اطلاعیه مهم پذیرش و تحویل دستگاه ها در اسفندماه ..!

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
  • خانه
  • »
  • اخبار
  • »
  • انتقال اطلاعات WhataApp از اندروید به آیفون

انتقال اطلاعات WhataApp از اندروید به آیفون

زهرا احمدی
زهرا احمدی
اشتراک گذاری
فهرست مطالب

امتیاز دهید!

میانگین امتیازات: / 5.

امتیاز دهید!

علی‌رغم رقابت قوی از سوی تلگرام و سیگنال، WhatsApp همچنان محبوب‌ترین پلتفرم پیام‌رسان تلفن همراه است که هر روز بیش از یک میلیارد کاربر فعال را در سراسر جهان به یکدیگر متصل می‌کند. به عنوان یک برنامه‌ی تلفن هوشمند، پیام‌های واتساپ عمدتا بین آیفون و گوشی‌های اندروید رد و بدل می‌شوند. با این‌حال، این پلتفرم پر مخاطب سالها از انتقال مستقیم محتوای چت یا تاریخچه چت‌ها از یک دستگاه اندروید به دستگاه اپل مانند آیفون پشتیبانی نمی‌کرد. این قضیه برای کاربرانی که حفظ اطلاعات واتساپ برایشان اهمیت داشت تبدیل به مشکل بزرگی شده بود. درواقع، برای کاربران چگونگی انتقال اطلاعات WhataApp از اندروید به آیفون مطرح شده بود.

انتظارها به پایان رسید (انتقال اطلاعات WhataApp)!

پس از مدت‌ها انتظار Meta (نام جدید فیسبوک) از قابلیت انتقال تاریخچه‌ی چت، عکس، ویدئوها و پیام‌های صوتی واتساپ از اندروید به آیفون خبر داد. در این خبر از چگونگی انتقال اطلاعات WhatsApp از اندروید به آیفون توضیح داده شده. برای این کار از برنامه Move to iOS اپل استفاده می‌شود و می‌توان آن را در زمان راه اندازی گوشی آیفون بازنشانی کرد. برنامه Move to iOS منحصرا برای ساده‌تر کردن بحث انتقال اطلاعات از اندروید به آیفون طراحی و عرضه شده است. با استفاده از این نرم‌افزار دیگر نگران چگونگی کوچ کردن از اندروید به آیفون نخواهید بود. نحوه کار با این نرم‌افزار بسیار ساده بوده، تنها کافی است که از طریق لینک‌های معتبر آنرا دانلود کنید.

اگر به تازگی به جمع کاربران آیفون‌های اپل پیوسته‌اید، به منظور انتقال اطلاعات گوشی اندرویدی خود به این محصولات، کافیست که مراحل زیر را طی کنید. فقط دقت داشته باشید که قبل از شروع عملیات انتقال اطلاعات از اندروید به iOS، سعی کنید از اطلاعات آیفون خود پشتیبانی تهیه کنید. زیرا ممکن است در طی جریان انتقال اطلاعات از اندروید به آیفون، گوشی نیاز به ریست فکتوری (factory reset) یا بازگشت به تنظیمات کارخانه داشته باشد که در این صورت، تمامی اطلاعات قبلی آن از بین خواهد رفت.

همچنین توجه داشته باشید که انتقال اطلاعات از WhatsApp فقط در دستگاه‌های اندرویدی، دارای Android نسخه ۵.۰ یا بالاتر و آیفون‌های دارای ۱۵.۵ iOS یا بالاتر پشتیبانی می‌شود. علاوه بر آن، در هنگام انتقال هم گوشی اندروید و هم آیفون شما باید به یک شبکه‌ی اینترنتی متصل باشند.

چگونگی انتقال اطلاعات WhataApp از اندروید به آیفون

 

ممکن است دوست داشته باشید

مراحل چگونگی انتقال اطلاعات WhatsApp از اندروید به آیفون

  1. در تلفن همراه  Android خود، برنامه‌ی move to iOS را از فروشگاه Google play دانلود کنید و آنرا اجرا کنید.
  2. فرآیند تنظیم آیفون جدید یا تنظیم مجدد کارخانه‌‌ای آیفون قبلی خود را شروع کنید.
  3. در صفحه‌ی تنظیمات Apps &Data آیفون خود، انتقال از اندروید را انتخاب کنید.
  4. در تلفن اندروید خود، برنامه انتقال به iOS را باز کنید و دستورالعمل‌های روی صفحه را دنبال کنید.
  5. در آیفون خود، با مشاهده‌ی Move Data from Android روی گزینه Continue ضربه بزنید و بعد منتظر بمانید تا یک کد ۱۰ رقمی یا ۶ رقمی ظاهر شود.
  6. پس از این که کد نمایش داده شده را در گوشی اندرویدی خود وارد کردید، حال باید شما وارد صفحه Transfer Data شده باشید که در آن گزینه‌هایی برای نحوه انتقال اطلاعات وجود دارد. با انتخاب این گزینه‌ها می‌توانید مشخص کنید که مایل به انتقال چه اطلاعاتی از گوشی اندرویدی خود به آیفون هستید.مراحل چگونگی انتقال اطلاعات WhatsApp از اندروید به آیفون
  7. پس از انتخاب داده‌های مورد نظر و انتخاب گزینه‌ی تایید، حال باید صبر کنید تا انتقال اطلاعات از اندروید به آیفون به اتمام برسد. این مورد ممکن است چند دقیقه‌ای یه طول بیانجامد. دقت داشته باشید که تا زمانی که تلفن همراه اندرویدی شما، خاتمه عملیات را اعلام نکرده است، به هیچ وجه نباید کار دیگری با هر دو گوشی انجام دهید. این کار ممکن است باعث لغو انتقال اطلاعات از اندروید به iOS شده و در نتیجه باعث شکست عملیات گردد.
  8. پس از تکمیل این فرآیند از واتساپ در دستگاه اندرویدی خود خارج شوید.
  9. زمانیکه آیفون شما به طور کامل راه‌اندازی شد، واتساپ را از اپ استور دانلود کنید و با استفاده از همان شماره تلفن قبلی خود وارد سرویس شوید.

پس از انجام این مراحل، تاریخچه چت واتساپ از تلفن اندرویدی شما باید در آیفون جدید ظاهر شود.

کلام آخر و انتقال اطلاعات WhataApp

این برنامه کاملا رایگان بوده و تا کنون بیش از ۱۰ میلیون بار از گوگل پلی دانلود شده است. از آنجایی که سهام شرکت اپل بهترین و ارزنده‌ترین سهام دنیاست و سهم قابل توجهی از فروش گوشی‌ها به محصولات این شرکت تعلق دارد، وجود مشکلاتی در خصوص عدم انتقال اطلاعات از اندروید به آیفون معضلی بود که هر چه سریعتر باید برطرف می‌شد. زیرا، همین یک عامل کافی بود که تمایل کاربران برای استفاده از محصولات این کمپانی بزرگ کاهش یابد. اما، از آنجایی که هیئت مدیره اپل و کارشناسان فروش آن یکی از بهترین‌های جهان هستند، به این موضوع پی‌برده و سریعا اقدام به حل کردن این مشکل کردند.

نظر شما در مورد نحوه‌ی انتقال اطلاعات WhataApp از اندروید به آیفون چیست؟

 

خرید آیفون:

 

شما می‌توانید برای خرید آیفون از فروشگاه آروند با بهترین قیمت و گارانتی آروند خریداری نمایید. همچنین خدمات پس از فروش این کالا نیز در گارانتی آروند ارائه می‌شود.

همچنین شرایط ضمانت‌های طلایی و سبز آروند را نیز می‌توانید از این لینک بخوانید.

آروند گارانتی مرکز تخصصی تعمیر آیفون در تهران خدمات خود را با گارانتی به مشتریان خود ارائه می دهد.

درخواست تعمیرات تخصصی آیفون

خرید آیفون با گارانتی آروند به صورت مستقیم

یک پاسخ

  1. Having read this I believed it was rather informative. I appreciate you taking the
    time and effort to put this content together.
    I once again find myself spending way too much time
    both reading and commenting. But so what, it was
    still worth it!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله های مرتبط