اطلاعیه مهم پذیرش و تحویل دستگاه ها در اسفندماه ..!

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
خانه » قابلیت‌ های جدید مک های ۲۰۲۳ اپل

قابلیت‌ های جدید مک های ۲۰۲۳ اپل

از امروز ، مک بوک ایر 15 اینچی جدید ، مک استودیو و مک پرو با تراشه اپل در دسترس هستند.

اینطور می‌توان بیان کرد که برای کاربران مک مبتنی بر اینتل، هر مک اکنون یک ارتقاء عظیم است و برای کاربران PC هم، تا به حال تغییرات به این بزرگی را در مک ندیده بودند.

عاطفه نبیان
عاطفه نبیان
اشتراک گذاری
فهرست مطالب

امتیاز دهید!

میانگین امتیازات: / 5.

امتیاز دهید!

مک های ۲۰۲۳ اپل در ۲۳ خرداد معرفی شد. مک بوک ایر جدید با صفحه نمایش ۱۵.۳ اینچی Liquid Retina گسترده ، تراشۀ M2 و عمر باتری تمام روز  همراه با طراحی باریک، سبک و بدون فن، آن را به بهترین لپ تاپ ۱۵ اینچی جهان تبدیل کرد. مک استودیو جدید با تراشه‌های M2 Max و M2 Ultra جدید با طراحی کوچک از نظر عملکردی بسیار قدرتمند شده است. مک پرو جدید هم ترکیبی از قدرت فوق‌العاده M2 Ultra با افزایش PC و همچنین نشان‌دهندۀ تکمیل تغییر مک به تراشه اپل است.

مک بوک ایر جدید، بهترین لپ‌تاپ ۱۵ اینچی جهان

مک بوک ایر جدید، به عنوان یکی از مک های ۲۰۲۳ اپل، با صفحه نمایش Liquid Retina گسترده ۱۵.۳ اینچ، عملکرد شگفت‌انگیز M2، تا ۱۸ ساعت عمر باتری و طراحی بی‌صدا و بدون فن؛ بهترین و نازک‌ترین لپ تاپ ۱۵ اینچی جهان است. این لپ‌تاپ تا ۱۲ برابر سریعتر از سریعترین مک بوک ایر مبتنی بر اینتل است.

همچنین دارای یک سیستم صوتی شش بلندگو جدید با صدای فضایی (Spatial Audio) جذاب، همراه با دوربین FaceTime HD 1080p، شارژ MagSafe و قدرت و سهولت macOS است. این لپ‌تاپ در چهار رنگ زیبای مشکی، طلایی، خاکستری و نقره‌ای عرضه می‌شود.

البته مک بوک ایر ۱۳ اینچ با M2، پرفروش‌ترین لپ تاپ جهان، همچنان در خط تولید باقی می‌ماند؛ اما حالا با قیمت مناسب‌تر عرض می‌شود. این دو لپ‌تاپ، مک بوک ایر ۱۵ اینچ و ۱۳ اینچ، تجربه‌ای بی‌نظیر را برای همه، از کسانی که به روز رسانی می‌کنند تا دانشجویان و مشتریان نخستین مک، فراهم می‌آورند. برای اطلاعات بیشتر در مورد مک بوک ایر ۱۵ اینچی اپل کلیک کنید.

بهترین لپ‌تاپ 15 اینچی جهان، مک بوک ایر 15 اینچی
تنها با سیلیکون اپل امکان‌پذیر است تا مک بوک ایر ۱۵ اینچی بهترین لپ تاپ ۱۵ اینچی جهان باشد.

مک استودیو و مک پرو، قدرتمندترین مک های تولیدشده تا کنون

مک استودیوِ جدید، یکی از مک های ۲۰۲۳ اپل، با تراشۀ M2 Max و چیپ جدید M2 Ultra، عملکرد و اتصال را همراه با طراحی فوق‌العاده کوچک افزایش می‌دهد که درست روی میز قرار می‌گیرد. حافظۀ مک استودیو نسبت به قبل ۵۰ درصد بیشتر افزایش یافته، یعنی این دستگاه دارای حداکثر ۱۹۲ گیگابایت حافظه یکپارچه است.

ممکن است دوست داشته باشید

همچنین مک استودیوی جدید تا ۶ برابر سریعتر از قدرتمندترین iMac 27 اینچی مبتنی بر Intel و تا ۳ برابر سریعتر از نسل قبلی مک استودیو با M1 Ultra است. این ویژگی‌ها باعث شده است تا با مک استودیو جدید، هر حرفه‌ای بتواند استودیوی رویاهای خود را بسازد.

مک پرو، یکی دیگر از مک های ۲۰۲۳ اپل، ترکیب عملکرد بی‌نظیر چیپ قدرتمندترین اپل، M2 Ultra، با تنوع PCIe expansion برای افرادی است که به گردش کار و کارهای همزمان نیاز دارند. همچنین این مک تا ۳ برابر سریعتر از نسل قبلی مک پرو مبتنی بر Intel و حداکثر ۱۹۲ گیگابایت حافظه یکپارچه برای حجم کاری بالا و کارهای سنگین مناسب است که سایر سیستم‌ها حتی نمی‌توانند پردازش کنند. با توجه به توضیحات، اینطور می‌توان بیان کرد که با ورود مک پرو با M2 Ultra، مسیر تولید مک با سیلیکون اپل کامل شده است.

صرفه‌جویی بیشتر برای دانش آموزان و دانشجویان

مورد جذاب دیگری که ما ایرانیان به دلیل تحریم بودن از آن بهره‌مند نخواهیم شد، تخفیفاتی هست که اپل برای دانشجویان و دانش‌آموزان ارائه می‌دهد. در واقع، دانشجویان و دانش‌آموزان می‌توانند مک بوک ایر  ۱۵ اینچی را از فروشگاه‌های معتبر با قیمت دانشجویی ۱۱۹۹ دلار خریداری کنند.

همچنین، می‌توانند از کارت هدیه اپل به ارزش تا ۱۵۰۶ دلار و ۲۰ درصد تخفیف AppleCare7 برای مک بوک ایر جدید، مک بوک پرو ، iMac ، Mac mini ، iPad Air یا iPad Pro بهره‌مند شوند. علاوه‌براین، آن‌ها اشتراک سه ماۀ رایگان از Apple Music و Apple TV +  را دریافت خواهند کرد که البته پس از آن با قیمت دانشجویی تنها ۵.۹۹ دلار برای هر دو سرویس در اختیارشان قرار می‌گیرد.

مک های جدید اپل در 2023، دنیای دیگری از گجت های دیجیتال
خرید به صرفۀ مک‌ها برای دانشجویان و دانشجویان

جمع بندی

در کنفرانس خبری اپل، سه مک جدید اپل معرفی و عرضه شده است، مربوط به مک بوک ایر ۱۵ اینچی، مک استودیو و مک پرو است. این سه مک جذاب از ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای بهره می‌برند که علاقه‌مندان را برای خرید آن‌ها به هیجان می‌اندازد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله های مرتبط