اطلاعیه مهم پذیرش و تحویل دستگاه ها در اسفندماه ..!

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
خانه » اپل واچ سری ۹؛ انقلابی در ساعت‌های هوشمند

اپل واچ سری ۹؛ انقلابی در ساعت‌های هوشمند

ساعت هوشمندی که برای زندگی شما طراحی شده است.

اپل واچ سری 9 یکی از پیشرفته‌ترین و زیباترین ساعت‌های هوشمند جهان است؛ این ساعت با طراحی خیره‌کننده، قابلیت‌های فوق‌العاده و باتری قوی، تجربه‌ای نوین از زندگی را برای شما به‌ ارمغان می‌آورد.

آرسام با محبت
آرسام با محبت
اشتراک گذاری
فهرست مطالب

امتیاز دهید!

میانگین امتیازات: / 5.

امتیاز دهید!

اپل با معرفی اپل واچ سری ۹، یک بار دیگر بازار ساعت‌های هوشمند را بهبود بخشیده است. ساعت هوشمند Apple Watch Series 9 تمام ویژگی‌هایی که کاربران از یک ساعت هوشمند انتظار دارند را داراست. همچنین، با S9 SiP جدید و قدرتمند، حرکت جادویی دو لمس سریع، نمایشگر روشن‌، دامنۀ ارتفاع بیشتر، Siri روی دستگاه، جستجوی دقیق برای آیفون و قابلیت‌های پیشرفته برای ماجراجویی در آب این ساعت هوشمند را به یک انتخاب عالی برای کاربران تبدیل کرده است.

اپل واچ سری ۹ دارای watchOS 10 است که برنامه‌های بازطراحی شده، Smart Stack جدید، صفحه‌های ساعت جدید، ویژگی‌های دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی جدید و ابزارهایی برای حمایت از سلامت روان را ارائه می‌دهد.

برای آشنایی بیشتر با این محصول جدید و قابلیت‌های بارز آن در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

 اپل واچ سری 9؛ انقلابی در ساعت‌های هوشمند
اپل واچ سری ۹ | پیشرو در ساعت‌های هوشمند روز دنیا

S9 SiP جدید و قدرتمند در اپل واچ سری ۹

اپل واچ سری ۹ از سیلیکون سفارشی اپل در S9 SiP پشتیبانی می‌کند. در واقع قدرتمندترین تراشه ساعت اپل پیشرفت‌های سیستمی و ویژگی‌های کاملاً جدیدی از جمله حرکت دو بار لمس جدید و سیری روی دستگاه با قابلیت دسترسی و ثبت اطلاعات سلامت به‌صورت خصوصی و ایمن است. اپل واچ سری ۹ همچنین دارای یک  Neural Engine چهار هسته‌ای جدید است که در مقایسه با اپل واچ سری ۸ می‌تواند وظایف یادگیری ماشینی را تا دو برابر سریع‌تر پردازش کند.

حرکت دو بار لمس در Apple Watch Series 9

با حرکت جدید دو بار لمس، کاربران می‌توانند به‌راحتی اپل واچ سری ۹ را تنها با یک‌دست و بدون لمس نمایشگر کنترل کنند. کاربران می‌توانند انگشت اشاره و شست دستی که روی آن ساعت بسته شده را دو بار به هم بزنند تا به‌سرعت و به‌راحتی بسیاری از رایج‌ترین وظایف را در اپل واچ سری ۹ انجام دهند. این قابلیت دکمه اصلی یک برنامه را کنترل می‌کند، بنابراین می‌توان از آن برای توقف تایمر، پخش و توقف موقت موسیقی یا به تعویق‌انداختن آلارم استفاده کرد.

ممکن است دوست داشته باشید

از این ژست می‌توان برای پاسخ‌دادن و پایان‌دادن به تماس تلفنی و حتی برای گرفتن عکس با Camera Remote دوربین اپل واچ استفاده کرد. این حرکت دو بار لمس جدید توسط Neural Engine سریع‌تر Apple Watch Series 9 فعال می‌شود که داده‌های شتاب‌سنج، ژیروسکوپ و حسگر نوری قلب را با الگوریتم یادگیری ماشینی جدید پردازش می‌کند.

صفحه روشن‌تر با اپل واچ سری ۹

سخت‌افزار جدید صفحه‌نمایش اپل واچ سری ۹ روشنایی آن را به ۳۰۰۰ نیت رسانده است که آن را برای استفاده در نور شدید خورشید ایده‌آل می‌کند. این ساعت هوشمند همچنین می‌تواند برای اتاق‌های تاریک یا اوایل صبح، روشنایی نمایشگر خود را تا یک نیت کاهش دهد تا چشم کاربر را اذیت نکرده و باعث مزاحمت افراد نزدیک نشود.

سیری (Siri) با قابلیت ثبت اطلاعات سلامتی برای اولین بار در Apple Watch Series 9

برای اولین‌بار در اپل واچ، درخواست‌های سیری را می‌توان در دستگاه پردازش کرد. برای درخواست‌هایی که نیازی به اطلاعات از اینترنت ندارند، مانند شروع تمرین یا تنظیم یک تایمر، سیری به Wi-Fi یا شبکه‌های دیتا متکی نیست و در نتیجه پاسخ‌های سریع‌تر و دقیق‌تری دریافت می‌کند. وجود Neural Engine قدرتمند همچنین دیکته را تا ۲۵ درصد دقیق‌تر می‌کند.

پردازش روی دستگاه خصوصی و ایمن است و سیری می‌تواند برای دسترسی به داده‌های برنامه Health و پرسش‌های مربوط به‌سلامتی و تناسب‌اندام استفاده شود.

اپل واچ سری 9 2023
اپل واچ سری ۹ | محصولی جذاب از شرکت اپل

قابلیت Precision Finding و ادغام HomePod در اپل واچ سری ۹

قابلیت استفاده از اپل واچ برای یافتن آیفون یکی از ویژگی‌های موردعلاقه کاربر است. در حال حاضر، S9 SiP دارای یک تراشه نسل دوم Ultra Wideband است تا قابلیت جستجوی دقیق را برای خانواده آیفون ۱۵ که دارای همان تراشه است، فعال کند. قابلیت Precision Finding مسافت و جهت و همچنین راهنمایی بصری، لمسی و صوتی را برای آیفونی که پیدا نمی‌شود ارائه می‌دهد، حتی اگر برای مثال در اتاق دیگری باشد یا کاربر پس از غواصی به‌خاطر نداشته باشد که آن را کجا گذاشته است.

ویژگی UWB همچنین قابلیت ادغام بیشتری را بین اپل واچ و HomePod به ارمغان می‌آورد. زمانی که کاربر اپل واچ به فاصله ۴ متری هوم‌پاد در حال پخش برسد، اپل واچ سری ۹ برای کنترل رسانه، Now Playing را راه‌اندازی می‌کند.

اپل واچ سری ۹ دارای watchOS 10

اپل واچ سری ۹ دارای سیستم‌عامل watchOS 10 است که یک آپدیت بزرگ محسوب می‌شود و ویژگی‌های زیر را ارائه می‌دهد:

  • یک رویکرد جدید برای مشاهده سریع اطلاعات با برنامه‌های باز طراحی‌شده و یک Smart Stack جدید برای نشان‌دادن ویجت‌های مرتبط در صورت نیاز.
  • صفحه‌های ساعت جدید و لذت‌بخش: اسنوپی، پالت و آنالوگ خورشیدی. صفحه ساعت جدید نایک، نایک گلوب، هر ثانیه خطوط روی کره زمین را روشن می‌کند.
  • اتصال بلوتوث برای قدرت‌سنج‌ها، سنسورهای سرعت، و سنسورهای cadence برای دوچرخه‌سواران موجود است، همچنین معیارهای جدید و نمای تمرین و تمرینات دوچرخه‌سواری را باز می‌کند. Power Zones به کاربران کمک می‌کند تا بیشترین بهره را از جلسات ورزش ببرند.
  • تمرین‌های دوچرخه‌سواری به طور خودکار به‌عنوان یک فعالیت زنده در آیفون نمایش و با لمس تمام صفحه می‌شوند.
  • اپلیکیشن‌های  Compass و Maps به کاربران در طول ماجراجویی در فضای باز کمک می‌کنند.
  • وجود ابزارهای اضافی برای حمایت از سلامت روان با ثبت وضعیت ذهنی در برنامه Mindfulness.
  • توانایی اندازه‌گیری زمان سپری شده در نور روز با استفاده از حسگر نور محیط برای کمک به کاهش خطر نزدیک‌بینی.

مدل‌های بدون کربن

ترکیبی از قاب و بند انتخابی از اپل واچ سری ۹، اپل واچ  SE و اپل واچ سری  ۹ جدید اولین محصولات بدون کربن اپل هستند. به‌عنوان بخشی از برنامه اپل ۲۰۳۰، ردپای کربن در اپل واچ سری ۹ به میزان قابل‌توجهی کاهش‌یافته است. انتشار کربن از سه منبع بزرگ گازهای گلخانه‌ای شامل مواد اولیه، برق و حمل‌ونقل کاهش‌یافته است.

اپل واچ SE

اپل واچ SE قادر به ارائه همان تجربه اصلی اپل واچ با قیمتی مقرون‌به‌صرفه‌تر است و گزینه‌ای عالی برای کاربران برای شروع کار با اپل واچ، استفاده با Family Setup یا هدیه به عزیزان‌شان است.

پل واچ SE ارائه همان تجربه اصلی اپل واچ
اپل واچ SE | مقرون‌به‌صرفه‌ و گزینه‌ای عالی برای شروع کار با اپل واچ

مدل‌ها

  • اپل واچ سری ۹ در سایزهای ۴۱ و ۴۵ میلی‌متری در رنگ‌های starlight ،midnight، نقره‌ای، قرمز و قاب آلومینیومی صورتی جدید و همچنین فولاد ضدزنگ در قاب‌های طلایی، نقره‌ای و گرافیت موجود است.
  • هر Apple Watch Series 9 آلومینیومی با بند Sport Loop جدید بدون کربن است.
  • اپل واچ SE در قاب‌های آلومینیومی ۴۰ و ۴۴ میلی‌متری موجود است و در صورت جفت‌شدن با بند Sport Loop جدید، بدون کربن است.
  • اپل واچ Hermès از جنس فولاد ضدزنگ در رنگ‌های نقره‌ای و مشکی فضایی موجود است.

بندها

اپل در حال معرفی FineWoven است، الیاف میکرو گره لوکس و بادوام ساخته شده از ۶۸ درصد محتوای بازیافتی پس از مصرف که انتشار کربن بسیار کمتری در مقایسه با چرم دارد. FineWoven حالتی مانند جیر دارد و با نوارهای Magnetic Link و Modern Buckle موجود است. بند محبوب Sport Loop به‌گونه‌ای طراحی شده است که دارای ۸۲ درصد نخ بازیافتی است. تمام Sport Loopsهای اپل واچ جدید بدون کربن هستند.

اپل با نایک و هرمس روی‌بندهای دوستدار محیط‌ زیست همکاری کرد. بند اسپورت نایک اکنون حاوی ۳۲ درصد یا بیشتر فلوئوروالاستومر بازیافتی است، از جمله تکه‌های رنگارنگ ساخته شده از نوارهای اضافی که یک الگوی تصادفی ایجاد می‌کند و هر نوار را منحصربه‌فرد می‌کند، درحالی‌که حلقه اسپورت نایک با الگوی رنگ فضایی، نخ‌های فصل‌های گذشته را تغییر کاربری می‌دهد.

مجموعه جدیدی از بندهای هرمس از تاریخ غنی این کمپانی در منسوجات و صنایع‌دستی استفاده می‌کند. دو نوار بافته جدید معرفی شده است: Toile H تفسیری از بوم شطرنجی برند است، و Twill Jump یک‌رنگ ثابت غنی با جزئیات متضاد است. اولین بند بافتنی اپل واچ، Bridon، بافته شده با دست با الگوی chevron است، درحالی‌که گلیم از لاستیک قالب‌گیری شده اسپرت و ضدآب ساخته شده است و دارای سگک استقرار است.

اپل واچ سری 9 با بند اسپورت سیلیکون
خرید اپل واچ سری ۹ | آروند شاپ

جمع‌بندی


اپل واچ سری ۹ از جدیدترین محصولات اپل است که در ۲۲ سپتامبر معرفی شد. ساعت هوشمند Apple Watch Series 9 به دلیل قابلیت‌هایی که ارائه می‌دهد مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است.
در این مقاله ما به‌صورت کامل به بررسی قابلیت‌های این ساعت هوشمند پرداختیم و شما را با آنها آشنا کردیم. شما نیز می‌توانید نظرات خود را در مورد اپل واچ سری ۹ در بخش کامنت‌ها با ما اشتراک بگذارید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله های مرتبط