اطلاعیه مهم پذیرش و تحویل دستگاه ها در اسفندماه ..!

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

بررسی آنر بند ۵

سهیلا عادل زاده
سهیلا عادل زاده
اشتراک گذاری
فهرست مطالب

امتیاز دهید!

میانگین امتیازات: / 5.

امتیاز دهید!

آنر بند ۵ نسل پنجم از مچ‌بند های هوشمند Honor است که ویژگی‌های زیادی همچون اندازه‌گیری ضربان قلب، سنجش سطح اشباع اکسیژن خون و پایش خواب کاربر را برای کاربر فراهم می‌کند.

فرقی نمی‌کند که چه به صورت حرفه‌ای و یا هرازگاهی برای حفظ سلامتی ورزش می‌کنید، در هرحال یک مچ‌بند هوشمند ورزشی به کارتان خواهد آمد.

مچ‌بند ورزشی به شما کمک می‌کند تا با آن فعالیت‌هایی که دارید کنترل کنید. البته ساعت‌های هوشمند هم همین کار را انجام می‌دهد ولی خب با توجه به تفاوت قیمتی آن‌ها و عدم علاقه برخی به ساعت‌های هوشمند، ممکن است مچ‌بند انتخاب مناسب‌تری برای شما باشد. همانطور که در بین دوستان‌مان، افراد زیادی را می‌بینیم که همچنان از ساعت‌های کلاسیک استفاده می‌کنند و علاقه‌ای به بستن ساعت‌های هوشمند ندارند.

اما به‌ هرحال این روزها، مچ‌بندهای هوشمند، از جایگاه بالایی بین اکسسوری‌ها برخوردارند و به بخشی از زندگی ما تبدیل گشته‌اند.

برند آنر در طی سال‌های اخیر، به ساخت دست‌بندهای هوشمندی پرداخته است که با توجه به قابلیت‌های زیادی که دارد و همچنین قیمت مناسب‌شان، از محبوبیت زیادی بین کاربران برخوردارند.

ممکن است دوست داشته باشید

آنر بند ۵ نیز  نسخه به‌روز شده آنر بند ۴ است که در سال ۲۰۱۹ به دنیا معرفی شد.

این دست‌بند هوشمند از صفحه نمایشی ۰.۹۵ اینچی OLED با رزولوشن ۱۲۰ × ۲۴۰ پیکسل استفاده می‌کند.

ابعاد مچ‌بند نیز ۴۳ × ۱۷.۲ × ۱۱.۵ میلی‌متر است و وزن آن نیز ۲۲.۷ گرم است. همینقدر سبک و راحت!

آنر بند ۵ از بلوتوث نسخه ۵.۰ و سیستم عامل اختصاصی خود بهره می‌برد. همچنین این دست‌بند هوشمند با تمام دستگاه‌های دارای سیستم عامل اندروید نسخه ۴.۴ و iOS نسخه ۹.۰ و بالاتر از آن کار می‌کند. پس نگران جفت شدن این مچ‌بند با گوشی همراه‌تان نباشید.

همانند ساعت‌های هوشمند می توانید ناتیفیکیشن‌های شبکه های اجتماعی و تماس های دریافتی خود را بر روی آنر بند ۵ نیز ببینید. و جالب است بدانید که این مچ‌بند از زبان فارسی نیز پشتیبانی کرده و تا ۴۵ کاراکتر را به شما نشان می‌دهد.

اما مچ‌بند آنر بند ۵، با توجه به قیمت بسیار‌ مقرون‌به‌صرفه و البته همراه ‌با قابلیت‌هایی همچون پایش خودکار خواب، حس‌گر ضربان قلب، فعالیت‌های ورزشی متنوع و حس‌گر اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون می‌تواند لقب ارزشمندترین دستبند سلامتی اقتصادی را از آن خود کند. این مچ‌بند رقیب سرسختی برای برندهای مشابه‌اش همچون شیائومی، Galaxy Fit e و سایر فیت‌بندهای سلامتی جدید است.

آنر بند ۵ دارای سنسور ضربان قلب با دقتی در حدود ۹۴ درصد است. شتاب سنج ۶ محوره، قدم شمار، پایش خواب و مادون قرمز از دیگر ویژگی‌های این دست‌بند هوشمند است.

اگر برنامه‌ی  Huawei healthرا روی گوشی خود نصب کنید، قادر خواهید بود تا تعداد گام‌های برداشته شده، میزان کالری که مصرف کردید و همچنین از وضعیت خواب خود آگاه شوید.

قابلیت‌های آنر بند ۵ فقط محدود به این موارد نبوده و این مچ‌بند هوشمند می‌تواند برای انجام ورزش‌هایی که می‌خواهید انجام دهید، به شما برنامه نیز دهد.

این دست‌بند تا عمق ۵۰ متری ضد آب بوده و کار می‌کند.

باتری‌ای که در Honor band 5  به کار رفته است از نوع لیتیوم پلیمیری بوده و ظرفیت آن ۱۰۰ میلی آمپر ساعت است. یعنی با یک بار شارژ کامل تا ۲۰ روز به شکل استندبای و ۱۴ روز درحالت استفاده از آن قادر به شارژدهی است.

طراحی آنر بند ۵

طراحی این مچ‌بند تقریباً مشابه با نسل قبل آن است.

همچنین برای استفاده از ویژگی پایش خواب نیاز آنر بند ۵ باید مچ‌بند در طول شب روی مچ دست بسته نگه داشته شود؛ با توجه به سبکی و راحت بودن این دست‌بند، هیچ نگرانی از اذیت شدن بایت بستن آن، هنگام خواب نداشته باشید.

درون آنر بند ۵، ۹ مدل تمرینی وجود دارد، از جمله: تمرین آزاد، دوچرخه سواری در سالن، شنا، پیاده‌روی در هوای آزاد، دویدن در هوای آزاد، تمرین الپتیکال، پیاده‌روی در سالن و قایقرانی است. متاسفانه به دلیل عدم وجود GPS داخلی، گزینه دوچرخه‌سواری در فضای آزاد موجود نیست.

آنر بند ۵، ضربان قلب را نیز با دقت زیادی اندازه گیری می‌کند و در صورتی که ضربان قلب از حدی بالاتر یا پایین‌تر برود، به شما هشدار خواهد داد.

صفحه‌نمایش آنر بند ۵

صفحه نمایش مچ‌بند، روشنایی و وضوح خوبی دارد و در آفتاب بدون هیچ آزاری به چشم‌تان، می‌توانید صفحه نمایش آنر بند ۵ را بخوانید.

این گجت نرم‌افزاری دارد تا براساس آن، با توجه به شرایط (شب و روز) و به شکل خودکار نور صفحه را تنطیم کند.

حسگر ضربان قلب و اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون در زیر و وسط مچ‌بند گنجانده شده است که نوعی خمیدگی نیز به وجود اورده تا سنسورهای مربوطه با مچ دست‌تان کاملاً فیت شوند.

با انکه بند درون جعبه آنر بند ۵ کیفیت بالایی دارد، با این حال تعویض بندهای آن به آسانی ممکن است.

انواع مختلفی از بندهای سیلیکونی، فلزی و چرمی برای آنر بند ۵ وجود دارد که با توجه به سلیقه خود می‌توانید برای این مچ‌بند تهیه کنید.

آنر بند ۵ در سه رنگ آبی، صورتی و مشکی به بازار آمدند ولی بدنه هر سه مدل مشکی بوده و این تفاوت تنها به رنگ بندها محدود می‌شود.

باتری Honor Band 5

همانطور که بالاتر اشاره کردیم، در داخل آنر بند ۵  یک باتری ۱۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است که ۱۴ روز عمر دارد. زمان موردنیاز برای شارژ کامل مچ‌بند حدوداً ۷۵ دقیقه است.

این نکته را نیز به خاطر داشته باشید که زمانی که باتری آنر بند ۵ به پنج درصد برسد، دسترسی به همه‌ی ویژگی‌های آن قطع شده و دست‌بند از دسترس خارج می‌گردد و در این حالت شما فقط به واچ فیس دسترسی داشته و اطلاعات روی مچ‌بند (ساعت و تاریخ) را خواهید دید. البته دست‌بند کماکان پایش‌ گام‌ها و اندازه‌گیری ضربان قلب را انجام می‌دهد.

 

در این مقاله به بررسی دقیق مچ‌بند سلامتی آنر بند ۵ پرداختیم. با توجه به قابلیت‌هایی که این دست‌بند دارد و همچنین قیمت رقابتی آن، اگر نمی‌خواهید به اندازه خرید یک ساعت هوشمند هزینه کنید، این مچ‌بند انتخاب عالی خواهد بود.

جهت اطلاع از قیمت و خرید آنلاین ساعت‌های هوشمند اینجا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله های مرتبط