اطلاعیه مهم پذیرش و تحویل دستگاه ها در اسفندماه ..!

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
  • خانه
  • »
  • اخبار
  • »
  • اپل از محصولات جدید خود رونمایی کرد!

اپل از محصولات جدید خود رونمایی کرد!

عاطفه نبیان
عاطفه نبیان
اشتراک گذاری
فهرست مطالب

امتیاز دهید!

میانگین امتیازات: / 5.

امتیاز دهید!

در نهایت رویداد سپتامبر ۲۰۲۲ اپل دیشب برگزار شد و اپل از محصولات جدید خود رونمایی کرد! همان‌طور هم که انتظار می‌رفت، اپل نسل جدید آیفون، ایرپاد پرو، و اپل واچ‌های خود را معرفی کرد. لازم به ذکر است که امکان استفاده از اپلیکیشن +Apple Fitness در تمام مدل‌های آیفون، بدون وجود اپل واچ هم فراهم شده است. در ادامه به توضیحات این محصولات می‌پردازیم.

سری جدید آیفون‌ها، محصول جدید اپل

سری جدید آیفون به مانند نسل قبل به دو دسته‌ی آیفون ۱۴ استاندارد و پرو تقسیم می‌شود. آیفون ۱۴ استاندارد آن شامل آیفون ۱۴ و ۱۴پلاس با دو اندازه‌ی ۶.۱ و ۶.۷ اینچ است. لازم به ذکر است که در مدل‌های قبلی، آیفون دارای دو مدل معمولی و مینی در سری استاندارد می‌شد که در سری جدید مدل مینی حذف و مدل پلاس جایگزین آن شد. مدل پروی آیفون ۱۴ هم به دو نسخه‌ی ۱۴ پرو و پرومکس تقسیم می‌شود.

آیفون ۱۴ پرو (iPhone 14 Pro)

آیفون ۱۴ پرو و پرومکس از پیشرفته‌ترین مدل‌های سری آیفون پرو در این چند سال هستند. این دو مدل از طراحی جدید و زیبا، از جنس استیل ضد زنگ بهره می‌برند. صفحه نمایش آنها هم از نوع جدید Super Retina XDR با پروموشن (ProMotion) هستند. همچنین، مدل‌های آیفون ۱۴ پرو برای اولین بار در آیفون‌ها، از قابلیت نمایشگر همیشه روشن (Always-On) پشتیبانی می‌کنند. از نظر اندازه هم مد‌ل‌های پرو آیفون ۱۴ دارای دو اندازه نمایشگر ۶.۱ و ۶.۷ اینچی همراه با ناچ کوچک‌تر هستند. از قابلیت و ویژگی‌های دیگر این دو مدل، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تراشه‌ی A16 Bionic، سریع‌ترین چیپست موجود در گوشی‌های آیفون
  • اولین دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی آیفون با سنسور چهار پیکسلی پیشرفته
  • افزایش کیفیت عکس‌ها در نور کم
  • پیشرفت ویژگی‌هایی مانند حسگر Emergency SOS از طریق ماهواره و تشخیص تصادف
  • عمر باتری طولانی (قابلیت شارژدهی برای تمام روز)

 

لازم به ذکر است که آیفون ۱۴ پرو و ​​آیفون ۱۴ پرو مکس در چهار رنگ جدید و زیبای بنفش تیره، نقره‌ای، طلایی و مشکی مات عرضه خواهند شد. فراموش نکنید که پیش‌سفارش‌ها از جمعه ۹ سپتامبر آغاز می‌شود و از جمعه، ۱۶ سپتامبر در دسترس خواهد بود. البته شما هم می‌توانید از طریق آروند، پیش خرید کنید تا جز اولین‌هایی باشید که محصولات جدید اپل را بدست می‌آورید.

ممکن است دوست داشته باشید

آیفون ۱۴ پرو و ۱۴ پرومکس و محصول جدید اپل

آیفون ۱۴ (iPhone 14)

مدل‌های آیفون ۱۴ استاندارد هم به مانند مدل‌های پرو از اندازه نمایشگر ۶.۱ و ۶.۷ اینچی، عمر باتری طولانی، حسگرهای پیشرفته‌تر Emergency SOS و تشخیص تصادف از طریق ماهواره، و بهبود دوربین‌ها بهره می‌برند. اما تفاوت‌های بازری هم با مدل‌های پرو دارند. یکی از این موارد مربوط به تراشه‌های آنها است. تراشه‌ی آیفون ۱۴ و ۱۴ پلاس A15 Bionic بهبود یافته است. از نظر ظرفیت حافظه داخلی هم نصف مدل‌های پرو هستند، یعنی حداکثر ظرفیت حافظه داخلی آن به جای ۱ ترابایت، ۵۱۲ گیگابایت است. همچنین، در ۵ رنگ مشکی، بنفش، آبی، قرمز و استارلایت (سفید) عرضه خواهند شد.

آیفون ۱۴ و محصول جدید اپل

نسل دوم ایرپاد پرو (AirPods Pro 2)

نسل دوم ایرپاد پرو نسبت به نسل قبلش از بهبودهای زیادی برخوردار شده است. در این مدل از هدفون‌های اپل کیفیت صدا به طور شگفت‌انگیزی بهبود یافته است. به طور کلی، از جمله قابلیت‌ها و ویژگی‌های فوق‌العاده‌ی این نسل از ایرپادز پرو عبارتند از:

  • تراشه‌ی H2
  • ارتقا حذف نویز (Noise Cancellation) تا دو برابر
  • ایجاد صدای سه‌بعدی
  • کنترل لمسی برای تنظیم سطح صدا
  • افزایش عمر باتری تا ۶ ساعت با یک بار شارژ
  • ایجاد قابلیت سمعک برای افراد کم شنوا و شنیدن صدای بیرون
  • سنسور تشخیص پوست
  • شامل چهار سری سلیکونی در سایزهای مختلف

نسل دوم ایرپاد پرو و محصول جدید اپل سری جدید اپل واچ ها و محصول جدید اپل

امسال، اپل سه مدل مختلف از ساعت‌های هوشمند خود را در رویداد سپتامبر معرفی کرد. این سه مدل عبارتند از:

  • ساعت هوشمند کاملا جدید اپل واچ اولترا
  • اپل واچ سری ۸
  • اپل واچ SE ۲۰۲۲

 

اپل واچ اولترا (Apple Watch Ultra)

اپل از محصولات جدید خود رونمایی کرد! همان‌طور که شایعات نشان می‌داد، اپل واچ اولترا برای ورزشکاران حرفه‌ای با تمرینات استقامتی، ماجراجویی در فضای باز مثل دوندگی، و ورزش‌های آبی طراحی شده است. به همین دلیل، این ساعت هوشمند از استقامت بالا و طراحی جدید بهره می‌برد. جنس بدنه‌ی آن از تیتانیوم و با اندازه‌ی ۴۹ میلی‌متر طراحی شده است.

همچنین، جنس شیشه و نمایشگر آن از کریستال یاقوت کبود است که درخشان‌ترین و بزرگ‌ترین صفحه نمایش را بین ساعت‌های هوشمند به نمایش می‌گذارد. لازم به ذکر است که صفحه نمایشگر آن به مانند دو مدل دیگر از نوع Retina است. همچنین، از قابلیت همیشه روشن (Always-On) بهره می‌برد.

اپل واچ اولترا و محصول جدید اپل شارژدهی باتری آن هم نسبت به دو مدل دیگر دو برابر است. منظور این است که امکان شارژدهی تا ۳۶ ساعت را به راحتی فراهم می‌کند. با این حال، باید گفت که اپل واچ اولترا فقط در یک رنگ تیتانیومی عرضه شده است که می‌تواند یکی از نقاط ضعف این ساعت هوشمند به حساب آید.

از دیگر قابلیت‌های این اپل واچ سری جدید:

  • سنسور تشخیص دمای بدن، علاوه‌بر سنسورهای ضربان قلب، اکسیژن خون
  • سنسور Emergency SOS و تشخیص ترافیک و تصادفات
  • نمایشگری با ۲۰۰۰ نیست روشنایی
  • دارای گواهی IP6X گردوغبار
  • ضد آب تا عمق ۱۰۰ متر (دو برابر دو اپل واچ دیگر)

 

اپل واچ سری ۸ (Apple Watch Series ۸)

اپل واچ سری ۸، بهترین ویژگی‌های سلامتی را در خود جای داده است. از ویژگی‌های قابل‌توجه آن می‌توان به سنسور دمای آن برای سلامت بانوان و تشخیص تصادفات شدید خودرو است. اپل واچ سری ۸ از طراحی دوست داشتنی، از جمله نمایشگر بزرگ و همیشه روشن رتینا (Always-On Retina) و کریستال مقاوم در برابر ترک، حاشیه‌ی بسیار نازک برخوردار است. این اپل واچ در دوسایز ۴۱ و ۴۵ میلی‌متر با گواهی IP6X گردوغبار طراحی شده‌اند.

اپل واچ سری ۸ و محصول جدید اپل

با عمر باتری ۱۸ ساعته هم، از بهترین ویژگی‌های سلامت و ایمنی مانند مانند برنامه ECG، سنسور تشخیص زمین خوردن یا افتادن همراه با قابلیت‌ رومینگ بین‌المللی است. ویژگی جذاب دیگر اپل واچ سری ۸، مربوط به رنگ‌بندی آنها با توجه به جنس بدنه‌ی آن است. این اپل واچ با جنس بدنه‌ی آلومینیومی در چهار رنگ مشکی، استارلایت، نقره‌ای و قرمز؛ با جنس بدنه‌ی استیل در سه رنگ طلایی، نقره‌ای و نوک مدادی عرضه شده است.

اپل واچ SE جدید (Apple Watch SE)

اپل واچ جدید SE تجربه‌ی اصلی Apple Watch را ارائه می‌کند، از جمله ردیابی فعالیت، اعلان‌های ضربان قلب بالا و پایین، و SOS اضطراری. همچنین، ویژگی جدید تشخیص تصادف و یک بدنه‌ی کاملاً بازطراحی شده که کاملاً با سه مدل کلاسیک مطابقت دارد. این اپل واچ با قیمت مناسب و ارزان‌تر از قبل و در سه رنگ نقره‌ای، استارلایت (سفید) و مشکی عرضه می‌شود.

پل واچ SE جدید و محصول جدید اپل

لازم به ذکر است که هر دو مدل (اپل واچ سری ۸ و SE) از سیستم عامل watchOS 9 پشتیبانی می‌کنند. همچنین، صفحه‌های ساعت جدید و قابل تنظیم‌تری مانند Lunar و Metropolitan، یک برنامه تمرینی پیشرفته، ردیابی خواب و یک برنامه کاملاً جدید داروها را معرفی می‌کنند.

اپل‌فیتنس‌پلاس (+Apple Fitness)

در رویداد سپتامبر اپل که دیشب برگزار شد، فقط شامل رونمایی از محصولات نبود. اپل از ویژگی‌های جدید اپل‌فیتنس‌پلاس که از ۱۲ سپتامبر در ۲۱ کشور در دسترس قرار می‌گیرد را معرفی کرد. در این آپدیت جدید شما با مواردی مانند فصل‌های جدید Time to Walk و Time to Run، با آخرین مجموعه موسیقی Artist Spotlight از Mary J. Blige، The Rolling Stones و The Weeknd، همراه با یک مربی جدید یوگا روبه‌رو می‌شوید.

کلام‌آخر

در این خبر سعی کردیم که به گزارش جذاب “اپل از محصولات جدید خود رونمایی کرد”، بپردازیم. از محصولاتی که در رویداد دیشب اپل معرفی شد، سری جدید آیفون، یعنی آیفون ۱۴، اپل واچ اولترا، اپل واچ سری ۸ و اپل واچ SE، نسل دوم ایرپاد پرو و آپدیت‌های جدید اپل‌فیتنس پلاس بود. نظر شما در مورد این محصولات چیست؟

لازم به ذکر است که آروند، عرضه کننده‌ی محصولات اپل با گارانتی ۱۸ ماهه، تعمیرات تخصصی محصولات اپل را با گارانتی یک ماهه انجام می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله های مرتبط