اطلاعیه مهم پذیرش و تحویل دستگاه ها در اسفندماه ..!

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

اپل و ضرر ۹ میلیارد دلاری

مهتاب جهاندار
مهتاب جهاندار
اشتراک گذاری
فهرست مطالب

امتیاز دهید!

میانگین امتیازات: / 5.

امتیاز دهید!

شرکت اپل را می‌توان یکی از برندهای مطرح تولیدکننده دستگاه های هوشمند از قبیل تلفن هوشمند، تبلت، ساعت هوشمند و چندی دیگر دانست. کمپانی که همیشه در تلاش است تا سبد محصولات خود را بهتر و بیش از گذشته نماید.

در این میان باید بیان کرد تنها شرکت‌ها یا افراد بی‌تجربه نیستند که در بورس اشتباهی مرتکب می‌شوند بلکه شرکت بزرگی چون اپل نیز با چنین مسئله‌ای مواجه خواهد شد. وال استریت ژورنال گزارش داد که اپل به دلیل اشتباهی در بورس ضرر ۹ میلیارد دلاری دیده که حتی برای کمپانی مطرحی چون اپل نیز رقم هنگفتی محسوب می‌شود. پیش‌تر اپل سهامی ۶۳ میلیارد دلاری خریده اما حال این سهام تنها ۵۴ میلیارد دلار ارزش دارد. در جریان بهبود یافتن قوانین مالیاتی ایالات متحده در سال ۲۰۱۷ و کاهش مالیات از ۳۰ به ۲۰ درصد، ارزش شرکت اپل نیز با رشد چشمگیری همراه شده است و این کمپانی در نهایت نتیجه گرفت پول اضافی را در شرکت خود سرمایه‌گذاری کند.

اپل و یک اشتباه ۹ میلیارد دلاری

اپل برای این کار ۶۳ میلیارد دلار از سهامش را حفظ کرد تا بعدها با ارزش بیش‌تری همراه شود. اشتباهی که اپل درباره این سهام مرتکب شد، خرید سهام در زمان افزایش قیمت‌ها بود که به‌تازگی با کاهش خیره کننده‌ای مواجه شد. این کاهش ضرر بزرگی به اپل وارد کرد و در حال حاضر سهام ۶۳ میلیارد دلاری تنها ۵۴ میلیارد دلار ارزش دارد و این یعنی اختلاف ۹ میلیارد دلاری که نباید آن را اندک دانست. تاکنون شرکت‌های متعددی با چنین ضرری مواجه شدند و نباید اپل را اولین یا تنها کمپانی دانست. به هر حال باید منتظر ماند تا مشخص شود کوپرتینویی‌ها چه برنامه‌ای برای افزایش ارزش سهام دارند.

پیش‌بینی می‌شود برند کوپرتینویی اپل در سال‌های آینده سهام خود را ارزشمندتر از قبل سازد و با رشد ارزش سهام بدون شک می‌تواند وضعیت بهتری پیدا کرده و از ضررهای هنگفت دوری کند تا به سوددهی بیش‌تری برسد.

منبع

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله های مرتبط