اطلاعیه مهم پذیرش و تحویل دستگاه ها در اسفندماه ..!

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
خانه » بازی های جدید و شاد اپل ارکید در مرداد ماه

بازی های جدید و شاد اپل ارکید در مرداد ماه

استقبال از تابستان با جشنواره بازی‌های جدید و شاد اپل آرکید در مرداد ماه!

اپل در مرداد ماه با معرفی چهار بازی جدید به اپل آرکید، ستایش هواداران بازی‌های موبایل را جلب کرد. این بازی‌ها با موضوعات متنوع و تفریحی از آگوست شما را سرگرم خواهند کرد.

عاطفه نبیان
عاطفه نبیان
اشتراک گذاری
فهرست مطالب

امتیاز دهید!

میانگین امتیازات: / 5.

امتیاز دهید!

در اواسط مرداد ماه امسال، اپل آرکید با ارائۀ ۴ بازی جدید و بیش از ۳۰ به‌روزرسانی هیجان‌انگیز، سرگرمی‌های جدیدی را در اختیار کاربران خود قرار خواهد داد تا اوج لذت و هیجان را با این سرویس تجربه کنند. البته بهتر است بدانید که اتفاقات جدید تنها به بازی های جدید و شاد اپل ارکید و به‌روزرسانی‌هایش محدود نمی‌شود. بازیکنان می‌توانند از بازی‌هایی با سبک کنسول کلاسیک سگا، مانند Samba de Armigo: Party-To-Go بهره ببرند و سپس به سراغ بازی‌های معمایی جدید مانند Nekograms+ و Kingdoms: Merge & Build بروند. 

نکتۀ دیگری که باید بدانید این است که بازی‌های معمایی جدیدی مانند finity وجود دارند که شما می‌توانید آن‌ها را تجربه کنید. این بازی‌ها به‌صورت مستقل (نه توسط کمپانی‌های بزرگ؛ بلکه معمولاً توسط گروهی از افراد با پشتوانه شخصی) ساخته شده است و تمام مشخصه‌های یک بازی معمایی و پازلی را دارند.

به نقل از لن کوران، رئیس و مدیر اجرایی SEGA آمریکا:

«بازی Samba de Amigo: Party-To-Go  به‌زودی در Apple Arcade  با آهنگ‌های جذاب و جدید ارائه خواهد شد. این بازی یک مجموعه است که کاربر شخصیت اول را در دنیای داستانی‌ خودش کنترل می‌کند.» 

لن کوران در ادامه اضافه کرد که:

ممکن است دوست داشته باشید

«اپل آرکید برای بازی‌های ما از جمله سونیک، مانند سرمربی (Football Manager) است و نقش یک خانۀ امن را برای بازی جدیدمان یعنی Samba de Amigo: Party-To-Go ایفا خواهد کرد. همچنین به ما این امکان را می‌دهد که بر ساخت بازی‌های جدید برای تمام گیم پلیرهایی که با موبایل بازی می‌کنند، تمرکز کنیم. امیدواریم که طرف‌داران بازی‌های سریالی و تازه‌واردها هم از بازی‌های کلاسیک ما لذت ببرند.»

بازیکنان همچنین می‌توانند از بازی‌های محبوب قدیمی مانند Crossy Road Castle ،Jetpack Joyride 2 و Cooking Mama: Cuisine در Apple Arcade لذت ببرند. البته بازی‌های جدید مانند TMNT Splintered Fate، Cityscapes: Sim Builder و  Hello Kitty Island Adventure هم در این ماه عرضه خواهند شد تا تجربۀ جدیدی را به شما ارائه کنند. 

با دسترسی به ۲۰۰ بازی مختلف که هر ماه هم تعدادی به آن‌ها اضافه می‌گردد، کاربران اوج لذت و هیجان را با اپل آرکید تجربه خواهند کرد.  همچنین افراد می‌توانند در این تابستان، Apple Arcade را چک کنند تا بازی جدید موردعلاقۀ خود را انتخاب کرده و از بازی بدون وقفه، بدون تبلیغ و فاقد پرداخت درون‌برنامه‌ای لذت ببرند. به لطف خط‌مشی قوی اپل، تمام کاربران Apple Arcade در هر رده سنی، می‌توانند با خیال راحت بازی‌های موردعلاقه خود را انجام دهند.

فراموش نکنید که Apple Arcade برای ایجاد فضایی شاد و خلاقانه، علاوه بر بازی‌های معمایی و بازی‌هایی با فضای کلاسیک، به طور مرتب بازی‌های جدیدتری را ارائه می‌دهد. این بازی‌ها دارای سبک‌های متفاوت و رده‌های سنی مختلفی هستند. از جمله ببازی های جدید و شاد اپل ارکید در این ماه، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد. 

برای خرید گیفت کارت بازی و یا بازی های کنسول بازی کلیک کنید.

بازی Nekograms+ (Hungry Sky) در اپل ارکید

یکی از بازی های جدید و شاد اپل آرکید، Nekograms+ (Hungry Sky) نام دارد که در تاریخ ۱۷ مرداد عرضه خواهد شد. این بازی جذاب که بیشتر مناسب کودکان و نوجوانان است، یک ماجراجویی مطلوب در بازی معمای گربه‌ای است. در این بازی کوسن‌ها را دورتادور محوطه جابه‌جا کنید تا هر کوچولوی پشمالو، جای مطلوب و راحت خودش را پیدا کند. باید مطمئن شوید که هر بچه‌گربۀ زیبایی می‌تواند به‌راحتی بخوابد و جای مناسبی داشته باشد. طی ۱۲۰ مرحله جذاب و متفاوت، با بیش از ۱۵ نژاد گربه سرگرم خواهید شد. 

یکی دیگر از ویژگی‌های بسیار عالی بازی Nekograms+ (Hungry Sky)، این است که صداگذاری آن بسیار جذاب و حرفه‌ای است. به‌طورکلی این بازی بری کودکانی که علاقۀ زیادی به گربه‌ها دارند، بسیار مناسب و جذاب خواهد بود.

بازی Kingdoms: Merge & Build (Cherrypick Games) در اپل ارکید

از تجربه یک بازی معمایی با داستانی قوی لذت ببرید! بازی Kingdoms: Merge & Build (Cherrypick Games)  که در تاریخ ۲۷ مرداد در دسترس کاربران قرار می‌گیرد، یکی دیگر از بازی های جدید و شاد اپل آرکید است.  این بازی دربارۀ ساختن قلمرو و منطقه حکومتی است. در این منطقه سلطنتی، نیروی مرموزی، همۀ منطقۀ پادشاهی را از بین برده است. حال تمام مسئولیت به عهدۀ پرنسادوارد و دوستانش است که منطقه را بازسازی و از مردم محافظت کنند. 

بازیکنان باید منابع مختلفی را با هم ترکیب کنند تا مواد لازم برای نوسازی منطقه پادشاهی را به دست بیاورند. همچنین بازیکنان باید مأموریت‌ها را تکمیل کرده و با کشف رمز و رازهای مخفی بازی، پادشاهی سقوط کرده را به شکوه اولیه برگردانند.

بازی finity. (Seabaa, Inc.) اپل ارکید

بازی فکری و دوبعدی finity، المان‌های خاص موجود در برخی بازی‌های فکری را جمع‌آوری کرده است تا یک تجربۀ لذت‌بخش و دلنشین را به شما ارائه دهد. به عنوان یکی دیگر از بازی های جذاب و شاد اپل ارکید، با مهارت‌ها و پیچیدگی‌های شطرنج درهم‌تنیده شده است تا شما را به چالش بکشد. بازی Finity ارزش‌ها و قوانین بازی تتریس (Tetris) و نکات مثبت ژانری match-three را هم‌زمان دارد و تجربۀ منحصربه‌فردی از یک بازی عمیق، پیچیده و درعین‌حال خواستنی را برای شما فراهم می‌کند. فراموش نکنید که این بازی فکری در تاریخ ۳ شهریور در دسترس قرار خواهد گرفت. 

بازی Samba de Amigo: Party-To-Go (SEGA) اپل ارکید

بیاید این بار از یک بازی اکشن با ریتمی مهیج لذت ببریم. بازی Samba de Amigo: Party-To-Go (SEGA) یکی دیگر از بازی های جدید و شاد اپل آرکید است که شما می‌توانید از انجام آن لذت ببرید. یکی از خاطره‌انگیزترین بازی‌های سگا، بخشی بود که یک دسته را برای کنترل بازی تکان می‌دادید. حالا بازی Samba de Amigo: Party-To-Go با همان ریتم، به بازار آمده است تا خاطرات شما را زنده کند. این بازی که در تاریخ ۷ شهریور عرضه خواهد شد، موسیقی‌های مخصوصی دارد که مهم‌ترین آنها عبارت‌‌اند از: 

  • PSY’s “DADDY (feat. CL)
  •  The Edge of Glory اثر لیدی گاگا
  • The Walker”  اثر   Fitz and the Tantrums

بازی Samba de Amigo: Party-To-Go (SEGA) از ورود آمیگو، شخصیت اول داستان، به سرزمین موسیقی برای حفظ آن شروع شده است و ادامه می‌یابد. این بازی با بیش از ۴۰ آهنگ پرطرف‌دار از محبوب‌ترین خوانندگان ژانرهای مختلف، تجربه‌ای زیبا و هیجان‌انگیزی برای شما ایجاد خواهد کرد. البته، بازی Samba de Amigo: Party-To-Go، تجربه‌ای منحصربه‌فردی را به عنوان بازی‌هایی با ریتم کلاسیک به شمار می‌آید. 

قیمت و موجودی بازی های جدید و شاد اپل ارکید

اپل ارکید با حق اشتراک ماهانه ۴.۹۹ دلار و یک ماه اشتراک رایگان در دسترس است. کاربرانی که به‌تازگی یکی از دستگاه‌های اپل را خریداری کرده‌اند، از اشتراک رایگان و سه‌ماهه Apple Arcade برخوردار خواهند شد. این سرویس، یکی از بخش‌های اپل است که در پلن‌های فردی (۱۶.۹۵ دلار)، خانواده (۲۲.۹۵ دلار) و پریمیوم (۳۲.۹۵ دلار) با اشتراک یک‌ماهه رایگان به فروش می‌رسد.

نکته دیگری که باید دربارۀ آن بدانید این است که در تمام دستگاه‌های اپل مانند موبایل آیفون، آیپد، مک‌بوک و تلویزیون‌های هوشمند اپل قابل‌استفاده است. همچنین بهتر است بدانید که اپل‌استور آن را در آیفون و آیپد ارائه داده است. نکتۀ دیگر، در مورد اشتراک خانوادگی  اپل با حداکثر  ۶ نفر است که دسترسی نامحدود به بازی‌های موجود در کاتالوگ را ارائه می‌کند.

برای آشنا شدن با ۲۰ بازی جذاب اپل که به‌تازگی در Apple Arcade معرفی شد، کلیک کنید.

جمع‌بندی

سرویس Apple Arcade، تجربۀ بی‌نظیری را برای کاربران ارائه می‌کند. بیش از ۲۰۰ بازی، از بازی‌های کلاسیک و معمایی گرفته تا بازی‌های به‌روز، در این سرویس موجود است که همۀ کاربران با هر سنی می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. در این مقاله به طور کامل ۴ بازی Apple Arcade را به همراه مهم‌ترین نکات آن معرفی کردیم تا بیشتر از پیش با آن‌ها آشنا شوید. اگر همچنان دربارۀ بازی‌های اپل آرکید سؤالی دارید؛ از طریق بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله های مرتبط