جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
  • خانه
  • »
  • اخبار
  • »
  • اجرای شبیه‌ساز اندروید بر روی Surface Duo

اجرای شبیه‌ساز اندروید بر روی Surface Duo

فرشته شاملی
فرشته شاملی
اشتراک گذاری
فهرست مطالب

امتیاز دهید!

میانگین امتیازات: / 5.

امتیاز دهید!

Surface Duo یکی ار محصولات کمپانی بزرگ و قدرتمند مایکروسافت است که دارای دو صفحه‌ی نمایشگر هم اندازه و یکسان است که قابلیت تاشدن و روی هم قرار گرفتن را دارد. هرکدام از صفحه‌ها ابعاد ۵٫۶ اینچی دارند که وقتی باز می‌شوند و در کنار هم قرار می‌گیرند، یک صفحه‌ی فلت و ۸٫۳ اینچی را تشکیل می‌دهند و مانند یک تبلت قابلیت استفاده دارد. دو صفحه‌ی نمایشگر امکان جابجایی ۳۶۰ درجه دارند که این جابجایی تنها از نظر ظاهری جالب نیست بلکه می‌توان از ویژگی‌های مختلف نرم‌افزارها بهره برد. برای آشنایی با نحوه استفاده‌ از حالت‌های مختلف سرفیس دوئو با ما همراه باشید.

 

مدل‌های استفاده از سرفیس دوئو

همان‌طور که در بالا گفته شد اگر دو صفحه در کنار هم قرار بگیرند یک صفحه‌ی تخت و یک‌سره را تشکیل می‌دهند که البته خط لولا در وسط کاملاً قابل مشاهده است. همچنین می‌توان یکی از صفحه‌ها را به‌صورت ۳۶۰ درجه چرخاند تا دو نفری که روبه‌روی هم هستند به‌راحتی بتوانند صفحات نمایشگر را مشاهده کنند. اگر این سرفیس را به حالت ۹۰ درجه قرار دهید، یکی از صفحه‌ها به‌عنوان نمایشگر و صفحه دیگر به‌عنوان صفحه کلید یا همان کیبورد مورداستفاده قرار می‌گیرد. اگر سرفیس دوئو را به‌صورت عدد هشت فارسی قرار دهید، می‌توانید از آن به‌عنوان یک ساعت زنگ‌دار استفاده کنید.

 

ممکن است دوست داشته باشید

 

پلتفرم اندروید در سرفیس دوئو

یکی از دلایلی که مایکروسافت تصمیم گرفت تا در این محصول از سیستم عامل اندروید استفاده کند و ویندوزفون را کنار بگذارد، عدم توانایی رقابت با گجت‌های هوشمند دیگر مانند اسمارت‌فون‌ها بود. البته بهتر است بدانید که از سیستم عامل اصلی اندروید در سرفیس دو استفاده نشده بلکه این سیستم عامل پلتفرم است و یک نوع شبیه‌ساز اندروید محسوب می‌شود. جذابیت دستگاه Surface Duo در این است که هم از توانایی‌ها و قابلیت‌های مایکروسافت و هم از ویژگی‌های اندروید بهره برده است.

کاربران این دستگاه با استفاده از شبیه‌ساز اندروید می‌توانند تمامی اپلیکیشن‌های اندروید را نصب کنند. همچنین نسخه‌ی کامل آفیس و نرم‌افزار اج هم بر روی سرفیس دوئو قابل اجراست. برای تست شبیه‌ساز اندروید نیازی نیست حتماً گوشی سرفیس دوئو را داشته باشید چرا که بر روی دستگاه‌های دیگر هم قابل اجرا بوده و تمامی حرکات، وضعیت‌ها و حتی لولای دستگاه سرفیس دوئو را نمایش می‌دهد.

Surface Duo و Surface Neo که هر دو محصولات مایکروسافت هستند اگرچه شباهت‌های بسیاری دارند اما وجود بزرگ‌ترین تفاوت که سایز آن‌هاست، باعث شده تا سیستم عامل مناسب برای سرفیس دوئو، اندروید و سیستم عامل مناسب برای نئو، ویندوز باشد چرا که این‌گونه کاربری هر دستگاه آسان‌تر خواهد بود. همچنین در صورت نیاز به تعمیر سرفیس خود به آروند رجوع کنید.

۲ پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله های مرتبط