جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
  • خانه
  • »
  • اخبار
  • »
  • برند آروند (گارانتی آروند) برندی ویژه در دیجی کالا

برند آروند (گارانتی آروند) برندی ویژه در دیجی کالا

فرشته شاملی
فرشته شاملی
اشتراک گذاری
فهرست مطالب

امتیاز دهید!

میانگین امتیازات: / 5.

امتیاز دهید!

مایه‌ی افتخار است که اعلام کنیم برند آروند به‌تازگی در میان برندهای ویژه و برتر در فروشگاه اینترنتی دیجی کالا قرار گرفته است. با مراجعه به صفحه‌ی اصلی سایت دیجی کالا، در قسمت برندهای ویژه می‌توانید لوگو و همچنین صفحه‌ی اختصاصی گارانتی آروند را مشاهده کنید. در این صفحه توضیحاتی در ارتباط با انواع ضمانت‌های تکمیلی ارائه داده شده توسط برند آروند برای گروه‌ کالایی دیجیتال و الکترونیک ازجمله لپ‌تاپ و سرفیس، گوشی هوشمند، ساعت هوشمند و کارت های اشتراک نصب بازی داده شده است. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به صفحه ضمانت سایت گارانتی آروند مراجعه کنید. همچنین برای مشاهده و خرید انواع دستگاه‌های الکترونیکی می‌توانید به فروشگاه آروند مراجعه کنید.

هیچ شرکتی در ایران تمام خسارات و حوادث وارده به دستگاه‌های خود را تحت پوشش خدمات پس از فروش قرار نمی‌دهد. در واقع حوادث پیش آمده توسط فرد شامل خدمات گارانتی و وارانتی نیست و خریداران برای اطمینان خاطر کامل، نیازمند عقد قراردادهای مکملی تحت عنوان ضمانت تکمیلی طلایی هستند.

شرکت آروند به عنوان مبتکر خدمات ضمانت تکمیلی طلایی در ایران از سال ۱۳۸۹ تاکنون خدمات مختلفی را در راستای خدمات پس از فروش و تأمین آسایش خیال هموطنان عزیز ارائه کرده است.

ارائه گارانتی واقعی و دارا بودن واحد فنی و تعمیرات تخصصی در آروند باعث گردیده تا علاوه بر جلب رضایت بیش از ۸۴ درصدی مشتریان و همکاران محترم، تحقق شعار “یک گارانتی دوست داشتنی” را نیز به ظهور برسانیم.

هدف اصلی مجموعه آروند حفظ رضایت شما مشتریان عزیز است و در راستای احقاق آن، از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله های مرتبط