اطلاعیه مهم پذیرش و تحویل دستگاه ها در اسفندماه ..!

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
  • خانه
  • »
  • اخبار
  • »
  • اپل سال ۲۰۱۹ گوشی هوشمند کوچک معرفی می کند

اپل سال ۲۰۱۹ گوشی هوشمند کوچک معرفی می کند

مهتاب جهاندار
مهتاب جهاندار
اشتراک گذاری
فهرست مطالب

امتیاز دهید!

میانگین امتیازات: / 5.

امتیاز دهید!

شرکت اپل یکی از برندهای مطرح تولیدکننده اسمارتفون محسوب شده که هر سال نسل جدیدی از محصولات خود را معرفی و عرضه می‌کند. این برند کوپرتینویی در تلاش است تا به‌زودی نسل بعدی آیفون را در سپتامبر سال ۲۰۱۹ معرفی کند.

برخی از کمپانی‌ها می‌خواهند مدل‌های کوچکی را معرفی کنند، مدل‌هایی که می‌توان از جمله‌ی آن‌ها به پالم اشاره کرد. پالم موفق شده تلفن هوشمندی بسیار کوچک و اندرویدی تولید کند که ابعاد آن در سطح اسباب بازی اما بسیار کاربردی است. به نظر می‌رسد اپل می‌خواهد در سال ۲۰۱۹ محصول کوچکی را به نام آیفون ایکس مینی معرفی کند. اسمارتفونی که ابعاد فوق‌العاده کوچکی دارد اما در طراحی به نسل جدید آیفون‌ها شبیه است.

اپل سال ۲۰۱۹ گوشی هوشمند کوچک معرفی می‌کند

براساس گزارش‌ها، آیفون مینی ۴۰ درصد ابعاد کوچک‌تری نسبت‌به آیفون ایکس اس داشته که این حجم بسیار قابل‌توجه است. در طراحی مشابه آیفون ایکس آر بوده اما برخی از ویژگی‌های دیگر را هم دارد. ابعاد آن در سطح یک گوشی هوشمند ۴ اینچی بوده و مشخص نیست آیا چنین محصولی در آینده معرفی خواهد شد یا خیر. در حال حاضر مشخص نیست اپل چه برنامه‌ای در سر دارد. آیفون ایکس مینی در حال حاضر تنها یک ایده محسوب شده و قرار نیست رسماً توسط اپل معرفی شود. با ۴۰ درصد ابعاد کوچکتر در مقایسه با آیفون ایکس اس مکس، این گوشی هوشمند بسیار کوچک بوده و تنها با یک دست می‌توان با آن به تجربه‌ی کاربری پرداخت. ابعاد آیفون ایکس مینی در سطح پالم فون اخیرا معرفی شده است.

اطلاعات بیشتری در کار نیست تا به آن پرداخت و تنها باید منتظر ماند تا مشخص شود کوپرتینویی‌ها چه برنامه‌ای در سر دارند. انتظار می‌رود آیفون X Mini یک مدل کوچکتر از آیفون SE به شمار رود و قیمتی به مراتب کمتر هم داشته باشد.

ممکن است دوست داشته باشید

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله های مرتبط