جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
  • خانه
  • »
  • اخبار
  • »
  • فروش آیفون ۷ و ۸ در آلمان متوقف می شود

فروش آیفون ۷ و ۸ در آلمان متوقف می شود

مهتاب جهاندار
مهتاب جهاندار
اشتراک گذاری
فهرست مطالب

امتیاز دهید!

میانگین امتیازات: / 5.

امتیاز دهید!

شرکت اپل را می‌توان یکی از پیشگامان صنعت فناوری دانست که تغییرات بزرگی را در صنعت تلفن هوشمند ایجاد کرد. محصولات این کمپانی به عنوان آیفون شناخته می‌شود که هر سال نسل جدیدی از آن معرفی می‌شود.

پیش‌تر مشخص شد برخی مدل‌های آیفون در چین دیگر به فروش نمی‌رسند و دلیل آن نیز پیروزی کوالکام بر سر یک دعوا ثبت اختراع بوده که در نتیجه رای دادگاه به نفع کوالکام صادر شد. این طور که پیداست شرکت اپل پتنت‌هایی را از کوالکام به سرقت می‌برد که موجب شده این شرکت دعوایی را ایجاد کرده و در نهایت خود نیز پیروز شود.

براساس آخرین گزارش‌ها، طی یکی دیگر از دعواهای میان این دو شرکت، کوالکام توانسته موفق شده و فروش دو مدل آیفون ۷ و ۸ را در آلمان متوقف سازد. این امر ضرری را به اپل وارد کرده و از میزان فروش آیفون‌ها به صورت جهانی می‌کاهد. اپل بایستی به‌زودی برنامه‌ای برای نجات از پیروزی کوالکام در دعواهای موردبحث داشته باشد، در غیر این صورت نخواهد توانست عملکرد موفقیت آمیزی از خود نشان دهد.

البته کوالکام همیشه پیروز نبوده و در برخی مواقع نیز اپل توانسته حق خود را اثبات کند و رای نامطلوبی را برای کوالکام رقم زند. اپل در بیانیه‌ای اعلام کرده :

مبارزات برسر پتنت بین دو شرکت اپل و کوالکام اگرچه تلاشی ناامید کننده داشته و موجب انحراف اذهان عمومی شده، اما این بدان معنا نیست که اپل سکوت اختیار می‌کند و به کسب حق خود ادامه می‌دهد.

به هر حال باید منتظر ماند تا مشخص شود نتیجه دعوای میان اپل و کوالکام به کجا می‌رسد. پیش‌بینی می‌شود به‌زودی نتایج دقیق دعوا مابین این دو شرکت آشکار شود. انتظار داریم به‌زودی جزئیات دقیق این دعوا مشخص شود، اگرچه دقیقاً مشخص نشده آیا فروش آیفون‌ها متوقف می‌شود یا خیر.

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله های مرتبط