اطلاعیه مهم پذیرش و تحویل دستگاه ها در اسفندماه ..!

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
  • خانه
  • »
  • اخبار
  • »
  • درز تصاویر رندر شده جدید از آیفون ۲۰۱۹

درز تصاویر رندر شده جدید از آیفون ۲۰۱۹

مهتاب جهاندار
مهتاب جهاندار
اشتراک گذاری
فهرست مطالب

امتیاز دهید!

میانگین امتیازات: / 5.

امتیاز دهید!

یکی از پرحاشیه‌ترین برندها که هر سال پیش از معرفی محصولات جدید آن اخبار فراوانی منتشر می‌شود، بدون هیچ شکی اپل است. شرکتی که توانسته طرفداران بسیاری به‌دست آورد و رقبای سرسختی نیز در این کارزار دارد.

به‌تازگی تصویر رندرشده‌ای از نسل بعدی گوشی هوشمند آیفون اپل منتشر شده که به‌عنوان آیفون XI شناخته خواهد شد. گوشی هوشمندی که از دوربین سه‌گانه‌ی افقی و صفحه نمایش بدون حاشیه تاچ مانند دیگر اسمارت‌فون‌های اندرویدی برخوردار است.

بدنه‌ی شیشه‌ای و فلزی هر دو مدل برای همگان می‌تواند قابل‌توجه باشد. دو گوشی هوشمند آیفون XI و XI Pro ممکن است در سال آینده رونمایی نشود و اپل برنامه‌ی معرفی آن را در سال ۲۰۲۰ انجام دهد. اطلاعات دقیقی از مشخصات دو مدل در دست نیست اما در تصاویر رندر شده شاهد گوشی هوشمندی هستیم که به آیفون SE شباهت دارد و نسخه به‌روزرسانی‌شده‌ی این گجت محسوب می‌شود.

درز تصاویر رندر شده جدید از آیفون ۲۰۱۹

باتوجه‌به ثبت اختراع صورت گرفته توسط اپل، مهندسان کوپرتینو روی فناوری تاچ‌آیدی یکپارچه با صفحه نمایش مشغول کار هستند و احتمالاً در سال آینده این شرکت آن‌ها را به‌کار می‌گیرد. این دومین بار است که گزارشی پیرامون نسخه‌ی به‌روزرسانی‌شده‌ی تاچ‌آیدی و فیس‌آیدی برای سال ۲۰۱۹ منتشر می‌شود.

ممکن است دوست داشته باشید

از مشخصات کلیدی آیفون XI و XI Pro باید به صفحه نمایش رتینای بدون حاشیه، دوربین سه‌گانه‌ی ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۷ مگاپیکسلی، باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری، سیستم عامل iOS 13، پردازنده A13 و حافظه‌ی رم ۳ یا ۴ گیگابایتی اشاره کرد.

انتظار داریم در سپتامبر ۲۰۱۹ همچون سنت همیشگی اپل رونمایی آیفون‌های جدید صورت گیرد تا شاهد رونمایی از گوشی‌های هوشمند برجسته‌ای توسط کمپانی اپل باشیم. تابه‌حال انبوهی از شایعات منتشر شده و هریک به جزئیات خاصی درباره‌ی این سری از آیفون اشاره داشته است که نمی‌توان همگی را تکذیب کرد.

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله های مرتبط