اطلاعیه مهم پذیرش و تحویل دستگاه ها در اسفندماه ..!

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
خانه » تعمیرات تخصصی کنسول‌های بازی

تعمیرات تخصصی کنسول‌های بازی

فرشته شاملی
فرشته شاملی
اشتراک گذاری
فهرست مطالب

امتیاز دهید!

میانگین امتیازات: / 5.

امتیاز دهید!

کنسول‌های بازی جزو آن دسته از گجت‌ها هستند که صرفاً برای بازی و سرگرمی مورداستفاده قرار می‌گیرند اما در زندگی برخی از افراد نقش پررنگی را ایفا می‌کنند. پراستفاده‌ترین و پرطرفدارترین کنسول‌های بازی در سطح جهان انواع مدل‌های ایکس باکس از کمپانی مایکروسافت، پلی استیشن از کمپانی سونی و همین‌طور کنسول‌های بازی قابل حمل نینتندو هستند. نگهداری از این کنسول‌ها بسیار مهم است چرا که عواملی مانند گرما و دمای بالا، گرد و خاک گرفتن دستگاه، نوسانات شدید برق و عدم رسیدگی به مشکلات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری منجربه آسیب‌دیدن آن‌ها خواهد شد.

 

به‌طورکلی کنسول‌های بازی به دسته‌ی خانگی و پرتابل (قابل حمل) تقسیم می‌شوند.

برای استفاده از کنسول‌های خانگی باید یک مانیتور یا تلویزیون داشته باشید تا بتوانید از طریق آن بازی‌ها را مشاهده کرده و بازی کنید اما تفاوت کنسول‌های پرتابل در این است که به‌دلیل داشتن صفحه‌ی نمایش، دیگر نیازی به تلویزیون و یا مانیتور ندارند. کنسول‌های پرتابل را به‌راحتی می‌توانید هر جایی به همراه خود داشته باشید و تا زمانی که باتری آن پشتیبانی می‌کند، به بازی کردن ادامه دهید. کنسولی مانند نینتندو، دارای دسته‌های بازی و همین‌طور صفحه نمایش است که همگی باهم در یک جا قرار گرفته‌اند و حتی دسته‌ها قابلیت جداشدن هم دارند.

ممکن است دوست داشته باشید

تعمیرات کنسول‌های بازی و به‌طورکلی کالاهای دیجیتالی حتماً باید به فرد متخصص و آشنا با این کار و از همه مهم‌تر به نمایندگی مربوطه‌ی آن کالا سپرده شود تا نتیجه‌ای مطلوب داشته باشد چرا که اگر افراد ناشی این کار را انجام دهند امکان دارد نه‌تنها دستگاه درست نشود بلکه‌ به قسمت‌های دیگر هم آسیب وارد شود. در ضمن دستگاه باز شده توسط جایی به غیر از نمایندگی‌های معتبر، باعث لغو گارانتی دستگاه خواهد شد.

 

آروند و تعمیرات کنسول‌های بازی

شرکت آروند به پشتوانه‌ی تعمیرات تخصصی، بیش از ۵۰۰ دستگاه از انواع کنسول‌های بازی را با موفقیت تعمیر کرده و تحویل مشتریان داده است. برندهایی که آروند تعمیرات آن‌ها را انجام داده است شامل کنسول‌های Nintendo، Xbox و همین‌طور Play Station می‌شود.

 

انواع تعمیراتی که در شرکت آروند انجام می‌شود عبارتند از:

  • تعمیر برد
  • تعمیر دسته بازی
  • تعمیر یا تعویض Power دستگاه
  • تعویض فلت
  • تعویض قاب یا شاسی
  • بازیابی اطلاعات ازدست رفته (درصورت امکان)
  • ارائه‌ی سرویس‌های نرم‌افزاری
  • نصب بازی‌های آفلاین و آنلاین

 

توجه: برای خرید انواع کنسول‌های بازی می‌توانید به سایت گیمیها و برای تعمیرات مربوط به کنسول‌ها می‌توانید به سایت گارانتی آروند مراجعه کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله های مرتبط