اطلاعیه مهم پذیرش و تحویل دستگاه ها در اسفندماه ..!

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

اپل گوشی هوشمند منعطف می سازد

مهتاب جهاندار
مهتاب جهاندار
اشتراک گذاری
فهرست مطالب

امتیاز دهید!

میانگین امتیازات: / 5.

امتیاز دهید!

موضوع تلفن‌های هوشمند تاشو در سال جاری بسیار رایج و شایع شد، به صورتی که شرکت‌های مختلفی از برنامه‌ی خود برای تولید چنین گوشی هوشمندی گفتند و باید انتظار داشت به‌زودی شاهد محصولاتی با چنین سبک طراحی باشیم.

در اواخر سال ۲۰۱۸ شایعات و خبرهای متعددی پیرامون اسمارت‌فون‌های تاشو یا همان انعطاف‌پذیری منتشر شد. اخباری که به گوشی هوشمندی با صفحه نمایش انعطاف‌پذیر اشاره داشتند. علاوه‌بر سامسونگ و هوآوی که سخت به‌دنبال چنین تلفن هوشمندی هستند، اپل نیز به نظر می‌رسد روی تلفن هوشمند تاشو مشغول کار است. این طور که پیداست سال ۲۰۱۹ شرکت‌های بسیاری از محصول منعطف خود رونمایی می‌کنند و تنها سامسونگ یا هوآوی نیستند.

اپل و ساخت آیفون انعطاف پذیر

به تازگی اپل پتنتی را به ثبت رساند که تلفن هوشمند با صفحه نمایش اولد و انعطاف‌پذیری نشان می‌دهد. این پتنت در سال ۲۰۱۸ به ثبت رسید و مشخص است کوپرتینویی‌ها به‌زودی گوشی هوشمند تاشو خود را معرفی می‌کنند. باتوجه به پتنت ثبت شده، اسمارت‌فون موردبحث به صورت داخلی و خارجی قابلیت‌انعطاف دارد. این همان ساختاریست که در هر گوشی هوشمند منعطفی می‌توان مشاهده کرد و تنها محصول اپل نیست.

نیاز به تعمیر محصولات اپل دارید؟ روی لینم زیر کلیک کنید:
تعمیرات اپل

دقیقاً مشخص نشده چه زمانی می‌توانیم گوشی هوشمند منحصربه‌فرد آیفون اپل را مشاهده کنیم. اما پیش‌بینی می‌شود در سال ۲۰۱۹ یا ۲۰۲۰ معرفی صورت گیرد. احتمالاً نام این آیفون فلکس خواهد بود و اپل نیز عنوانی متناسب با ساختار آن انتخاب خواهد کرد. در سال ۲۰۱۷ این شرکت برای نخستین بار گوشی هوشمندی با طراحی ناچ معرفی کرده و تحسین همگان را برانگیخت. اگرچه باید خاطرنشان کنیم که این صرفاً یک پتنت است و تضمینی برای عملی شدن چنین طرحی وجود ندارد.

اپل هر سال محصولاتی منحصربه‌فرد برای رونمایی دارد و احتمالاً در اواخر دهه نیز چنین گوشی هوشمندی را با صفحه نمایش انعطاف‌پذیر یا همان منعطف معرفی خواهد کرد که باید انتظارات بسیاری داشت.

ممکن است دوست داشته باشید

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله های مرتبط