جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
  • خانه
  • »
  • اخبار
  • »
  • شکایت از اپل برای نمایشگر با حاشیه بالا

شکایت از اپل برای نمایشگر با حاشیه بالا

مهتاب جهاندار
مهتاب جهاندار
اشتراک گذاری
فهرست مطالب

امتیاز دهید!

میانگین امتیازات: / 5.

امتیاز دهید!

شرکت اپل یکی از پرحاشیه ترین کمپانی های صنعت فناوری محسوب می شود. این برند هر سال نسل جدیدی از آیفون ها را با تغییراتی معرفی می کند و توانست خود را محبوب سازد.

شرکت ها برای برخی موارد مورد شکایت قرار می گیرند و برخی از افراد شکایاتی دارند تا نشان دهند کمپانی موردنظر عملکرد حقیقی در تبلیغات و شعار خود نداشته است. اخیرا چند شکایت برعلیه اپل در کالیفرنیا به ثبت رسید که در رابطه با شعارها و تبلیغات غلط محصولاتی چون آیفون است. براساس این گزارش اپل ادعای دروغین بدون حاشیه بودن نمایشگر را باید برعهده گیرد زیرا این شرکت در تبلیغات به کمی حاشیه صفحه نمایش آیفون جدید اشاره نمود.

اپل و شکایتی برعلیه آن

اما در این شکایت آمده که بخش سنسور دوربین سلفی دارای حاشیه بزرگیست و نباید آیفون های جدید از جمله XS، ایکس اس مکس و XR را مدل هایی با حاشیه کم پنداشت. مشخص نیست دادگاه به نفع کدامیک رای خواهد داد و احتمالا اپل رای منفی خواهد گرفت. به هر حال باید منتظر ماند تا مشخص شود نتیجه دادگان به کجا خواهد رسید.

پیش بینی می شود عواقب نافرجامی شامل حال اپل شود، زیرا قرار نیست شاهد موفقیت این کمپانی کوپرتینویی در دادگاه موردبحث باشیم. شایان ذکر است اپل قصد دارد بزودی محصولات جدیدی را معرفی کند.

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله های مرتبط