اطلاعیه مهم پذیرش و تحویل دستگاه ها در اسفندماه ..!

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

آشکار شدن دلیل کاهش فروش آیفون

مهتاب جهاندار
مهتاب جهاندار
اشتراک گذاری
فهرست مطالب

امتیاز دهید!

میانگین امتیازات: / 5.

امتیاز دهید!

شرکت اپل هر سال نسل جدیدی از آیفون را معرفی می‌کند که شامل سه مدل شده اما در سال ۲۰۱۸ سه مدل با طراحی نزدیک به آیفون ۱۰ را معرفی کردند. محصولاتی که هر یک مشخصات قابل‌توجهی داشته و طراحی برجسته‌ای نیز برای آن‌ها فراهم آمده است.

شرکت اپل هر سال نسل جدیدی از آیفون‌های خود را معرفی می کند اما در سال ۲۰۱۸ به معرفی سه مدل پرداخت که همگی شبیه به آیفون ۱۰ بوده و ویژگی های برجسته‌ای را دربرمی‌گرفتند. در سال گذشته اپل اعلام کرد که مدل‌های قدیمی آیفون به دلیل مشکل باتری با قیمت کمتری به فروش می‌رسند. برنامه‌ای که تنها ۲۹ دلار هزینه داشته و اپل نیز این روش را موجب کاهش فروش آیفون می‌داند. برنامه‌ای که اگرچه موفقیت‌آمیز بود اما فروش بالایی به دنبال نداشته و کمپانی را در برابر درآمد کمتر قرار داد. این شرکت کوپرتینویی اعلام کرد، باتری‌ها در سطحی معیوب بودند که موجب شد اپل این برنامه را در نظر گیرد.

آشکار شدن دلیل کاهش فروش آیفون

کاهش قیمت برای تعویض باتری اطمینان مردم نسبت به اپل را کاهش داد و در نتیجه فروش نیز با افت همراه بود. همان‌طور که گفته شد، این روش اگرچه مفید به نظر می‌رسد اما نفعی برای کاربران یا مشتریان این شرکت نداشته و آن‌ها نیز تمایلی به خرید نسل جدید آیفون ندارند. در حال حاضر آیفون‌های جدید با قیمت بالایی به فروش می‌رسند، در حالی که آیفون ایکس اس مکس در بالاترین نسخه ۱۵۰۰ دلاری هزینه دارد. افزایش قیمت نیز تاثیری روی کاهش فروش آیفون‌های اپل داشته است. در هر صورت شرکت کوپرتینویی باید راه جایگزینی را اعمال کند تا بتواند فروش محصولات خود را دوچندان سازد. البته این برنامه تنها برای آیفون‌ها بوده و شامل آیپد یا مک بوک نمی‌شود. پیش‌بینی می‌شود به‌زودی جزئیات بیشتری دردسترس قرار گیرد و باید منتظر ماند تا اپل راهکار بهتری برای محصولات خود درنظر گیرد.

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله های مرتبط