جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
  • خانه
  • »
  • اخبار
  • »
  • اپل خم شدگی آیپد پرو جدید را طبیعی می داند

اپل خم شدگی آیپد پرو جدید را طبیعی می داند

مهتاب جهاندار
مهتاب جهاندار
اشتراک گذاری
فهرست مطالب

امتیاز دهید!

میانگین امتیازات: / 5.

امتیاز دهید!

شرکت اپل در اواخر ماه اکتبر با برگزاری رویدادی اختصاصی نسل جدید تبلت آیپد پرو را معرفی کرد. تبلتی که از طراحی بروزرسانی شده و مشخصات کاملا جدیدی بهره می برد و در دو مدل رونمایی شد.

این طور که پیداست آیپدپروهای نسل جدید اپل نیز مشکلاتی را دارند که در بحث ظاهری و طراحی آنهاست. براساس گزارش ها برخی از تبلت های آیپد پرو با مشکل خم شدگی رو به رو هستند و این امر ناراضیتی کاربران در پی داشتند. داستانی جایی جالب می شود که اپل در واکنش به این موضوع آن را امر طبیعی جلوه می دهد و از مشتریان درخواست می کند که نگران این مسئله نباشند. زیرا مشکل موردبحث در جریان اثرات جانبی تولید تبلت به وجود آمده و هیچ مشکل یا خرابی را به دنبال نخواهد داشت.

آیپد پرو نیامده خم شد

البته این شرکت وعده داده که دیگر چنین مسئله ای رخ نخواهد داد و مشتریان می توانند با مراجعه به فروشگاه های رسمی اپل تا ۱۴ روز پس از خرید این تبلت را تعویض کنند.بنابراین اگر از تبلت آیپد پرو خم شده ای برخوردار هستید می توانید با مراجعه به نماینده رسمی اپل آن را تعویض کنید. گفتنیست برای این تعویض باید ۱۴ روز از خرید گذشته باشد و در غیر این صورت نمی توان به تعویض تبلت پرداخت. شرکت اپل پیشتر تبلت نسل جدید آیپد پرو را در دو مدل ۱۱ و ۱۲٫۹ اینچی معرفی کرد. تبلت هایی که در مقایسه با نسل پیشین تغییرات گسترده ای پیدا کرده و دیوایس های کاملا بازطراحی شده ای هستند.

نسخه ۱۱ اینچی به صفحه نمایش ۲۳۸۸* ۱۶۶۸ پیکسلی، پردازنده A12X بایونیک، حافظه رم ۳ یا ۴ گیگابایتی، حافظه داخلی ۶۴، ۱۲۸، ۵۱۲ گیگابایتی یا ترابایتی، دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۷ مگاپیکسلی و قابلیت فیس آیدی اشاره کرد. سیستم عامل این تبلت نیز iOS 12.0 است و به نسخه ۱۲٫۱ ارتقا پیدا می کند. برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت شرکت اپل مراجعه کنید و اطلاعات بیشتری بدست خواهید آورد.

پیش بینی می شود در آینده نزدیک شرکت کوپرتینویی از تبلت های دیگری همچون مدل میان رده ۹٫۷ اینچی با طراحی شبیه به دو مدل معرفی شده رونمایی کند.

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله های مرتبط