اطلاعیه مهم پذیرش و تحویل دستگاه ها در اسفندماه ..!

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
خانه » اپل واچ SE 2 در راه است!

اپل واچ SE 2 در راه است!

فتانه چاوشی
فتانه چاوشی
اشتراک گذاری
فهرست مطالب

امتیاز دهید!

میانگین امتیازات: / 5.

امتیاز دهید!

احتمال می‌رود شرکت اپل، اپل واچ SE 2 را در سال ۲۰۲۲ معرفی کند. شایعاتی به گوش می‌رسد که این شرکت پس از چند سال از معرفی مدل اصلی، در حال آماده‌سازی نسل دوم این مدل است. اگرچه انتظار نمی‌رود که این مدل تغییرات زیادی داشته باشد. امروز می‌خواهیم آنچه تاکنون درباره برنامه‌های فعلی اپل برای این ساعت منتشر شده است را با شما به اشتراک بگذاریم، پس با ما همراه باشید.

طراحی و اندازه

مارک گورمن در یکی از خبرنامه‌های Power On خود اعلام کرد که اپل واچ SE 2 صفحه نمایش بزرگتری از سری ۷، نخواهد داشت. همچنین او گفته است که SE به جای اینکه به اندازه‌ای بزرگتر از سری ۷ برود، دارای صفحه نمایش مدل فعلی خواهد بود. اما ممکن است همان تراشه S8 سری ۸ را دریافت کند که نسخه‌ای ارتقاء یافته از S5 در SE فعلی از سال ۲۰۲۰ است. با در نظر گرفتن این موضوع، مشخص نیست که آیا اپل نمایشگر همیشه روشن را با این مدل عرضه خواهد کرد یا خیر. حتی با اندازه‌های ۴۰ میلی متر و ۴۴ میلی متر، اپل واچ سری ۵ و اپل واچ سری ۶ هر دو از این فناوری برخوردار بودند. علاوه از آن، انتظار تغییرات اساسی را نداشته باشید، زیرا شایعه شده که تغییرات اصلی برای اپل واچ پرو خواهد بود.

اپل واچ SE 2 در راه است!پردازنده اپل واچ SE 2

اپل واچ اصلی SE دارای تراشه S5 است که با اپل واچ سری ۵ در دسترس بود. این تراشه شبیه به تراشه معرفی شده قبلی، یعنی S4 است. در حال حاضر، شایعات حاکی از آن است که اپل واچ سری ۸ دارای پردازنده مشابه نسل فعلی و پردازنده قبلی خواهد بود. با تراشه S6، اپل توانست ۲۰ درصد سریعتر از مدل قدیمی‌ آن را تولید کند. از آنجایی که اپل در چند سال گذشته پردازنده را به‌روزرسانی نکرده است، احتمالاً تراشه این اپل واچ به همان سرعتی باشد که در اپل واچ سری ۸ یا «پرو» موجود است.

سنسورهای اپل واچ جدید

اپل واچ اصلی SE فاقد برنامه اکسیژن خون یا ECG است. مارک گورمن قبلاً گزارش داده بود که این ساعت سنسور دمای بدن مورد انتظار را نخواهد داشت. این  به این معنی است که اپل می تواند مانیتور اکسیژن خون یا حداقل توانایی گرفتن نوار قلب را با اپل واچ SE 2 ارائه دهد. علاوه بر آن، با توجه به اعلامیه اپل واچ سری ۸ ممکن است اپل در حال برنامه‌ریزی برای به روزرسانی برخی از سنسوهای قدیمی نیز باشد.

اپل واچ SE 2 در راه است!

ممکن است دوست داشته باشید

قیمت اپل واچ SE 2

با توجه به اینکه اپل در نهایت قصد دارد از شر اپل واچ سری ۳ در ۲۰۲۲ خلاص شود، احتمالاً اپل واچ SE 2 نسخه مقرون به صرفه‌ای برای کسانی خواهد بود که قصد دارند اپل واچ دارند. اگر برنامه‌ها تغییر نکنند، انتظار داشته باشید که نسل دوم اپل واچ SE 2 از ۲۷۹ دلار شروع شود که قیمت فعلی مدل اصلی است.

سخن آخر

این اپل واچ احتمالا در ماه سپتامبر معرفی خواهد شد. اگر اپل از روند سال‌های گذشته پیروی کند، این مدل چند هفته دیگر در جریان رویداد آیفون ۱۴ رونمایی خواهد شد. اینها شایعاتی هستند که تاکنون در مورد اپل واچ SE 2 منتشر شده است. هنگامی که این ساعت هوشمند اپل را عرضه شد، اپل گفت که این فناوری می‌تواند برای افراد مسن یا کودکانی که آیفون ندارند مناسب باشد. بیایید ببینیم که آیا این شرکت استراتژی‌اش را در مدل جدید تغییر می‌دهد یا خیر!

همچنین تعمیرات اپل واچ را آروند گارانتی با ضمانت برای شما انجام می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله های مرتبط