جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

کنفرانس اپل از محصولات جدید

apple event
فهرست مطالب

اپل در سایت رسمی خود تاریخ ۲۳ شهریور ماه ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه به وقت تهران را اعلام برگزاری مراسم و رونمایی از محصولات جدید و نرم افزار و تاریخ عرضه سیستم عامل جدید خود خبر داده است،اسم این مراسم هم “California Streaming”  گذاشته است که به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

آنچه انتظار میرود در رویداد جدید اپل شاهد آن باشیم،سری آیفون ۱۳ و اپل واچ سری ۷ و آیپد های طرح ابتدایی که به احتمال خیلی زیاد آیپد مینی هم شامل این رویداد باشد.

مشخصات آیفون ۱۳:

آیفون ۱۳ با تاخیر رونمایی شد اما اکنون بدون تاخیر در ماه سپتامبر ارائه می شود.با توجه به شایعاتی که اعلام شده است آیفون ۱۳ شبیه آیفون ۱۲ است،به احتمال زیاد تغیراتی در ناچ صفحه نمایش یا همان بریدگی بالای صفحه نمایش شاهد باشیم.

در قسمت دوربین طبق تجربیات سال های گذشته،در آیفون ۱۳ پرو و ۱۳ پرو مکس پیشرفت های زیادی خواهیم دید و همچنین در بخش صفحه نمایش ProMotion با پشتیبانی از نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز ارائه می شود.

از جزئیات آیفون ۱۳ زیاد مطلع نیستیم،اما به طور قطعی می توان گفت مشخصات زیر را ارائه خواهد داد

۱)فضای حجمی جدید ۱ ترابایتی

۲)ویژگی ۵G البته در کشور های دیگر

۳)باتری های بزرگتر با فضای بیشتر

۴)تراشه محبوب A15  در داخل دستگاه

مشخصات اپل واچ  سری ۷:

بالاخره شاهد یک تغییر ظاهری در اپل واچ خواهیم دید که این تغییرات در ظاهر به احتمال تاریخ عرضه این محصول با تاخیر مواجه شود،این خبر از سمت Nikkei  و بلومبرگ هر دو گزارش داده بودند.

مشخصات آیپد مینی و آی پد طرح ابتدایی(entry_level iPad):

اطلاعات دقیقی در مورد این محصولات ارائه نشده است اما به احتمال زیاد دکمه هوم در آیپد مینی حذف شود و پردازنده ی A15 Bionic  مشابه آیفون ۱۳ در خود دارد.

سیستم عامل های اپل :

انتظار می رود که این کمپانی محبوب تاریخ انتشار رسمی سیستم عامل های خود را اعلام کند.این رویداد در WWDC  رونمایی شد اما بصورت بتا در دسترس کاربران ارائه شد.بیشتر اطلاعات را در روز سه شنبه خواهیم دید.

تیم آروند مثل هر سال این مراسم را به صورت زنده پوشش خواهد داد با ما همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله های مرتبط