اطلاعیه مهم پذیرش و تحویل دستگاه ها در اسفندماه ..!

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مشکلات لنز دوربین آیفون ۱۴

فاطمه رنجبر
فاطمه رنجبر
اشتراک گذاری
فهرست مطالب

امتیاز دهید!

میانگین امتیازات: / 5.

امتیاز دهید!

مشکلات لنز دوربین آیفون ۱۴! تحلیلگر Ming-Chi Kuo هفته‌ی گذشته گزارش داد که برخی از تامین کنندگان حافظه و پنل اپل با کمبود قطعات جانبی مثل دوربین آیفون ۱۴ روبرو هستند. این کمبود می‌تواند منجر به فروش محدود این سری از آیفون در پاییز امسال شود. در گزارشی جدید، کو ادعا می‌کند که اپل ممکن است بار دیگر مجبور شود تامین‌کننده‌های خود را تغییر دهد. زیرا، برخی از لنزهای دوربین آیفون ۱۴ از «مشکلات کیفی» برخوردار هستند.  چنانچه قصد خرید گوشی‌های هوشمند آیفون را دارید؛ می‌توانید شرکت آروند گارانتی را انتخاب کنید و از خرید خود اطمینان خاطر داشته باشید.

راه جلوگیری از تاخیر تولید iPhone 14

همانطور که تحلیلگر در توییتر توضیح داد، برخی از لنزهای دوربین آیفون ۱۴ ارائه شده توسط Genius “از مشکلات کیفیت پوشش و ترک برخوردار بودند. کو در همان توییت می‌گوید که اپل در حال حاضر سفارشی در حدود ۱۰ میلیون واحد از لنز را از Genius به Largan (یکی دیگر از شرکت‌های تایوانی متمرکز بر لنز) انتقال داده است، تا از تاخیرهای قابل توجه در تولید iPhone 14 جلوگیری کند.

تامین‌کننده‌ی اصلی لنزهای دوربین آیفون ۱۴

با وجود این مشکلات، مینگ چی کو معتقد است که لارگان بیش از حد قادر به پر کردن شکاف فروش آیفون ۱۴ است. بر اساس تجربه، Genius باید تا دو ماه طول بکشد تا مشکلات پوشش و ترک در لنزهای خود را حل کند. اگر این زمان بیشتر طول بکشد، لارگان باید به عنوان تامین کننده اصلی لنزهای سری آیفون ۱۴ ادامه دهد.

عرضه‌ی تعداد محدود iPhone 14

با در نظر گرفتن این موضوع، بعید به نظر می رسد که این وضعیت باعث شود اپل فروش iPhone 14 را به تعویق بیندازد. با این حال، نباید تعجب کرد که این محصول در تعداد محدودی ارائه شود. شایان ذکر است که اپل ماه‌ها قبل از معرفی رسمی یک محصول جدید، قطعات را سفارش می‌دهد، بنابراین این شرکت زمان دارد تا مشکلاتی مانند این را برطرف کند.

راه حل اپل برای جلوگیری از تاخیر در عرضه‌ی آیفون ۱۴

از سوی دیگر، کو همچنین گزارش داد که اپل لیست تامین کنندگان قطعات خود را برای مدل‌های آیفون ۱۴ پرو با مدارهای مجتمع SG Micro که گواهینامه کیفیت این شرکت را گذرانده‌اند، گسترش داده است. این نشان می‌دهد که این شرکت یک “طرح B” برای جلوگیری از تاخیرهای عمده در ارسال iPhone 14 دارد.

ممکن است دوست داشته باشید

چهار مدل جدید iPhone 14

انتظار می‌رود اپل امسال چهار مدل از آیفون جدید معرفی کند. با این حال، آیفون ۱۴ پرو و پرو مکس تنها گوشی‌هایی خواهند بود که دارای تراشه‌ی سریع‌تر و طراحی صفحه نمایش جدید با بریدگی گرد هستند. همچنین، شایعه شده است که مدل‌های Pro امسال دارای یک دوربین جدید ۴۸ مگاپیکسلی با قابلیت فیلم‌برداری ۸K هستند.

جزئیات بیشتر در مورد iPhone 14

آیفون ۱۴ پرو و پرو مکس نیز با لنز جدید با دیافراگم بزرگتر f/1.9 و فوکوس خودکار برای عملکرد بهتر در نور کم، بزرگترین ارتقاء دوربین جلو در سال‌های اخیر را خواهند داشت. در مورد مدل‌های معمولی آیفون ۱۴، باید به شدت بر اساس سخت‌افزار فعلی آیفون ۱۳ با ارتقای جزئی دوربین، باتری‌های بزرگ‌تر و ۶ گیگابایت رم به جای ۴ گیگابایت باشد. قابل توجه‌ترین ارتقا برای خط میان رده در سال جاری، جایگزینی مدل “مینی” با صفحه نمایش جدید ۶.۷ اینچی “iPhone 14 Max” خواهد بود. هرگاه برای گوشی آیفون شما مشکلی پیش آمد، شما می‌توانید به سایت آروند گارانتی مراجعه کنید چون سایت آروندگارانتی تعمیرات تخصصی آیفون اعم از نرم‌افزار و سخت‌افزار را انجام می‌دهد.

لازم به ذکر است انتظار می‌رود اپل در ماه سپتامبر آیفون ۱۴ را معرفی کند، اگر مشکلات لنز دوربین آیفون ۱۴ دردسر ایجاد نکند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله های مرتبط