیر صفحه نمایش با ایرادات فنی زیادی مواجه شده و امکان دارد که اپل در این سناریو به موفقیت نرسد. در نتیجه این تحلیلگر معقتد است که اپل به ناچار، این سنسور را از آیفون ۸ به طور کامل حذف خواهد کرد و به جای آن از شناسایی سه بعدی چهره با استفاده از دوربین سلفی استفاده خواهد کرد.

در مورد حافظه رم نیز گفته شده که آیفون ۷ اس پلاس و آیفون ۸ از ۳ گیگابایت رم و آیفون ۷ اس از ۲ گیگابایت رم بهره خواهند بود. ظرفیت داخلی در نظر گرفته شده برای هر سه نسخه نیز یکسان است و کاربران می توانند ۶۴ و یا ۲۵۶ گیگابایت را انتخاب کنند.

ممکن است دوست داشته باشید

کو در ادامه پیش بینی خود اظهار کرده که آیفون ۸، نسبت به آیفون ۷ اس و ۷ اس پلاس دیرتر وارد بازار خواهد شد که این موضوع احتمالا به دلیل کمبود ظرفیت پنل های اولد در آیفون ۸ است.

انتظار داریم که کمپانی اپل، هر سه محصول جدید خانواده آیفون را در ماه سپتامبر سال جاری میلادی، معرفی کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله های مرتبط