اطلاعیه مهم پذیرش و تحویل دستگاه ها در اسفندماه ..!

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

۱۰ برنامه پرکاربرد اپل واچ در ۲۰۱۸

حمید علی نیا
حمید علی نیا
اشتراک گذاری
فهرست مطالب

امتیاز دهید!

میانگین امتیازات: / 5.

امتیاز دهید!

با انتشار آخرین سری از  اپل واچ ۳، و به روز رسانی های سیستم عامل اپل واچ، زمان بهتری برای تصمیم گیری در مورد خرید و استفاده از یک ساعت مچی اپل وجود ندارد. اما چه برنامه‌هایی مورد نیاز اند؟

هنگامی که اپل واچ برای اولین بار شروع به کار کرد،  اگر رک باشیم تجربه استفاده از برنامه ها نسبتا ناامیدکننده بود . خوشبختانه، با عرضه سیستم عامل جدید iOS 11 و بروزرسانی سیستم عامل اپل واچ اکنون  به یک ابزار مکانیکی تبدیل شده و به شدت بهبود یافته‌ است. با گذشت زمان، اپلیکیشن های ویژه اپل واچ به طور خاصی با جهش های پیایی پیشرفت کرده است ، و به این معنی که گزینه‌های زیادی در دسترس هستند. حالا که توسعه دهندگان زمان کافی برای دست یابی به  توسعه برنامه‌های مناسب اپل واچ را داشته اند، انتخاب برنامه نیز  از آن زمان به طور قابل ‌توجهی گسترش ‌یافته است.

در حال حاضر برنامه‌هایی از پخش رسانه‌ای گرفته تا ناوبری تا کنترل خانگی هوشمند در دسترس هستند ، به این معنی که شما بهتر از هر وقت دیگری به گذاشتن آیفون در جیب خود برای انجام وظایف اصلی مجهز هستید. با این حال، همه چیز کامل نیست. با اینکه برنامه‌های جدید رسیده‌اند، برنامه‌های محبوبی هستند که هنوز وارد نشده اند. غایبان برجسته در حال حاضر شامل گوگل مپ، آمازون و Trip Advisor هستند.

با این حال، با وجود چنین انتخاب های گسترده‌ای از برنامه‌های کاربردی که برای بودن بر روی دستان شما رقابت می‌کنند، این بسیار مهم است که آن‌ها را مورد بررسی قرار دهیم. در اینجا به ۱۰ برنامه ضروری می پردازیم که ممکن است برخی هنوز در ایران چندان جایگاهی نداشته باشند اما قطعا به زودی شاهد ورود توسعه دهندگان ایرانی در این حوزه خواهیم بود.

۱ =اپل واچ: اپل پی (Apple Pay)

به لحاظ فنی Apple Pay برنامه ای نیست که برای سیستم عامل اپل واچ برنامه نویسی شده باشد، اما با توجه به سازگاری نسبی آن با اپل واچ ارزش تاکید کردن بر این که چقدر Apple Pay مناسب است را دارد.

ممکن است دوست داشته باشید

Apple Pay یکی از ویژگی‌های برجسته اپل است و با استفاده از آن پرداخت‌های غیرتماسی بسیار آسان می‌شود.

تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که روی دکمه کنار  اپل واچ خود دبل کلیک کرده و آن را نزدیک یک دستگاه پرداخت غیرتماسی نگاه دارید. به سرعت دستگاه تایید می‌کند که پرداخت موفقیت‌آمیز بوده‌است.

برای اولین بار باید اپل پی را خود را بر روی آیفون خود تنظیم کنید، اما پس از آن شما آزاد هستید که به جای استفاده ازگوشی موبایل خود ، از اپل واچ استفاده کنید. این یک صرفه‌جویی واقعی در زمان است.

۲ =اپل واچ : یلپ (Yelp)

چه در جستجوی یک پیتزای بزرگ، قهوه فوق العاده یا یک مکان مناسب و رمانتیک برای قرار ملاقات باشید، شما می‌توانید به دنبال بهترین کسب و کارهای محلی با یلپ  اپل واچ بگردید.

این سرویس مدت هاست که روی دسکتاپ و گوشی‌های هوشمند قابل‌دسترسی بوده‌است، اما اکنون این جهش را  به سمت مچ دست کاربران وفادارش داشته است.

نسخه کوچک‌ شده از برنامه، میلیون ها بازدید از رستوران ها، کافه ها، هتل ها و مراکز تفریحی، همراه با رتبه بندی ستاره ها، محدوده قیمت، فاصله از موقعیت دقیق و ساعات کاری را نشان می دهد.

۳=اپل واچ : مبدل ارز (XE Currency)

مبدل ارز (XE Currency) برای مسافران دائمی عالی است. این اطلاعات مربوط به نرخ ارز خود را با برنامه آیفون همگام می کند، به این معنی که آخرین نرخ ها به طور مستقیم بر روی مچ دست شما قابل دسترسی هستند. حتی از این بهتر، تنها کافیست مقدار مورد نظرتان را برای تبدیل در برنامه اپل واچ وارد کنید و نرخ ارز فعلی را دریافت خواهید کرد. اگر هیچ ایده‌ای در مورد اینکه چقدر شما در خارج از کشور هزینه می‌کنید را نداشته باشید این برنامه عالی است.

۴=اپل واچ : اورنوت (Evernote)

Evernote یک نقطه اتکا برای تلفن‌های هوشمند و کامپیوترها در همه جا بوده است، و حالا در اپل واچ نیز در دسترس است. این شرکت اصرار دارد که اورنوت برای اپل واچ تکمیل کننده برنامه تلفن همراه باشد ، نه اینکه تلاش کند جایگزین آن شود. شما می توانید یادداشت ها و یادآوری ها را تنظیم کنید، محتوای اخیر را مشاهده کرده و اقلام را از فهرست خود درست سر ساعت چک کنید . این کار ممکن است یکی از هیجان‌انگیزترین کاربردهای ساعت هوشمند را فراهم نکند ، اما به طور حتم یکی از سودمندی های آن است.

۵= اپل واچ : استراوا (Strava)

شما با استفاده از Apple Watch’s built در جی پی اس می‌توانید اطلاعات کامل ورزش خود را تنها با یک ضربه به مچ دست خود ثبت کنید. ( اگر یک مدل سری ۲ یا مدل جدیدتر از آن داشته باشید .) .

شما تمام معیارهای مهم مانند سرعت و فاصله را در طول ورزش خود دریافت میکنید ، و شما می توانید از فشار سخت صفحه نمایش برای اتصال بین ورزش های مختلف به سرعت استفاده کنید. در پایان ورزش شما یک خلاصه را دریافت خواهید کرد و همه آن با تمام پلتفرم های استراوا (Strava)  هماهنگ خواهند شد تا با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

۶ =اپل واچ : سیتی مپر (Citymapper)

اگر در یکی از شهرهای سراسر دنیا زندگی کنید که توسط Citymapper پشتیبانی می‌شود، احتمال این وجود دارد که شما از این برنامه محبوب شنیده باشید. Citymapper شما را در اطراف شهر هدایت می‌کند و سریع‌ترین مسیرها را بین A و B به شما نشان می‌دهد. این نرم افزار حتی به شما راهنمایی های مفیدی مثل این که سوار کدام واگن قطار شوید تا از طرف دیگر راه خروج سریعی در آن طرف (نزدیک به پلکان) داشته باشید، را در اختیارتان می گذارد.

شرکت امیدوار است که این کار حتی بهتر از برنامه گوشی‌های هوشمند باشد ، زیرا بر این باور است که شما نسبت به خاموش‌کردن ساعت مچی خود در میانه سفر برای صرفه‌جویی در عمر باتری کم‌تر تمایل دارید، که این در مقایسه با تلفن های همراه که مدام آن ها را غیرفعال می کنیم می تواند تجربه کاربری بهتر و مداوم تری را مخاطبان ارائه دهد. این اپلیکیشن هر گونه اختلالی را که ممکن است بر سفرهای شما تاثیر بگذارد نمایش می‌دهد.

۷= اپل واچ: اینستاگرام

این سایت به اشتراک گذاری بسیار محبوب یکی دیگر از برنامه‌های محبوب اپل واچ است، باعث می‌شود خوشحالی مشتریان خوش عکس پایانی نیابد . این اپلیکیشن شناخته شده قابلیت گشتن در میان تصاویر را فراهم می آورد در حالی که لمس صفحه به شما اجازه می‌دهد تا اطلاعات بیشتری از قبیل مکان مورد نظر و تعداد قابل توجهی از موارد مهم را مشاهده کنید.

۸= اپل واچ : شازم (Shazam)

برنامه تشخیص موزیک Shazam ، حالا خیلی ساده تر ، در ساعت هوشمند شما قرار گرفته است تا کار خود را با کم‌ترین سر و صدا انجام ‌دهید.

این تقریبا تمام قابلیت ها را به عنوان برنامه تلفن همراه سنتی، شناسایی موسیقی ، و همچنین کشف آهنگ های جدید برای شما برای گوش دادن فراهم می کند.  این اپلیکیشن شازم های گذشته شما را نیز نمایش می‌دهد و شما می‌توانید موزیک ویدیو ها را تماشا کنید و قطعات موسیقی را از طریق iTunes خریداری کنید.این شرکت می‌گوید که چند سورپرایز دیگر از آستین دارد، اما در حال حاضر آنها را پنهان نگه داشته است.

۹= اپل واچ : GoPro

اگر شما یکی از افراد زیادی هستید که با یکی از دوربین‌های GoPro مسلح هستید، همه شما با برنامه iOS آن آشنا هستید . اما چیزی که شاید تاکنون نمی دانستید این است که این برنامه بر روی اپل واچ نیز قابل نصب است. این به شما این امکان را می‌دهد که دوربین خود را بین حالت‌های ویدیو و عکس از راه دور کنترل کنید، و همچنین از راه دور دوربین خود را راه اندازی کنید. شما همچنین می توانید تنظیمات نور را کنترل کنید که ویرایش کردن را بسیار ساده تر می کند. شما حتی می توانید یک پیش نمایش زنده از سنسور دوربین از مچ دست خود داشته باشید.

۱۰=اپل واچ : (مراقبت قلب) HeartWatch

هیچ یک از برنامه‌های اپل واچ در این لیست نمی‌توانند با اطمینان بگویند که جان یک فرد را نجات داده اند، اما این دقیقا همان چیزی است که برنامه HeartWatch موفق به دستیابی به آن شده‌است.

این برنامه که همه داده‌ها را از نمایشگر ضربان قلب ( اپل ) دریافت می‌کند ، موفق شد نشانه‌های اولیه یک بیمار ریوی را در یک کاربر تشخیص دهد و به او در مورد نیاز به دنبال کمک پزشکی هشدار دهد.

علاوه بر این، برنامه HeartWatch اجازه می‌دهد تا عملکرد قلب شما را در دوره‌های مختلف از قبیل بیدار شدن، حالت عادی، زمان ورزش و خوابیدن دنبال کند، بنابراین شما می‌توانید سلامت کلی قلب و عروقی خود را اندازه‌گیری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله های مرتبط