اطلاعیه مهم پذیرش و تحویل دستگاه ها در اسفندماه ..!

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

اپل به دنبال هدفون قدرتمند

مهتاب جهاندار
مهتاب جهاندار
اشتراک گذاری
فهرست مطالب

امتیاز دهید!

میانگین امتیازات: / 5.

امتیاز دهید!

اپل به دنبال هدفون قدرتمند

شرکت اپل یکی از برندهای مطرح تولیدکننده هدفون محسوب شده که هر سال نسل جدیدی از تلفن های هوشمند و دیگر دیوایس های خود را معرفی و عرضه می کند. از این رو در نظر داشته بزودی هدفون جدیدی با قابلیت های منحصربفرد رونمایی کند.

تاکنون چندین مدل محدود از هدفون های بیتس را شاهد بودیم و مدت طولانیست مدل جدیدی از آن عرضه نمی شود.براساس آخرین گزارش باتوجه به پتنت ثبت شده توسط اپل، این شرکت روی هدفونی با ۱۰ میکروفون مشغول کار است. این قابلیت اجازه می دهد تا افراد صدا پروضوحی را ضب کنند. این پتنت در اداره ثبت اختراع ایالات متحده به ثبت رسیده بنابراین باید آن را یک هدفونی با عرضه ابتدا در ایالات متحده دانست.

البته اپل همیشه محصولات خود را نخست در ایالات متحده عرضه می کند و سپس به سایر بازارها عرضه می دارد. باتوجه به این پتنت، که اپل نام  سیستم و راهکاری برای شناسایی خودکار گوش راست یا چپ توسط هدفون را برای آن انتخاب کرده، باید شاهد عملکرد پروضوح در بحث صدا و بلندگو باشیم.

انتظار داریم اپل طراحی مناسبی برای هدفون جدید خود در نظر گیرد و نمی توان به شایعات بی اساس نیز اکتفا کرد.

شایان ذکر است، برای تعمیر محصولات اپل خود می‌توانید از ما کمک بگیرید، زیرا شرکت آروند به عنوان یک مرکز تخصصی تعمیرات و خدمات است که تعمیرات را همراه با ضمانت یک ماهه انجام می‌دهد.

ممکن است دوست داشته باشید

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله های مرتبط