اطلاعیه مهم پذیرش و تحویل دستگاه ها در اسفندماه ..!

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
  • خانه
  • »
  • اخبار
  • »
  • آیفون های ۲۰۲۱ اپل طراحی متفاوتی دارند

آیفون های ۲۰۲۱ اپل طراحی متفاوتی دارند

مهتاب جهاندار
مهتاب جهاندار
اشتراک گذاری
فهرست مطالب

امتیاز دهید!

میانگین امتیازات: / 5.

امتیاز دهید!

شرکت کوپرتینویی اپل در تلاش است تا هر سال نسل جدیدی از گوشی‌های هوشمند خود را معرفی کرده و روانه بازار کند. اپل برندی است که توانسته گجت‌های هوشمند مختلفی را طراحی و عرضه کند.

شرکت اپل یکی از برندهای بزرگ تکنولوژی شناخته می‌شود که تا به حال توانسته عملکرد خوبی در بحث فناوری و طراحی در تلفن‌های هوشمند خود اعمال کند. کمپانی اپل هر سال نسل جدیدی از آیفون‌ها را معرفی می‌کند، گوشی‌های هوشمندی که هر سال با پیشرفت بزرگ‌تری در مقایسه با نسل پیشین همراه می‌شوند. در سال جاری آیفون‌ها در سه مدل مختلف معرفی شدند که باید به آیفون ایکس اس، آیفون ایکس آر و آیفون ایکس اس مکس اشاره کرد.

آیفون های ۲۰۲۱ اپل طراحی متفاوتی دارند

هر یک از این گوشی‌های هوشمند دارای مشخصه‌های برجسته‌ای بوده و با طراحی تاچ همراه هستند. در حالی که سال جاری سه مدل آیفون معرفی شد اما انتظار می‌رود تنها تا سال ۲۰۲۰ اپل به این طراحی ناچ اکتفا کند و سپس تغییر رویه دهد. براساس گزارش‌های تازه انتشاریافته، اپل در تلاش است تا با طراحی جدیدتر همگام با دیگر کمپانی‌ها در این صنعت حضور یافته و عملکردی بیش از انتظار را ارائه دهد. البته در دهه‌ی پیشین اپل یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌ها در بحث تحول تلفن‌های همراه بود و به نوعی نقش اپل در این زمینه کلیدی محسوب می‌شود.

پیش‌بینی شده در سال ۲۰۲۰ آخرین آیفون‌ها با طراحی تاچ معرفی و عرضه شوند زیرا دیگر پس از آن قرار نیست شاهد گوشی هوشمند با چنین سبک طراحی باشیم. جزئیات بیشتری در کار نیست و باید منتظر ماند تا مشخص شود کوپرتینویی‌ها چه برنامه‌ای در سر دارند.

منبع

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله های مرتبط