اطلاعیه مهم پذیرش و تحویل دستگاه ها در اسفندماه ..!

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
خانه » آپدیت جدید اپل واچ او اس ۸.۴.۱

آپدیت جدید اپل واچ او اس ۸.۴.۱

عاطفه نبیان
عاطفه نبیان
اشتراک گذاری
فهرست مطالب

امتیاز دهید!

میانگین امتیازات: / 5.

امتیاز دهید!

پس از انتشار واچ او اس ۸.۴ (watchOS 8.4) در هفته گذشته، اپل امروز واچ او اس ۸.۴.۱ (watchOS 8.4.1) را برای برخی از کاربران اپل واچ عرضه می‌کند. به گفته اپل، این به‌روزرسانی انحصاری نرم‌افزار فقط برای رفع باگ‌های اپل واچ سری ۴ به بعد ارائه می‌شود. البته این به‌روزرسانی اپل واچ سری ۳ از watchOS 8 را نیز پشتیبانی می‌کند، اما در حال حاضر این اپدیت در دسترس این سری از اپل واچ قرار نگرفته است.

لازم به ذکر است که اپل watchOS 8.4 که در ۲۶ ژانویه منتشر شد، باگی را برطرف کرد که مانع از شارژ مجدد اپل واچ با برخی از شارژرهای شخص ثالث می‌شد.همچنین، اپل آزمایشاتی را با watchOS 8.5 بتای همراه با iOS 15.4 beta انجام داده است، اما هیچ ویژگی جدید قابل توجهی در به‌روزرسانی بتا وجود ندارد.

فراموش نکنید به روز نگه داشتن نرم افزار یکی از مهم‌ترین کارهایی است که می‌توانید برای حفظ امنیت محصول اپل خود انجام دهید. برای اطلاع از محتوای امنیتی به‌روزرسانی‌های نرم‌افزار اپل، می‌اتونید از وب‌سایت اپل دیدن کنید. 

 

درباره به‌روزرسانی‌های اپل واچ او اس ۸ (watchOS 8)

اپل WatchOS 8 راه‌های جدیدی را برای سالم و فعال ماندن و همچنین در ارتباط بودن را به شما ارائه می‌دهد. یک برنامه و نرم‌افزار بازطراحی شده Photos به شما کمک می‌کند تا با با ارزش‌ترین خاطرات خود در ارتباط باشید، و برنامه جدید Mindfulness و انواع جدید تمرینات تای چی و پیلاتس به شما کمک می‌کند زندگی سالم و متناسبی داشته باشید. همچنین، به‌روزرسانی‌های Wallet و Home، دسترسی شما را به خانه، ماشین و حتی مکان‌هایی را که دوست دارید از آن بازدید کنید، ساده و راحت می‌کند.

ممکن است دوست داشته باشید

 

روش به‌روزرسانی اپل واچ

به‌روزرسانی را می‌توانید هم‌اکنون از طریق برنامه Watch در آیفون خود انجام دهید. به این صورت که از  قسمت General > Software Update در بخش My Watch برنامه را دانلود کنید. همچنین، می‌توانید به Settings > General > Software Update در Apple Watch بروید.

 

روش به‌روزرسانی اپل واچ

 

توجه کنید که:

  • ساعت شما باید بیش از ۵۰ درصد برق داشته باشد و به شارژر متصل باشد.
  • مانند اکثر آپدیت‌های اپل واچ، تکمیل آن از ۳۰ دقیقه تا یک ساعت طول می کشد، پس صبور باشید.
  • پس از نصب به‌روزرسانی نرم‌افزار برای iOS، iPadOS، tvOS و watchOS، نمی‌توان آن را به نسخه قبلی کاهش داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله های مرتبط