اطلاعیه مهم پذیرش و تحویل دستگاه ها در اسفندماه ..!

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
خانه » رونمایی از مک مجهز به تراشه M2 در ۲۰۲۲

رونمایی از مک مجهز به تراشه M2 در ۲۰۲۲

عاطفه نبیان
عاطفه نبیان
اشتراک گذاری
فهرست مطالب

امتیاز دهید!

میانگین امتیازات: / 5.

امتیاز دهید!

هنگامی که اپل پاییز گذشته خط مک بوک پرو خود را به روز کرد، مدل رده پایین را به حال خود رها کرد. از آن زمان، شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه این شرکت روی نسخه جدیدی از مک کار می‌کند که دارای تراشه M2 است. به لطف مارک گورمن از بلومبرگ، اکنون ایده بهتری درباره انتظارات از این شرکت داریم.

 

توضیحات مارک گورمن خبرنگار بلومبرگ (Mark Gurman)

مارک گورمن در خبرنامه Power On مجددا تاکید کرد که اپل قصد دارد در March 8 (سه‌شنبه ۱۷ اسفند) رویدادی برگزار کند و  از نسل جدید آیفون SE و آیپد ایر رونمایی بنماید. انتظار می‌رود که این دو محصول از تراشه A15 و پشتیبانی ۵G بهره ببرند.

گورمن گفت که اپل همچنین قصد دارد حداقل یک مک جدید را در بهار امسال عرضه کند، اما مشخص نیست که آیا این مک در رویداد اسفند ماه اپل معرفی خواهد شد یا خیر. این مک جدید می‌تواند یک مک مینی رده بالا باشد که از تراشه های M1 Pro و M1 Max پشتیبانی می‌کند، زیرا انتظار نمی‌رود که جایگزین سیلیکونی اپل برای iMac 27 اینچی تا اواخر آگوست یا سپتامبر عرضه شود.
طبق گفته Gurman، اپل حداقل چهار مک جدید مجهز به تراشه‌های M2 دارد که شامل مدل‌های جدید مک بوک ایر، مک بوک پرو ۱۳ اینچی رده پایین، آی‌مک ۲۴ اینچی و مک مینی رده پایین می‌باشد. این احتمال وجود دارد که این مک‌ها در اواخر سال، بعد از اینکه اپل آخرین مک‌های خود را با تراشه‌های M1 Pro و M1 Max عرضه کرد، عرضه شوند.
گورمن بر این باور است که اپل نوار لمسی (تاچ بار) را از مک بوک پرو سطح رده پایین جدید حذف خواهد کرد. همچنین، او انتظار دارد که این نوت بوک فاقد نمایشگر ProMotion باشد، به این معنی است که برای اسکرول نرم‌تر از نرخ نوسازی متغیر تا ۱۲۰ هرتز پشتیبانی نمی‌کند.

علاوه بر این محصولات، انتظار می‌رود که اپل در مراسم پیش رو نسخه نهایی iOS 15.4 را هم منتشر کند. در نسخه بتای این به‌روزرسانی قابلیتی ارائه شده که اجازه می‌دهد فیس آیدی چهره کاربر را حتی با وجود پوشیدن ماسک تشخیص دهد و قفل آیفون را باز کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله های مرتبط