اطلاعیه مهم پذیرش و تحویل دستگاه ها در اسفندماه ..!

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
خانه » بهترین ویژگی های ویندوز ۱۱

بهترین ویژگی های ویندوز ۱۱

علیرضا رضوانپور
علیرضا رضوانپور
اشتراک گذاری
فهرست مطالب

امتیاز دهید!

میانگین امتیازات: / 5.

امتیاز دهید!

ویندوز ۱۱ دارای هزاران قابلبت جدید برای بازی است ، به همین دلیل مایکروسافت کنجکاو بود که کاربران ویندوز کدام ویژگی را بیشتر دوست دارند. در نتایج یک نظرسنجی جدید در توییتر Windows Developer ، طرفداران تصمیم گرفته اند که گوشه های گرد بر همه چیز برتر است.

در مقابل ویژگی هایی مانند صدای راه اندازی جدید ، نمادهای جدید و پس زمینه ، به نظر می رسد طرفداران ویندوز گوشه های گرد را بیشتر دوست دارند. به گزارش TechRadar ، گوشه های گرد ویژگی جدید Snap Groups را که به بهبود چند وظیفه ای در ویندوز ۱۱ کمک می کند ، به سختی شکست داد.

نتایج نباید خیلی تعجب آور باشد. اگرچه برخی ممکن است آن را یک تغییر کوچک تلقی کنند ، اما گوشه های گرد امضای ویندوز ۱۱ هستند. گوشه های گرد در منوی شروع ، تنظیمات سریع و مرکز اطلاع رسانی رویداد وجود دارد. هر کجا کلیک کنید آنها را خواهید یافت.

این یک تغییر بزرگ نسبت به ویندوز ۱۰ است ، جایی که اکثر سیستم عامل ها دارای لبه های مربع شکل هستند. مایکروسافت حتی تغییرات ظریفی در نسخه های اخیر Windows Insider ایجاد کرد ، بنابراین گوشه های گرد به مناطق بیشتری گسترش یافت ، مانند نمادهای پنهان در گوشه سمت راست پایین نوار وظیفه.

ویژگی دوم ، Snap Controls ، ویژگی بارز دیگر ویندوز ۱۱ است. همانطور که توضیح دادیم ، به شما امکان می دهد راههای بیشتری برای کاشی کردن پنجره ها برای چند وظیفه (Multi Task) ایجاد کنید تا بتوانید کارهای بیشتری را انجام دهید و در جریان خود باشید. Snap Controls حتی Snap Groups را در نوار وظیفه ایجاد می کند ، بنابراین با کاهش پنجره ها می توانید به راحتی به برنامه های خود بازگردید.

ممکن است دوست داشته باشید

ویندوز 11ویندوز ۱۱ هنوز در حال آزمایش بتا با Windows Insiders است و مایکروسافت قصد دارد تعطیلات ۲۰۲۱ را برای سیستم عامل جدید منتشر کند. به غیر از گوشه های گرد و ویژگی Snap Controls ، با Microsoft Store مجدد طراحی شده و یکپارچگی تیم های Microsoft ارائه می شود. مایکروسافت همچنین برنامه Android را به زودی از طریق فروشگاه App Amazon به ویندوز ۱۱ می آورد ، اگرچه هنوز برای آزمایش در دسترس نیست.

اگر می خواهید این ویژگی ها را تجربه کنید ، می توانید این کار را در چند مرحله انجام دهید. فقط رایانه خود را در برنامه Windows Insider انتخاب کرده و به شاخه “Beta” یا “Dev” برنامه Windows Insider بپیوندید. شاخه بتا از ثبات بیشتری برخوردار است و شاخه Dev ویژگی ها را با سرعت بیشتری دریافت می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله های مرتبط