جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
  • خانه
  • »
  • فناوری
  • »
  • نسل بعدی ایرپاور قابلیت های ویژه خواهد داشت

نسل بعدی ایرپاور قابلیت های ویژه خواهد داشت

مهتاب جهاندار
مهتاب جهاندار
اشتراک گذاری
فهرست مطالب

امتیاز دهید!

میانگین امتیازات: / 5.

امتیاز دهید!

شرکت اپل یکی از فعال ترین کمپانی ها محسوب می شود که در ثبت پتنت تاکنون مدل های مختلفی را به ثبت رسانده است. در آخرین گزارش ها مشخص شده این کمپانی پیرامون برخی ویژگی های نسل بعدی ایرپاور پتنتی ثبت کرد.

شرکت اپل یکی از کمپانی های فعال در ثبت پتنت محسوب می شود و تا به حال نیز چندین ثبت اختراع داشته است. به تازگی این کمپانی کوپرتینویی پتنتی را ثبت کرده که درباره ایرپاور پد شارژ بی سیم اپل است.در این پتنت ویژگی های جالبی را برای این پد شرح داده که در نوع خود جالب توجه می باشد. همانطور که می دانید، ایرپاور به افراد اجازه می دهد تا بدون سیم و به صورت بی سیم دستگاه اپلی خود را روی آن شارژ کنید.

ایرپاور هوشمند در راه است

البته سامسونگ یکی از نخستین شرکت هایی بود که چنین قابلیتی را به کار گرفت و حال نوبت اپل رسید. این پد شارژ تاکنون عرضه آن صورت نگرفت و تاخیرهای متعددی در عرضه آن به وجود آمد.موضوعی که ناراضیتی طرفداران را به دنبال داشت. باتوجه به این پتنت ایرپاور می تواند باتوجه به میزان شارژ هر دستگاهی آن را شارژ نماید. برای مثال با دریافت کد شارژی تشخیص می دهد  میزان شارژ دیوایس چقدر است و سپس با کامل شدن فرآیند به شارژ کردن پایان می دهد.

گذشته از آن ایرپاور تشخیص می دهد نمایشگر کدام دیوایس بزرگتر است و درصد شارژ آن را به نمایش می گذارد. با این حساب میزان شارژ تمامی دیوایس های روی ایرپاور در دستگاهی با صفحه نمایش بزرگتر آشکار می شود.همچنین دیوایس به کاربران پیرامون میزان کافی شارژ پیامی ارسال می کند. آخرین گزارش ها نشان می دهند شرکت اپل در سال آینده ایرپاور را عرضه می کند و این پد شارژ در آن واحد چند دستگاه را شارژ می کند.

پیش بینی می شود بزودی شاهد معرفی نسل بعدی ایرپاور باشیم.

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله های مرتبط