اطلاعیه مهم پذیرش و تحویل دستگاه ها در اسفندماه ..!

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
  • خانه
  • »
  • اخبار
  • »
  • نگاهی بر ساعت هوشمند هوآوی واچ ۲ پرو (Huawei watch 2 Pro)

نگاهی بر ساعت هوشمند هوآوی واچ ۲ پرو (Huawei watch 2 Pro)

فرشته شاملی
فرشته شاملی
اشتراک گذاری
فهرست مطالب

امتیاز دهید!

میانگین امتیازات: / 5.

امتیاز دهید!

هوآوی که یکی از برندهای مطرح در طراحی، ساخت و عرضه‌ی گوشی‌های هوشمند است، در زمینه‌ی تولید ساعت هوشمند هم شروع به فعالیت کرده است. ساعت‌های هوشمند که قادرند امکانات ویژه‌ای را برای کاربران فراهم کنند، توانسته‌اند تاحدی از وابستگی افراد به گوشی همراه بکاهند. از دیگر ویژگی ساعت‌های هوشمند می‌توان به کنترل کردن عملکرد بدن و همین‌طور حفظ تناسب اندام اشاره کرد.

نکته‌ی جذاب ساعت هوشمند هوآوی پرو ۲ این است که این ساعت با سیستم عامل‌های Android و همین‌طور ios سازگار می‌شود و از آن‌جایی که کاربران این دو سیستم عامل قشر زیادی را شامل می‌شوند، در نتیجه افراد زیادی هم می‌توانند ساعت هوشمند Huawei 2 Pro را مورد استفاده قرار دهند.

 

طراحی شیک و ارگونومیک

صفحه‌ی این ساعت دایره‌ای شکل است و ابعادی معادل ۴۵ × ۴۸٫۳ × ۱۲٫۶ میلی‌متر دارد. جنس شیشه‌ی این ساعت از کورنینگ گوریلا است. اندازه‌ی صفحه ۱٫۲ اینچ است و نوع صفحه AMOLED Round Screen است. بند آن قابلیت تعویض دارد. بدنه‌ی این ساعت با روکش سرامیکی پوشیده شده است که آن را در برابر خط و خش مقاوم کرده است. جنس خود بدنه از فولاد ضدزنگ و مقاوم ساخته شده است. ظاهر شیک آن به‌طورحتم جذابیت شما را چند برابر خواهد کرد.

 

ممکن است دوست داشته باشید

 

کاربردهای نرم‌افزاری

رزولوشن صفحه نمایش در Watch 2 Pro، ۳۹۰ × ۳۹۰ است. از حسگرها این ساعت می‌توان به شتاب‌سنج گرانشی، ژیروسکوپ، ژئو مغناطیسی، سنجش سرعت قلب، فشارسنج، حسگر خازنی و حسگر نور محیط اشاره کرد. اتصال این ساعت از نوع بی‌سیم است و از طریق Bluetooth و NFC قادر است تبادل اطلاعات انجام دهد.

مکالمه با ساعت هوشمند

از نکاتی که ساعت هوشمند جدید هوآوی را نسبت‌به رقبایش در سطح بالاتری قرار می‌دهد، مجهز بودن آن به تکنولوژی eSIM و امکان برقراری تماس است. با این ساعت و بدون استفاده از گوشی همراه و به‌صورت کاملاً مستقل می‌توانید تماس‌های داخلی و خارجی برقرار کنید و این مورد به‌ویژه هنگامی که درحال ورزش کردن هستید و ممکن است نتوانید به گوشی همراه‌تان دسترسی داشته باشید بسیار کاربردی و مفید است. تمامی تماس‌هایی که با این ساعت برقرار می‌شوند باثبات و مطمئن هستند و این ساعت توانسته گواهی FCC را کسب کند.

 

 

سایر ویژگی‌های واچ ۲ پرو

اگر جزو افرادی هستید که روزانه برای حمل و نقل‌ از اتوبوس و یا مترو استفاده می‌کنید، ساعت هوشمند هوآوی می‌تواند نقش یک کارت بلیت هوشمند را برای شما ایفا کند و اگر کارت شارژ خود را گم کنید و یا جا بگذارید، مطمئن هستید که می‌توانید از این ساعت برای پرداخت هزینه‌ی مترو و اتوبوس استفاده کنید.

ساعت هوآوی از شبکه‌های G، ۳G و همین‌طور ۴G پشتیبانی می‌کند و شمار قادرید از برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف بهره‌مند شوید و پیام‌های خود را مدیریت کنید.

ساعت هوشمند هوآوی دارای دستیار صوتی است و شما می‌توانید بدون لمس کردن صفحه و تنها با فرمان صوتی، نیازهای خود را برطرف کنید.

موزیک‌های داخل گوشی همراه از طریق این ساعت هوشمند قابلیت نمایش دارند و با هدست فوق‌العاده باکیفیت آن می‌توانید از موسیقی لذت ببرید.

وجود GPS بر روی ساعت هوآوی باعث می‌شود هیچ‌گاه مسیرتان را گم نکنید. نقشه، جهات مختلف جغرافیایی و همین‌طور مسیرهای دقیق طی شده بر روی صفحه‌ی ساعت قابل مشاهده است.

موارد گفته شده تنها بخش مختصری از ویژگی‌های جالب و جذاب ساعت هوشمند هوآوی است.

 

 

۳ پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله های مرتبط