اطلاعیه مهم پذیرش و تحویل دستگاه ها در اسفندماه ..!

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
خانه » تغییرات Firmware ایرپاد در iOS 16 جدید

تغییرات Firmware ایرپاد در iOS 16 جدید

عاطفه نبیان
عاطفه نبیان
اشتراک گذاری
فهرست مطالب

امتیاز دهید!

میانگین امتیازات: / 5.

امتیاز دهید!

با انتشار iOS 16 نسخه‌ی Beta 5، قابلیت و ویژگی‌های این سیستم عامل مشخص شده است. یکی از این ویژگی‌ها مربوط به سیستم عامل ایرپاد هست. روند به‌روزرسانی firmware و سیستم عامل AirPods، تا به امروز کمی سخت و پیچیده بوده است. اما، اپل در نسخه‌ی جدید iOS 16، تغییراتی را در بخش تنظیمات ایجاد کرده است. این تغییرات باعث شده است که شما بتوانید جزئیات جدیدی را در مورد به‌روزرسانی‌های سیستم عامل AirPods مشاهده کنید. شما با خرید ایرپاد از آروندشاپ از گارانتی شش ماهه تعویض آروند ایرپاد هم بهره خواهید برد.

تغییرات ایرپاد در iOS 16 beta 5

قبل از معرفی این نسخه از iOS 16، شما می‌توانستید از تنظیمات (Settings app)، در منوی Bluetooth، از لیست لوازم جانبی، نسخه و ورژن سیستم عامل ایرپاد خود را مشاهده کنید. اما، پس از معرفی سیستم عامل جدید iOS، شما با ضربه و کلیک کردن برروی firmware version، یک قدم جلوتر می‌روید. منظور این است که با کلیک برروی ورژن firmware خود، نه تنها نسخه‌ی نرم‌افزاری که درحال اجرا هست را مشاهده می‌کنید، بلکه ورژن firmware آن را هم خواهید دید. اگرچه، تمام این اطلاعات را در منوی جدید ایرپاد، قسمت تنظیمات آن (Settings app)، به صورت مستقیم و به جای شیرجه زدن در بخش بلوتوث هم می‌توانید مشاهده کنید.

عدم وجود سند و مقاله در سایت پشتیبانی اپل

در حال حاضر، اپل هیچ سند و مقاله‌ای در قسمت پشتیبانی سایت خود قرار نداده است. البته، با توجه به گزارشات، این سند به احتمال زیاد در هنگام آپدیت جدید firmware ایرپاد منتشر خواهد شد. همچنین، تا به امروز اپل هیچ آپدیت جدیدی از سیستم عامل ایرپاد منتشر نکرده است. اگرچه، اپل در حال آماده‌سازی راهی برای کاربران است تا AirPods خود را به‌صورت دستی به نسخه‌های فریمور جدید به‌روزرسانی کنند. در حال حاضر، ایرپادها به‌طور خودکار و در پس‌زمینه به‌روزرسانی می‌شوند، زمانی که ایرپادهای شما در جعبه خود و نزدیک آیفون شما قرار دارند.

جمع بندی

تغییراتی که برای Firmware ایرپاد در iOS 16 نسخه‌ی Beta 5 ایجاد شده است، باعث شده تا کاربر از اطلاعات بیشتری در مورد سیستم عامل و فریمور خود داشته باشد. اگرچه، این تغییرات کوچک و قابل توجه نیست، اما می‌تواند نشانه‌ای از این باشد که اپل در حال بهبود فرآیند به‌روزرسانی نرم‌افزار AirPods است. همچنین، برای کاربران روشن می‌کند که هر به‌روزرسانی شامل چه چیزهای جدیدی می‌شود. لازم به ذکر است که برای تعمیرات تخصصی ایرپاد از تیم متخصص و فنی آروند، می‌توانید کمک بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله های مرتبط