اطلاعیه مهم پذیرش و تحویل دستگاه ها در اسفندماه ..!

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
خانه » نسل دهم آپید با طراحی جدید

نسل دهم آپید با طراحی جدید

عاطفه نبیان
عاطفه نبیان
اشتراک گذاری
فهرست مطالب

امتیاز دهید!

میانگین امتیازات: / 5.

امتیاز دهید!

همان‌طور که چند روز پیش “در خبر از رویداد سپتامبر اپل چه خبر؟” اعلام کردیم، اپل قصد دارد در ماه سپتامبر یک رویداد جدید برگزار کند. نسل دهم آپید با طراحی جدید اما ارزان‌تر، یکی از محصولاتی است که در این رویداد معرفی و عرضه می‌شود. باتوجه به گزارشات، نسل دهم آیپد (۱۰th-Generation iPad) در حال تولید، از تغییرات عمده و  قابل توجهی در طراحی برخوردار است. لازم به ذکر است که در گزارشات جزئیات خاصی در مورد نسل جدید آیپد ارائه نشده است. اما با توجه به شایعات، انتظار می‌رود که از صفحه نمایشگر بزرگ‌تر، تراشه‌ی جدید و اینترنت ۵G بهره ببرد.

طراحی جدید آیپد نسل دهم

نسل جدید آیپد، از نمایشگر بزرگ‌تر ۱۰.۵ اینچی با حاشیه‌ی نازک‌تر و طراحی flat-edged همراه با لبه‌های تخت برخوردار است. همچنین، از دکمه‌ی هوم تاچ آیدی (Touch ID home) بهره می‌برد. دوربین پشتی آن هم به صورت برآمده و بیرون زده از قاب طراحی شده است. لازم به ذکر است که این آیپد از یک پورت USB-C پشتیبانی می‌کند. اما، نکته‌ی قابل توجه این است که مانند سایر مدل‌های آیپد، جک هدفون ندارد. تراشه‌ی (A14 Bionic) نسل دهم آیپد هم با عملکرد سریع‌تر نسبت به نسل قبلش طراحی شده است. از دیگر دستگاه‌هایی که از تراشه‌ی A14 Bionic بهره می‌برد هم می‌توان به آیپد ایر و هر چهار مدل آیفون ۱۲ اشاره کرد.

زمان عرضه‌ی آیپد نسل دهم

با توجه به گزارشات DigiTimes آیپد نسل دهم در ماه سپتامبر عرضه می‌شود. اما، گزارشی نشان می‌دهد که اپل نگران محدودیت‌های موقت برق اعمال شده توسط دولت چین بر کارخانه‌های استان سیچوان در جنوب غربی چین هستند. در این گزارش اعلام شده است که این قطعی موقت بر راندمان تولید کلی در ماه آگوست تأثیری نخواهد داشت. با این حال، اگر محدودیت‌های برق تمدید شود، تولید انبوه محصولات ممکن است تحت تأثیر قرار گیرد و در ماه اکتبر از آن رونمایی شود. پس، باید منتظر شد و دید که نسل دهم آپید با طراحی جدید در ماه سپتامبر یا اکتبر عرضه می‌شود. برای خرید آیپد و تبلت‌های اپل با گارانتی ۱۸ ماهه کلیک کنید.

 نسل نهم آیپد

اپل، نسل نهم آیپد را در رویداد سپتامبر ۲۰۲۱ در کنار آیفون ۱۳، اپل واچ سری ۷ و نسل ششم آیپد مینی رونمایی کرد. آیپد نسل نهم دارای صفحه نمایش ۱۰.۲ اینچی، تراشه‌ی A13 Bionic، دوربین جلوی ۱۲ مگاپیکسلی با پشتیبانی از ویژگی Center Stage و پشتیبانی از نسل اول قلم اپل است. قیمت این دستگاه از ۳۲۹ دلار شروع می‌شود و در رنگ‌های خاکستری فضایی یا نقره‌ای با ۶۴ یا ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی به فروش می‌رسد. لازم به ذکر است که انتظار می‌رود آیپد نسل دهم هم با همین رنگ‌ها و حافظه‌ی داخلی به فروش برسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله های مرتبط