اطلاعیه مهم پذیرش و تحویل دستگاه ها در اسفندماه ..!

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

از آیپد پرو ۲۰۲۲ چه خبر؟

عاطفه نبیان
عاطفه نبیان
اشتراک گذاری
فهرست مطالب

امتیاز دهید!

میانگین امتیازات: / 5.

امتیاز دهید!

سال گذشته اپل اولین مدل آیپد پرو خود را با تراشه M1، صفحه نمایش miniLED و پشتیبانی از ۵G رونمایی کرد. امسال هم شایعه‌ای از عرضه‌ی یک آیپد پرو بهتر با  تراشه و چیپست M2 وجود دارد. در ادامه مختصری از ویژگی‌های آیپد پرو ۲۰۲۲ را بیان می‌کنیم.

 

طراحی و نمایشگر آیپد پرو ۲۰۲۲

طراحی آیپد پرو جدید که از ژوئن ۲۰۲۱ شروع شده است، از پشت شیشه‌ای و قابلیت شارژ بی‌سیم به وسیله‌ی MagSafe بهره می‌برد. شارژ بی سیم (Wireless charging ) یک ویژگی متداول در گوشی‌های هوشمند است، اما در تبلت‌ها یک ویژگی نادر می‌باشد. از مزایای این ویژگی راحتی شارژ باتری توسط کاربر است. شارژ بی‌سیم از سال ۲۰۱۷ به گوشی‌های آیفون اضافه و با گذشت زمان آپدیت شد. سال گذشته شارژ بی‌سیم به یک سیستم MagSafe آهنربایی با سرعت شارژ ثابت‌تر مجهز، و به روز رسانی شد.

اپل در حال آزمایش یک سیستم MagSafe مشابه بر روی آیپد پرو که احتمالا کندتر از شارژ مستقیمی است که به درگاه وصل می‌شود. همچنین، به دلیل پوشش شیشه‌ای که برای این دستگاه طراحی شده، امکان آسیب و شکنندگی آن نیز راحت‌تر است. درواقع، یکی از نقطه ضعف‌های این دستگاه جدید، جنس شیشه‌ای بودن پشت آن می‌باشد.

 

ممکن است دوست داشته باشید

به گفته‌ی منابع، نمونه‌ی اولیه‌ی آیپد پرو جدید، از لوگوی شیشه‌ای و بزرگ‌تر اپل (مشابه مک بوک پرو جدید) بهره می‌برد. در نتیجه شارژ کردن آیپد از طریق این لوگوی شیشه‌ای با آهنرباهای قوی‌تر برای جلوگیری از حوادث می‌باشد. همچنین، از  شارژ با سرعت بالاتر نسبت به MagSafe برای آیفون پشتیبانی می‌کند. صفحه نمایش این آیپد پرو جدید در دو سایز ۱۱ و ۱۲.۹ اینچی عرضه می‌شود، اما اپل مدل ۱۱ اینچی پنل LCD را برای نمایشگر miniLED تغییر می‌دهد.

 

قابلیت های‌پردازنده و ذخیره‌سازی آیپد پرو ۲۰۲۲

این آیپد جدید دارای پردازنده جدید M2 خواهد بود که احتمالا سریعتر از M1 است، اما تراشه‌های M1 Pro، Max یا Ultra را شکست نخواهد داد. از نظر حافظه داخلی و فضای ذخیره‌سازی هم در مدل‌های ۱۲۸، ۲۵۶، ۵۱۲ گیگابایت و مدل‌های ۱ و ۲ ترابایت عرضه خواهد شد.

 

باتری، اینترنت ۵G و لوازم جانبی جدید آیپد پرو ۲۰۲۲

طبق شکایت کاربران، صفحه کلید آیپد (Magic Keyboard) باعث تخلیه‌ی زود هنگام آیپد می‌شود. به همین دلیل، اپل در حال کار بر روی آیپد پرو جدید با باتری بزرگ‌تر و با پشتیبابی از شارژر MagSafe با سرعت بالاتر از شارژ آیفون می‌باشد. در مورد قابلیت پشتیبانی از اینترنت ۵G و لوازم جانبی آن هیچ شایعه‌ای نمی‌باشد و باید منتظر خبرهای جدید از آن باشیم.

 

زمان عرضه و قیمت آیپد پرو ۲۰۲۲

طبق شایعات زمان زمان عرضه آپید پرو جدید در نیمه‌ی دوم سال جاری می‌باشد. قیمت این محصول جدید با توجه به حافظه و اندازه صفحه نمایش بین ۷۹۹ تا ۲۱۹۹  دلار می‌باشد. برای خرید آیپد به صورت آنلاین و حضوری می‌توانید از وب سایت آروندشاپ دیدن فرمایید. همچنین، جهت تعمیرات آیپد خود می‌توانید از تیم با تجربه و متخصص آروند کمک بگیرید.

 

شما در مورد آیپد پرو ۲۰۲۲ چه نظری دارید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله های مرتبط