اطلاعیه مهم پذیرش و تحویل دستگاه ها در اسفندماه ..!

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
خانه » ۲۰ بازی جذاب اپل که به‌تازگی در Apple Arcade معرفی شد

۲۰ بازی جذاب اپل که به‌تازگی در Apple Arcade معرفی شد

بیش از ۲۰۰ بازی در Apple Arcade همراه با بازی‌های جدید WHAT THE CAR? ،Disney SpellStruck ،TMNT Splinted Fate و Cityscapes: Sim Builder در دسترس علاقه‌مندان به بازی قرار گرفت.

به‌تازگی اپل 20 بازی جدید را به سرویس اشتراک بازی خود، یعنی Apple Arcade، اضافه کرد. این سرویس اشتراکی با دسترسی نامحدود به بیش از 200 بازی فوق‌العاده سرگرم‌کننده، به کاربران این امکان را می‌دهد که بازی‌های محبوب خود را به اشتراک بگذارند.

آیدا ملائی
آیدا ملائی
اشتراک گذاری
فهرست مطالب

امتیاز دهید!

میانگین امتیازات: / 5.

امتیاز دهید!

از جمله عناوین جدیدی که به این سرویس اضافه شده‌اند، می‌توان به WHAT THE CAR? ،TMNT Splintered Fate ،Disney SpellStruck و Cityscapes: Sim Builder اشاره کرد. همچنین بازی‌های محبوبی مانند Temple Run+ ،Playdead’s LIMBO+ و +PPKP نیز که سابقاً در App store وجود داشتند، اکنون در این سرویس قابل‌دسترسی هستند.

الکس رافمن، مدیر ارشد اپل آرکید، اظهار داشت:

«Apple Arcade صدها بازی متنوع را برای کاربران خود در یک مکان جمع‌آوری کرده است تا بتوانند از آن‌ها لذت ببرند. امروز ۲۰  بازی جدید به مجموعه بازی‌های این شرکت اضافه شده است که بسیاری از مردم دوست دارند آن‌ها را با دوستان و خانواده‌شان به اشتراک بگذارند.»

اگر شما نیز مشتاقید درباره‌ً این ۲۰ بازی جذاب اپل در Apple Arcade اطلاعات بیشتری به دست آورید، با ما همراه باشید. در ادامه به بررسی هریک خواهیم پرداخت.

سرویس Apple Arcade 

سرویس اشتراک بازی Apple Arcade، دسترسی نامحدود به بیش از ۲۰۰ بازی فوق‌العاده سرگرم‌کننده را برای شما کاربران به ارمغان می‌آورد.

ممکن است دوست داشته باشید

اپل آرکید از سال ۲۰۱۹ به بعد، با ارائه مزایایی بی‌نظیر به مشترکین خود، تجربه‌ای شگفت‌انگیز از بازی‌های رایانه‌ای ارائه کرده است. این سرویس بدون هیچ‌گونه تبلیغات و خرید درون‌برنامه‌ای، تلاش دارد تا با ارائه حفاظت قوی از حریم خصوصی کاربر، تجربه بازی سرگرم‌کننده و ایمن را برای کاربران در هر سنی فراهم آورد. همچنین دارای به‌روزرسانی‌های هفتگی محتوا و راه‌اندازی بازی‌های جدید قابل‌پخش در آیفون، آی‌پد، مک و اپل تی‌وی است که با خرید یک اشتراک فراگیر حداکثر شش عضو خانواده می‌توانند از آن بهره ببرند.

از طرفی، یکی‌دیگر از کارشناسان ارشد پارامونت گلوبال، با اشاره به شراکت بسیار موفق اپل با این شرکت، اظهار کرد:

اپل آرکید از زمان معرفی خود در سال ۲۰۱۹، یکی از بهترین شرکای ما بوده است. با بازی SpongeBob: Patty Pursuit که یکی از اولین بازی‌های این سرویس بود، اپل آرکید به یکی از بهترین‌های بازار تبدیل شده و عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشته است.

به‌طورکلی این سرویس توانسته تجربه بازی‌ها و رسانه‌های نوظهور را فراهم کند و موجب شده تا به‌شدت به مدل Arcade علاقه‌مند شویم؛ چرا که این مدل، فرصتی بی‌نظیر برای ساخت بازی‌های منحصربه‌فرد، به‌خصوص برای مخاطبان این سرویس، در اختیارمان قرار می‌دهد. علاوه‌بر این‌ها برای عرضه بازی TMNT Splintered Fate، که یک عنوان کاملاً جدید از دنیای Teenage Mutant Ninja Turtles است و به طور انحصاری در اختیار اپل آرکید قرار دارد، بسیار هیجان‌زده هستیم. 

برای خرید بازی کنسول‌های بازی به صورت پکیج 5 تا 10 بازی یا به صورت تکی از آروندشاپ کلیک کنید. 
برای خرید بازی کنسول‌های بازی به صورت پکیج ۵ تا ۱۰ بازی یا به صورت تکی از آروندشاپ کلیک کنید.

از شیر مرغ تا جان آدمیزاد!

همان‌طور که احتمالاً می‌دانید، Apple Arcade، مجموعه‌ای از بازی‌هایی است که توسط برترین سازندگان جهان توسعه داده شده‌اند. از عناوین مستقل گرفته تا فرنچایزهای جهانی محبوب، همه در اینجا پیدا می‌شوند. این مجموعه شامل یک طیف گسترده از بازی‌های تلفن همراه است، از بازی‌های اکشن سریع و مسابقات چندنفره هیجانی گرفته تا ماجراجویی‌های پرجنب‌وجوش، معماهای آرامش‌بخش و عناوین ورزشی جذاب همه‌وهمه در این مجموعه یافت می‌شوند.

به‌عنوان نمونه، گروه سازنده بازی ?WHAT THE CAR، جدیدترین پروژه خود را در Apple Arcade معرفی کرده است. تیم کوچک و خلاق، با افتخار بازی کمدی جدید خود را به نام ?WHAT THE CAR را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهند. هم اکنون گیمرها می‌توانند این بازی را در این مجموعه تجربه کنند. این یک ماجراجویی مسابقه‌ای پر از لحظات کمدی است، یک بازی ماشینی شگفت‌انگیز با خنده‌های فراوان که همه می‌توانند بازی کنند و با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارند.

۲۰ بازی جذاب اپل در Apple Arcade

حال وقت آن است که به معرفی این ۲۰ بازی جذاب اپل در Apple Arcade که به آن اشاره کردیم بپردازیم. این بازی‌ها عبارت‌اند از:

لاک‌پشت‌های نینجا یکی از 20 بازی جذاب اپل
در این بازی، با کمک متحدان آشنایی مانند آوریل، متال هد، کیسی جونز و غیره، سرنخ‌ها و نکات مختلفی را در سرتاسر شهر نیویورک جستجو خواهید کرد.

بازی TMNT Splittered Fate (Paramount Global)

لاک‌پشت‌های نینجا جهش‌یافته نوجوان بیش از چهار دهه است که یک پدیده فرهنگی هستند و با ترکیب منحصربه‌فرد اکشن، شوخ‌طبعی و شخصیت‌های جذاب و متعدد مخاطبان را مجذوب خود می‌کنند. در ماجرای جدیدشان که به‌صورت انحصاری در Apple Arcade قابل‌دسترسی است، Splinter، مربی آن‌ها گم شده است و برادران لاک‌پشت در معرض حملات شرورانه قرار می‌گیرند. شما باید رازهایی را کشف کنید تا عامل شوم و دزدیده‌شدن مربی را بیابید. در این داستان تازه شما همراه با لئوناردو، میکل آنژ، دوناتلو و رافائل در یک ماجراجویی‌ای سرگرم‌کننده و شگفت‌انگیز که در آن حملات منحصربه‌فرد آن‌ها با قدرت‌های تصادفی ترکیب می‌شود، می‌پیوندید و به دنبال راه‌حل‌هایی برای نجات Splinter خواهید بود.

 

بازی Disney SpellStruck (Artist Arcade)

یکی از ۲۰ بازی جذاب اپل که با همکاری سازنده معروف Words with Friends به بازار عرضه شده است، بازی کلمات جدید است که به همراه شخصیت‌های محبوب دیزنی و پیکسار، شما را به سفری هیجان‌انگیز به جزایر کاشی‌ها دعوت می‌کند. در بازی جذاب و چالش‌برانگیز Disney SpellStruck، شما با بازی‌های جدول کلمات متقاطع، مهارت‌های املایی خود را با میکی ماوس، تیانا، استیچ و شخصیت‌های دیگر به چالش می‌کشانید. در حالت آنلاین، با دوستان خود رقابت می‌کنید و چالش‌های روزانه را انجام می‌دهید تا قدرت املایی خود را به اثبات برسانید و در تابلوی امتیازات به رتبه اول برسید.

Disney SpellStruck (Artist Arcade) یکی از 20 بازی جذاب اپل
با این بازی، لحظاتی شاد و خلاقانه را تجربه کنید و به شخصیت‌های محبوب دیزنی و پیکسار نزدیک‌تر شوید.

بازی WHAT THE CAR? (Triband) یکی دیگر از ۲۰ بازی جذاب اپل

از توسعه‌دهندگانی که پشت عناوین موفق و خارق‌العاده‌ای مانند ?WHAT THE GOLF و ?WHAT THE BAT قرار دارند، یک بازی کمدی جدید و شاهکار بی‌نظیر به نام ?WHAT THE CAR در حال طراحی و توسعه است. در این بازی مسابقه‌ای پرشور و خنده‌دار، شما در نقش یک ماشین مسابقه‌ای غیرمتعارف با ویژگی‌های بی‌نظیر و مستمر در حال تغییر مثل پاها، بال‌ها و حتی سرماخوردگی قرار می‌گیرید. با گیم پلی مبتنی بر فیزیک، هر مسابقه در این بازی به یک ماجراجویی سرگرم‌کننده و پر از پیچ‌وتاب‌های غیرمنتظره تبدیل می‌شود.

WHAT THE CAR? (Triband) از 20 بازی جذاب اپل
پس از شرکت در این مسابقات خنده‌دار، شما به جایزه‌هایی هیجان‌انگیز دست خواهید یافت و تجربه‌ای بی‌نظیر را خواهید داشت.

بازی Cityscapes: Sim Builder (Magic Fuel Games)

بازی جدید و شگفت‌انگیز Cityscapes: Sim Builder، در سبک شهرسازی مناسب برای تلفن همراه است که توسط تیم سازنده‌ی معروف sim builderها بهبودیافته و به شکلی پایدار و با نگرش جدید از بازی‌های کلاسیک شهرسازی ساخته شده و در مجموعه Apple Arcade قرار دارد. در این بازی، شما به‌عنوان شهردار وظیفه دارید سامانه‌هایی را برای حفظ سلامت و شادی شهروندان خود طراحی کنید. 

Cityscapes: Sim Builder (Magic Fuel Games) یکی از 20 بازی جذاب اپل
این بازی شما را به دنیای شهرسازی جذاب و پر جنب‌وجوشی می‌برد که همراه با چالش‌های بی‌پایان و تصمیمات دشواری قرار دارد.

در این بازی، تمرکز بر پایداری و حفاظت از محیط‌زیست قرار دارد و شما باید به‌دقت نیازهای اساسی شهروندان مانند مسکن، شغل و خدمات آب و برق را با درنظرگرفتن تأثیر صنعت و حمل‌ونقل بر محیط‌زیست، تأمین کنید. همچنین با استفاده از معماری سه‌بعدی خیره‌کننده در بازی Cityscapes: Sim Builder، شما می‌توانید به‌عنوان یک شهردار حرفه‌ای، شهر مجازی Sun Island را به شیوه دلخواه خود طراحی کنید و برای ساعت‌های زیادی سرگرمی داشته باشید. 

بازی Chess Universe+ (Tilting Point) یکی دیگر از ۲۰ بازی جذاب اپل

برای علاقه‌مندان به شطرنج که می‌خواهند تجربه‌ای بی‌نظیر از این بازی راهبُردی داشته باشند، دیگر نیازی به جستجوی زیاد برای یافتن بازی مناسب نیست. با بازی Chess Universe+ که توسط استادان بزرگ شطرنج و کارشناسان بازی طراحی شده؛ تجربه‌ای شگفت‌انگیز و چالش‌برانگیز را خواهید داشت. همچنین می‌توانید مهارت‌های خود را تقویت کنید و به رده بالاتر جدول رتبه‌بندی برسید. 

Chess Universe+ (Tilting Point) از 20 بازی جذاب اپل
شما می‌توانید (Chess Universe+ (Tilting Point را به‌صورت آنلاین و یا آفلاین بازی کنید که هم برای مبتدیان و هم برای حرفه‌ای‌ها مناسب است.

بازی Disney Coloring World+ (StoryToys)

اگر شما هم از دوستداران دنیای جادویی دیزنی هستید و می‌خواهید با شخصیت‌های پرطرف‌دار دیزنی و پیکسار موردعلاقه خود از جمله میکی موس، السا و باین برای رنگ‌آمیزی و تخیل خود بازی کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم بازی +Disney Coloring World را که در مجموعه Apple Arcade وجود دارد، امتحان کنید.

این بازی فوق‌العاده جذاب و سرگرم‌کننده، به شما این امکان را می‌دهد که با استفاده از ابزارهای متنوعی مانند قلم‌های مو، مدادهای رنگی و نشانگرهای خلاق، بتوانید شخصیت‌های خود را به‌صورت دلخواه تغییر دهید و نسخه‌های منحصربه‌فرد خود را از صحنه‌های ماندگار دیزنی ایجاد کنید. 

Disney Coloring World+ (StoryToys) یکی از 20 بازی جذاب اپل
هر چه تعداد صفحات تکمیل شده بیشتر شود، شخصیت‌ها و صحنه‌های بیشتری برای خلاقیت و سرگرمی بی‌پایان در اختیار شما بازیکنان قرار می‌گیرد.

یکی از ۲۰ بازی جذاب اپل با نام Disney Getaway Blast+ (Gameloft) 

تعطیلات جادویی را در این بازی جورچین سه مسابقه‌ای با شخصیت‌های موردعلاقه طرف‌داران دیزنی و پیکسار آغاز کنید. در Disney Getaway Blast+ (Gameloft) بازیکنان با هم رقابت می‌کنند و حباب‌ها را پاپ می‌کنند، جزیره‌های منحصربه‌فرد را بازسازی و طراحی می‌کنند و در طول راه با دوستان جدیدی ملاقات می‌کنند. شما به‌عنوان بازیکن باید شخصیت‌های دوست‌داشتنی مانند استیچ، السا و مالفیسنت را جمع‌آوری کرده و جزایر تعطیلات خود را به سبک عجیب دیزنی طراحی کنید.

رقابت بازیکنان در یکی از 20 بازی جذاب اپل به نام Disney Getaway Blast+ (Gameloft)
امیدواریم در این بازی ماجراجویی جورچین از جادو و هنر جذاب دیزنی لذت ببرید.

بازی Farming Simulator 20+ (GIANTS Software)

اگر به دنبال تجربه‌ای جذاب و پرهیجان در دنیای کشاورزی هستید، بازی Farming Simulator 20+ (GIANTS Software) را که از جمله جدیدترین بازی‌های افزوده شده به Apple Arcade است، امتحان کنید. در این بازی، شما می‌توانید به‌عنوان یک کشاورز واقعی، مزرعه خود را اداره کرده و با چالش‌های مختلفی مواجه شوید. با برداشت و فروش محصولاتی مانند گندم، جو، پنبه و آفتاب‌گردان، و مراقبت از حیواناتی مانند گاو، خوک، گوسفند و اسب، شما می‌توانید درآمد کسب کنید.

با بیش از ۱۰۰ وسیله نقلیه و ابزار واقعی از برندهای معروف مانند John Deere، Case IH، و Massey Ferguson، می‌توانید به یک کشاورز حرفه‌ای تبدیل شوید و تجربه کشاورزی مشابه به واقعیت را تجربه کنید که قبلاً هرگز نداشته‌اید. 

Farming Simulator 20+ (GIANTS Software) یکی از 20 بازی جدید اپل در دنیای کشاورزی
تلاش کنید تا با سرمایه‌گذاری در ماشین‌آلات اضافی و توسعه مزرعه خود، به موفقیت و ثروت دست یابید.

بازی Getting Over It+ (Bennett Foddy)، یکی دیگر از ۲۰ بازی جذاب اپل

بازیکنان در این محیط بازی پرچالش، در گلدانی گیر افتاده‌اند و با استفاده از چکش  خود، به بالای کوهی عظیم صعود می‌کنند. این بازی بر اساس فیزیک سخت طراحی شده است و هر بار که کوهنوردان سقوط یا شکستی بخورند، همه چیز مجدداً از پایین کوه شروع می‌شود. 

Getting Over It+ (Bennett Foddy)، یکی از 20 بازی جذاب اپل در ژانر هیجان‌انگیز
این ماجراجویی می‌تواند مسیر زندگی کوهنوردانی که به بالاترین نقطه‌ی کوه می‌رسند را برای همیشه به طور قابل‌توجهی تغییر دهد.

بازی Hill Climb Racing+ (Fingersoft)

در این بازی با چالش‌های بی‌شمار در محیط‌های تپه نوردی منحصربه‌فرد مواجه شوید و با اجرای حرکات خطرناک، امتیازات زیادی را به دست آورید و خودروی خود را برای رسیدن به مسافت‌های بیشتر، ارتقا دهید.

Hill Climb Racing+ (Fingersoft) یکی از 20 بازی جذاب اپل با انواع ماشین‌ها
با داشتن گیم‌پلی سرگرم‌کننده و گرافیک جذاب، این بازی شما را به تجربه‌ای فوق‌العاده از ماجراجویی در سراسر محیط‌های متنوع و چالش‌برانگیز دعوت می‌کند.

 

در این بازی، با انواع وسایل نقلیه، از جمله دوچرخه‌های موتور کراس، کامیون‌های هیولا، تراکتور، دوچرخه‌های چهارچرخ، اتوبوس‌های توریستی، ماشین‌های مسابقه، آمبولانس‌ها، کامیون‌های آتش‌نشانی، ماشین‌های برفی و بسیاری دیگر، در محیط‌های چالش‌برانگیز به مبارزه بپردازید و از شگفتی‌های دیدنی محیط‌هایی که تاکنون با آن‌ها آشنایی نداشتید، لذت ببرید.

در بازی +Hill Climb Racing که یکی از جدیدترین اعضای مجموعه بازی‌های Apple Arcade است، شاهد کامیون هیولایی هستید که در یک گودال پر از ماشین‌های آتش‌نشانی ماجراجویی خود را آغاز کرده است و در حال پرش از روی آن‌هاست. 

 

 

بازی Iron Marines+ (Ironhide Game Studio) یکی از ۲۰ بازی جذاب اپل

بازی فوق‌العاده اکشن و استراتژیک Iron Marines، توسط سازندگان بازی Kingdom Rush ساخته شده و در محیطی علمی تخیلی و پر از اکشن و هیجان قرار دارد. در این بازی، شما به‌عنوان فرمانده باید قهرمانان قدرتمندی را در کهکشان استخدام و آموزش دهید تا در مواجهه با دشمنان بی‌شماری و تاکتیک‌های خطرناک، برنده شوید. بازیکنان با استفاده از توانایی‌های منحصربه‌فرد قهرمانان، در مأموریت‌های خطرناکی به سر می‌برند که تابه‌حال به این سختی ندیده‌اند.

در این بازی، شما می‌توانید نقش نیروهای خود را تغییر دهید و آن‌ها را از تکاور به تک‌تیرانداز، و از شعله افکن به پرتاب‌کننده موشک تطبیق دهید. علاوه بر این‌ها با تنوع فوق‌العاده وسایل نقلیه، از جمله ترکاندو، موشک فضایی، و آهنگری نظامی، در مقابل دشمنان خود مبارزه کنید و در محیط‌های گوناگونی مانند سیاره‌های یخی، کوهستانی، جنگلی و زیر آب، لحظات اکشن و هیجان‌انگیزی را تجربه کنید. 

Iron Marines+ (Ironhide Game Studio)  یکی از 20 بازی جذاب اپل در محیطی علمی تخیلی و پر از اکشن و هیجان
یک بازی اکشن و استراتژیک در ر محیطی علمی تخیلی و پر از اکشن و هیجان در محیط‌های گوناگونی مانند سیاره‌های یخی، کوهستانی، جنگلی و زیر آب

بازی Kingdom Two Crowns+ (Raw Fury)

بازی +Kingdom Two Crowns یکی دیگر از بازی‌های استراتژی جانبی مینیمالیستی است در مجموعه بازی Apple Arcade قرار دارد و در زیبایی هنری پیکسلی مدرن و دلنشین طراحی شده است. در این بازی، شما به‌عنوان یک پادشاه، با استخدام افراد وفادار، قلمرو پادشاهی خود را می‌سازید و از آن در برابر موجوداتی حریص که به دنبال سرقت سکه و تاج هستند، محافظت کنید. همچنین به همراه دوستانتان، می‌توانید درحالی‌که در کنار یکدیگر نشسته‌اید، از طریق یک دستگاه بازی کنید و یا در حالت Co-op رومیزی با دوستان خود از راه دور بازی کنید.

Kingdom Two Crowns+ (Raw Fury) یکی از 20 بازی جذاب اپل در ژانر ستراتژی جانبی مینیمالیستی
این بازی با محیط زیبا و چالش‌های پرطرف‌دار تجربه‌ای جذاب و فراموش‌نشدنی را برای شما فراهم می‌کند.

یکی از ۲۰ بازی جذاب اپل با نام Playdead’s LIMBO+ (Playdead)

بازی Playdead’s LIMBO+ (Playdead) با ژانر جورچین و ماجراجویی است که به دلیل طراحی پازل‌گونه‌ی جذاب و بی‌نظیرش، همچنین صدا و تصاویر فراگیرش، مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. بازیکنان در این بازی به دنبال یافتن راه خود در یک دنیای تاریک و مه آلود هستند که پر از تله‌ها و موانع پیچیده است. رازهای بی‌شماری در این دنیا پنهان شده‌اند و بازیکنان باید با حل جورچین‌ها و رهایی از تله‌ها، آنها را کشف کنند.

Playdead's LIMBO+ (Playdead) با ژانر جورچین و ماجراجویی، یکی از 20 بازی جذاب اپل
صدا و تصاویر فوق‌العاده‌ای که در این بازی وجود دارند، باعث می‌شوند که بازیکنان در جذابیت و ترس آن فروروند و تا مدت‌ها پس از پایان بازی، هیجان و تأثیر آن را حس کنند.

بازی My Town Home – Family Games+ (My Town Games LTD)

بازی +My Town Home – Family Games با ژانر نقش‌آفرینی بسیار جذاب در Apple Arcade است که به بازیکنان امکان می‌دهد تا داستان زندگی خانوادگی خود را به‌صورت شخصی ساخته و در دنیایی پویا و پر رمز و راز شرکت کنند. بیش از ۱۰۰ آیتم قابل‌تنظیم، بازی‌های لباس پوشیدن و ماجراجویی‌های منحصربه‌فرد در این بازی وجود دارد که به بازیکنان امکان می‌دهد شخصیت موردعلاقه خود را انتخاب کنند و قوانین بازی را به‌دلخواه خود ایجاد کنند تا خلاقیت و تخیل خود را به چالش بکشانند.

+My Town Home - Family Games با ژانر نقش‌آفرینی یکی از 20 بازی جذاب اپل
با شش اتاق منحصربه‌فرد برای کاوش، بازیکنان می‌توانند به تفریحات و فعالیت‌های مختلفی مانند آشپزی در آشپزخانه یا بازی در باغ پرداخته و لذت ببرند.

بازی Octodad: Dadliest Catch+ (Young Horses)، یکی از ۲۰ بازی جذاب اپل 

این بازی که به‌تازگی عضو Apple Arcade شده، ادامه‌ی بازی پرطرفدار Octodad است که در آن بازیکنان کنترل Octodad را در دست دارند. در این بازی یک هشت‌پا با شخصیت انسانی که در نقش یک انسان مخفیانه زندگی می‌کند. زندگی Octodad با چالش‌های بی‌وقفه‌ای روبروست، زیرا او باید با استفاده از پاهای بدون استخوانش کارهای روزمره را به‌درستی انجام دهد و به همین حالت باید هویت خود به‌عنوان یک هشت‌پا را از خانواده انسان خود مخفی نگه دارد.

Octodad: Dadliest Catch+ (Young Horses) ادامه‌ی بازی پرطرفدار Octodad، یکی از 20 بازی جذاب اپل
یک بازی جذاب با چالش‌های فراوان و رمز‌آلود

بازی PPKP+ (SHIMADA TOSHIHIRO)

در این بازی، شهر ناگهان تحت حمله موجودات شروری به نام Monster Corps قرار می‌گیرد و حالا وظیفه شما به‌عنوان یک قهرمان این است که با برتری بر هیولاها، شهر را از ویرانی نجات دهید. با جمع‌آوری مصالح ساختمانی از Scrapyard، شما به‌عنوان یک بازیکن می‌توانید قدرت خود را در رستوران بازیابی کرده، در Dojo مهارت‌های جدیدی را به دست آورید و با جستجوی شکار هیولا در آزمایشگاه، ارتقاهای جدید را برای خود به ارمغان آورید. اگر به دنبال این بازی جذاب هستید، می‌توانید با مراجعه به Apple Arcade ، آن را تجربه کنید. 

PPKP+ (SHIMADA TOSHIHIRO)، یکی از 20 بازی جذاب اپل که پر از هیجان است.
نجات شهر از ویرانی با پیروزی بر هیولاها

یکی از ۲۰ بازی جذاب اپل با نام Snake.io+ (Kooapps)

هدف سرگرم‌کننده و هیجان‌انگیز این بازی ساده است:

شما به‌عنوان یک مار کوچک شروع به بازی می‌کنید و باید با خوردن گلوله‌ها و دیگر مارها، رشد کرده و به بزرگ‌ترین مار تبدیل شوید. در این بازی زنده‌ماندن تا آخرین لحظه بسیار مهم است و باید با استفاده از تقویت‌کننده‌های جمع‌آوری شده، در برابر مارهای حریف حمله کنید و خود را در برابر حملات آن‌ها دفاع کنید تا جلو بروید.

Snake.io+ (Kooapps) یکی از 20 بازی جذاب اپل
بازی +Snake.io را می‌توانید در هر مکان و هر زمان بازی کنید.

همچنین با ارائه‌ی رویدادهای منحصربه‌فرد، تابلوهای امتیازات با قابلیت‌های به‌روزرسانی در زمان و امکان رقابت با سایر بازیکنان، می‌توانید خود را به چالش بکشید. آیا مشتاقید این بازی شگفت‌انگیز را تجربه کنید؟ اگر این‌چنین است، پیشنهاد می‌کنیم به Apple Arcade سر بزنید.

Temple Run+ (Imangi Studios) یا همان دونده بی‌پایان، یکی از 20 بازی جذاب اپل
یک بازی ماجراجویانه با گرافیک شگفت‌انگیز

 

 

 

بازی Temple Run+ (Imangi Studios) 

بازی +Temple Run یا همان بازی دونده بی‌پایان، برای شما تجربه‌ای بی‌نظیر و هیجان‌انگیز از دویدن بی‌نهایت را با کیفیت ۴K ارائه می‌دهد. با این بازی، شما می‌توانید با گنج یابی، در iOS، iPadOS، macOS و Apple TV به ماجراجویی بپردازید. علاوه بر گرافیک فوق‌العاده‌ای که در این بازی ارائه می‌شود و می‌توانید از آن لذت ببرید، شما باید دیوارهای معبد پر از تله و صخره‌های در حال فروپاشی را پشت سر بگذارید.

همچنین می‌توانید از کنترل‌های بازی یا کنترل از راه دور اپل برای انحراف، پرش و اجتناب از موانع استفاده کنید. از طرفی در این بازی باید از موانع مرگبار دوری کنید، سکه‌ها را جمع‌آوری کنید، قدرت‌های خود را تقویت کنید، از قدرت‌های باستانی برای فریب‌دادن مرگ استفاده کنید و در نهایت، با حل چالش‌های انحصاری می‌توانید شخصیت‌های جدیدی را باز کنید و با آن‌ها ادامه دهید.

 

 

 

بازی Time Locker+ (Sotaro Otsuka) از ۲۰ بازی جذاب اپل

با بازی +Time Locker به دنیایی از تیراندازی مینیمالیستی وارد شوید که توسط توسعه‌دهنده‌ی مستقل Sotaro Otsuka ساخته شده و هم اکنون در Apple Arcade در دسترس است. در این بازی، شما به‌عنوان یک کاربر با کنترل سرعت زمان، احساس کنترل‌کردن یک شخصیت را در یک محیط مبتنی بر زمان پیدا می‌کنید. در این سفر، شما باید از موانع و آتش دشمنان دوری کنید و درعین‌حال با شکست‌دادن موجودات مختلف، به سطوح بالاتر بروید. 

+Time Locker به دنیایی از تیراندازی مینیمالیستی، یکی از 20 بازی جذاب اپل
با گرافیکی ساده و زیبایی که در Time Locker+ وجود دارد، این بازی بسیار جذاب و پرطرف‌دار شده و شما را به چالش می‌کشاند تا مهارت‌های خود را در کنترل زمان به نمایش بگذارید.

بازی Very Little Nightmares+ (Bandai Namco Entertainment) 

در +Very Little Nightmares، شما وارد یک دنیای پر از ترس و هیجان می‌شوید. در این بازی ماجراجویی پازلی، با کمک دختری با بارانی زرد، باید در خانه‌ای تاریک، ترسناک و عجیب زنده بمانید و راهی برای خروج پیدا کنید.

در +Very Little Nightmares، شما وارد یک دنیای پر از ترس و هیجان می‌شوید، یکی از 20 بازی جذاب اپل است.
گرافیک بسیار زیبا و ترسناک این بازی، شما را به دنیای وحشتناکی می‌کشاند که تجربه‌ای فراموش‌نشدنی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

 

 

همان‌طور که او در یک عمارت ناشناخته بیدار می‌شود، شما باید او را در هر اتاق راهنمایی کنید و در مقابل تله‌های تهدیدکننده و پیچ‌وخم‌های گسترده به‌سلامت او را عبور دهید.

در طول ماجرا، با دشمنان ترسناکی مواجه می‌شوید که باید از آن‌ها دوری کنید. در همین حین باید جورچین‌های جذاب را حل کنید تا در نهایت اسرار این خانه عجیب‌وغریب را کشف کنید. 

اگر شما نیز به بازی‌های ترسناک و هیجان‌انگیز علاقه‌مندید حتماً از طریق Apple Arcade به سراغ این بازی بروید.

 

 

 

 

 

 

به‌روزرسانی‌های Apple Arcade 

سرویس بازی‌ Apple Arcade در سال ۲۰۲۲، بیش از پنجاه بازی جدید و بیش از سیصد به‌روزرسانی بازی را به طرفدارانش ارائه داد. این سرویس هر هفته با معرفی موارد جدید، به بازیکنان امکان سرگرمی بیشتری را می‌دهد. از جمله به‌روزرسانی‌های اخیر هم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • Jetpack Joyride 2
  • Angry Birds Reloaded
  • SpongeBob: Patty Pursuit
  • Taiko no Tatsujin Pop Tap Beat
  • LEGO Star Wars: Castaways
  • Asphalt 8: Airborne+
  • Cut the Rope Remastered
  • My Little Pony: Mane Merge 

قیمت و نحوه دسترسی به Apple Arcade

همان‌طور که می‌دانید، استفاده از برنامه‌های اپل رایگان نیست. برای استفاده از سرویس Apple Arcade هم باید هزینه پرداخت کنید.

به صورت کلی، سرویس بازی‌های پرطرفدار شرکت اپل Apple Arcade با قیمت ۴.۹۹ دلار در ماه و با یک ماه آزمایش رایگان در دسترس قرار دارد. اما اگر سرویس Apple Arcade را از طریق Apple One استفاده می‌کنید، با اشتراک‌های متفاوت روبه‌رو خواهید شد که همگی یک ماه آزمایش رایگان دارند. این سه اشتراک به شرح زیر است: 

با Apple Arcade هرگز احساس خستگی نخواهید کرد، زیرا همیشه بازی‌های جدید و هیجان‌انگیز در انتظار شما هستند.

  • اشتراک Individual با قیمت ۱۶.۹۵ دلار
  • اشتراک Family  با قیمت ۲۲.۹۵ دلار 
  • اشتراک Premier با قیمت ۳۲.۹۵ دلار

 

خوب است که بدانید، افرادی که iPhone ،iPad ،Mac، یا Apple TV جدید خریداری می‌کنند، به مدت سه ماه از سرویس Apple Arcade به صورت رایگان دریافت می‌کنند. همچنین اشتراک Apple Arcade برای خانواده‌های شش‌نفره به تمام بازی‌های موجود در کاتالوگ دسترسی نامحدود دارند. علاوه‌بر این‌ها، بازی‌های Arcade Originals را می‌توان در تمام دستگاه‌های iPhone ،iPad ،Mac و Apple TV اجرا کرد، ولی بازی‌های App Store Greats تنها در iPhone و iPad در دسترس هستند. در انتها هم باید بدانید که اگرچه بیش از ۲۰۰ عنوان بازی در دسترس است؛ اما با توجه به سازگاری سخت‌افزار و نرم‌افزار دستگاه‌ها و محدودیت‌های جغرافیایی، بعضی از بازی‌ها در دسترس نخواهند بود.

نصب بازی های آفلاین ایکس باکس و پلی استیشن

کلام آخر

۲۰ بازی جذاب اپل به‌تازگی برای سرویس بازی محبوب یعنی Apple Arcade معرفی شد. این سرویس با قیمت فوق‌العاده مناسبی و دسترسی آسان، به همراه ۳۰۰ به‌روزرسانی برای عناوین موجود، هر هفته با محتوای جدید خود، طرفداران را سرگرم و خوشحال می‌کند. با این مجموعه بازی جذاب و دوست‌داشتنی، تجربه‌ی سرگرمی و تفریحی خارق‌العاده‌ای به دست می‌آورید که حتماً از آن لذت خواهید برد. با یک ماه اشتراک رایگان، شما هیجان این بازی‌ها را تجربه کرده و با قابلیت آسان اشتراک‌گذاری آن با خانواده و دوستان خود، می‌توانید به‌صورت دست جمعی بازی کرده و زمان خوبی را کنار یکدیگر سپری کنید.

آیا آماده‌اید به دنیای جدید بازی‌های ماجراجویی و پازلی با ویژگی‌های زیبا و ترسناک پا بگذارید؟ آیا شما نیز برای تجربه این بازی‌های فوق‌العاده هیجان‌زده هستید؟ پیشنهاد می‌کنیم حتماً نگاهی به بازی‌های جدید این سرویس بیندازید.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله های مرتبط