اطلاعیه مهم پذیرش و تحویل دستگاه ها در اسفندماه ..!

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
خانه » تعمیرات تخصصی اپل واچ

تعمیرات تخصصی اپل واچ

فرشته شاملی
فرشته شاملی
اشتراک گذاری
فهرست مطالب

امتیاز دهید!

میانگین امتیازات: / 5.

امتیاز دهید!

تعمیرات اپل واچ در آروند گارانتی با ضمانت و با استفاده از قطعات اصلی برای شما انجام می‌شود. ساعت هوشمند اپل که یکی از گجت‌های پرکاربرد و شیک است، توسط بسیاری از طرفداران این برند مورداستفاده قرار می‌گیرد. این ساعت که قابلیت همگام شدن با گوشی موبایل را دارد، قادر است هم‌زمان برخی از کارهای موبایل را انجام دهد و نیازی نباشد گوشی موبایل‌تان همیشه همراه‌تان باشد، ابزاری برای سنجش سلامتی باشد و از همه جالب‌تر ظاهر شما را شیک و جذاب کند.

 

بیش‌ترین دلایل مراجعه برای تعمیر Apple Watch

مشکلاتی که برای ساعت‌های هوشمند اپل ممکن است پیش بیاید هم نرم‌افزاری است و هم سخت‌افزاری که در برخی موارد در اثر کاربری نادرست و در موارد دیگر بر اثر اشکال‌دار بودن قطعات به‌وجود می‌آید. از رایج‌ترین ایرادات اپل واچ که بیش‌ترین مراجعه به مراکز تعمیرات را دربرمی‌گیرد، می‌توان به شارژ نشدن آن، قطع و وصل شدن بلوتوث، خرابی باتری و همین‌طور شکستگی صفحه نمایش آن اشاره کرد.

 

ممکن است دوست داشته باشید

اشکال در باتری

دلیل اصلی شارژ نشدن اپل واچ خرابی و مشکل‌دار بودن باتری می‌تواند باشد که باعث می‌شود در مواردی باتری آن پس از شارژ، به‌طور کامل شارژ نشده باشد و یا باتری زود خالی شود. قبل از تعمیر باتری بهتر است از عواملی مانند بدون ایراد بودن شارژر، اطلاع از نحوه‌ی صحیح شارژ کردن آن، عدم اتصال هرگونه پلاستیک به ساعت و جلوگیری از شارژ شدن، تمیز بودن سطح سوکت شارژر و مواردی از این قبیل اطمینان حاصل کنید.

 

اشکال در اتصال بلوتوث

قطع و وصل شدن بلوتوث اپل واچ به گوشی موبایل نیز می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد؛ از جمله‌ی این دلایل می‌توان به بیش‌تر شدن فاصله‌ی استاندارد و خارج شدن از برد تعیین شده اشاره کرد. همچنین برای جلوگیری از قطعی پیاپی بلوتوث اپل واچ بهتر است برای همگام شدن ساعت و گوشی آیفون باهم پخش آهنگ‌های اپل واچ را امتحان کرده و بلوتوث آیفون را غیرفعال کنید.

 

شکستگی صفحه

از دیگر مواردی که برای تعمیر اپل واچ مراجعه می‌شود، شکستگی تاچ و ال سی دی آن است. ضربه‌های سنگین و سخت می‌توند منجربه شکستگی صفحه‌ی آن شود و حساسیت لمسی آن را کاهش داده و یا در مواردی ازبین ببرد. استفاده از کاور و محافظ برای صفحه بهترین راهی است که از شکستگی ال سی دی اپل واچ جلوگیری خواهد کرد.

هنگ کردن اپل واچ هم از مواردی است که در بعضی از موارد دیده شده که گاهی ایراد نرم‌افزاری و گاهی سخت‌افزاری است که باید توسط متخصصان بررسی شود.

 

روند تعمیر اپل واچ و یا هر وسیله‌ای که نیاز ب تعمیر داشته باشد به این صورت است:

ابتدا محصول مورد بررسی و عیب‌یابی قرار می‌گیرد و در صورت مشخص شدن اشکال به بخش تعمیرات مربوطه ارسال می‌شود. تعمیر نرم‌افزاری و یا سخت‌افزاری و تعویض قطعات آن که انجام شد، پس از آن محصول تست می‌شود و در صورت سلامت به مشتری بازگردانده می‌شود.

 

مهم‌تر از جنس و کیفیت قطعه‌ای که برای تعمیر اپل واچ به کار برده می‌شود، این است که فردی که تعمیرات را انجام می‌دهد در این زمینه تخصص کافی و لازم را داشته باشد چرا که این ساعت ظریف و حساس باید به‌درستی و بادقت تعمیر شود. مرکز تعمیرات تخصصی آروند دارای بهترین و مجرب‌ترین متخصصان در زمینه‌ی تعمیرات محصولات اپل و مایکروسافت است.

۲ پاسخ

  1. سلام، اپل واچ سری ٢ دارم که خاموش شده و روشن نمیشه، دادم تعمیر بشه که گفتن یه نرم افزاری باید روش ریخته بشه که تو ایران نیست. شما امکان درست کردنش رو دارید؟
    ممنون میشم راهنماییم کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله های مرتبط