اطلاعیه مهم پذیرش و تحویل دستگاه ها در اسفندماه ..!

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

نسخه ویژه Beats Solo 3 اپل معرفی شد

مهتاب جهاندار
مهتاب جهاندار
اشتراک گذاری
فهرست مطالب

امتیاز دهید!

میانگین امتیازات: / 5.

امتیاز دهید!

شرکت اپل یکی از برندهای مطرح تولیدکننده‌ی اسمارت‌فون و دیگر محصولات هوشمند محسوب می‌شود اما در سال‌های اخیر با خرید برند بیتس به تولید هدفون و برخی مدل‌های از این دست نیز می‌پردازد.

شرکت اپل در سال‌های گذشته برند بیتس را به‌عنوان تولیدکننده‌ی سیستم‌های صوتی از قبیل هدفون بی‌سیم و چندی دیگر خریداری کرد. حال به مناسبت فرارسیدن سال جدید، کوپرتینویی‌ها به رونمایی از هدفون بی‌سیم Beats Solo 3 پرداختند که از طراحی خاصی بهره می‌برد و به رنگ خاکستری/طلایی جذاب به‌نظر می‌رسد. این نسخه به نام New Year Special Edition یا همان نسخه ویژه سال نو شناخته می‌شود. همچنین قیمتی ۳۰۰ دلاری داشته و ارزان قیمت نیست. از این رو کمپانی اپل آن را با قیمت نسخه‌ی اصلی Beats Solo 3 به فروش می‌رساند. همچنین باید بیان داشت که خبری از عرضه‌ی جهانی Beats Solo 3 نسخه New Year Special Edition نیست زیرا اپل آن را تنها برای بازار چین در نظر گرفته است.

نسخه ویژه Beats Solo 3 اپل معرفی شد

بنابراین اگر تصور می‌کنید قرار است این هدفون را در بازارهای دیگری شاهد باشید، سخت در اشتباهید. این مدل در ماه ژانویه راهی بازار چین خواهد شد و برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت اپل مراجعه کنید. شایان ذکر است که پیش‌تر گزینه‌های رنگی جدید نیز برای چند مدل محصول بیتس از جمله سولو ۳ معرفی شد. هدفون Solo 3 اپل با قیمت ۳۰۰ دلار است و روی گوش قرار می‌گیرد و Powerbeats 3 هدفون درون گوش بوده و قیمتی ۲۰۰ دلاری دارد. این شرکت حتی قصد داشته بزودی نسل جدید هدفون‌های تحت برند بیتس را رونمایی کند و تاکنون شایعات بسیاری پیرامون آن منتشر شد. حتی گزارشی انتشاریافته که نشان می‌دهد اپل تحت برند بیتس اسپیکر هوشمندی مبتنی بر سیری معرفی خواهد کرد.

اطلاعات بیشتر را با مراجعه به وب سایت اپل بدست آورید.

منبع

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله های مرتبط