اطلاعیه مهم پذیرش و تحویل دستگاه ها در اسفندماه ..!

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

دایره رجیستری گسترده تر شد

علیرضا محمدی
علیرضا محمدی
اشتراک گذاری
فهرست مطالب

امتیاز دهید!

میانگین امتیازات: / 5.

امتیاز دهید!

روز گذشته، ۴ دی ماه ۹۶ با اعلام رسمی مسئولین و مجریان طرح رجیستری، ۳ برند جدید از دستگاه های تلفن همراه وارد طرح رجیستری شد.

همانطور که در گذشته گفتیم، از ۱۴ آذرماه ۹۶، تمامی دستگاه های سیم کارت خور از برند اپل وارد طرح رجیستری شدند و کاربران موظف هستند علاوه بر تهیه محصولات اپل از واردکنندگان قانونی به کشور (نظیر گروه آروند) آنها را در سامانه همتا ثبت کنند. (آموزش ثبت در سامانه همتا)

حالا در اطلاعیه ای جدید، دایره رجیستری گسترده تر شده و قرار است از ساعت ۲۴ جمعه مورخ ۸ دی ماه ۹۶، برند های موتورولا – گوگل پیکسل – بلک بری وارد طرح رجیستری شوند. این بدان معناست که علاوه بر برند اپل، سه برند فوق نیز پس از زمان مقرر باید از واردکنندگان قانونی خریداری شوند و در سامانه همتا به ثبت برسند.

در صورتی که یک دستگاه تلفن همراه از سه برند فوق دارید، حتما تا پیش از روز جمعه آن را روشن کرده و در آن سیمکارت قرار دهید. در صورتی که گوشی موردنظر دو سیم کارته است، سیم کارت را در هردو جایگاه (Slot) قرار دهید تا با مشکل مواجه نشوید.

بدیهیست پس از جمعه ۸ دی ماه، تمامی آموزش های آروند در زمینه ثبت آیفون ها در سامانه همتا، برای سه برند جدید نیز قابل استفاده است.

ممکن است دوست داشته باشید

شما می توانید اخبار و آموزش های مهم در زمینه رجیستری را در کانال تلگرامی آروندتک دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله های مرتبط