جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

خرید آیفون ۱۳ توسط ۴۴ درصد از دارندگان آیفون آمریکایی برنامه ریزی شده است

iphone 13
  • خانه
  • »
  • اخبار
  • »
  • خرید آیفون ۱۳ توسط ۴۴ درصد از دارندگان آیفون آمریکایی برنامه ریزی شده است
فهرست مطالب

بر اساس یک نظرسنجی جدید ، اگر امسال قصد خرید آیفون ۱۳ را دارید ، در شرکت خوبی هستید. مشخص شد که ۴۴ درصد از دارندگان فعلی آیفون در ایالات متحده قصد دارند یکی از مدل های امسال را خریداری کنند.

وقتی صحبت از مدلهای خاص شد ، آیفون ۱۳ محبوب ترین انتخاب بود و پس از آن آیفون ۱۳ پرو مکس قرار گرفت. این نظرسنجی همچنین مشخص کرد که کدام یک از ویژگی های جدید شایعه شده بیشترین انگیزه خرید بوده است…

محبوب ترین ویژگی گزارش شده ، صفحه نمایش متغیر نرخ تازه سازی بود. انتظار می رود که اپل از فناوری صفحه نمایش LTPO که قبلاً در Apple Watch استفاده شده است ، استفاده کند. این می تواند هر نرخ تجدید از ۱Hz تا ۱۲۰Hz را مجاز کند.

بالاترین نرخ تجدید ، بهترین عملکرد را به ویژه هنگام انجام بازی ها ایجاد می کند ، در حالی که نرخ ۱ هرتز به طور بالقوه با به حداقل رساندن مصرف برق ، یک عنصر صفحه نمایش همیشه روشن را امکان پذیر می کند. این حالت صرفه جویی در مصرف برق است که به شما اجازه می دهد تا همیشه اپل واچ سری ۵ و ۶ را روشن نگه دارید.

SellCell نشان داد که حداکثر نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز محبوب ترین ویژگی جدید است و ۲۲ درصد از پاسخ دهندگان را در صدر فهرست قرار می دهد ، در حالی که صفحه نمایش همیشه روشن با ۱۶ درصد سوم است-که فناوری LTPO را دلیل اصلی ارتقاء در کل ۳۸درصد می کند. از ۳۰۰۰ مالک آیفون مورد بررسی قرار گرفته است.

انتخاب دوم،ویژگی است که ما تا سال آینده در انتظار آن نیستیم: Touch ID زیر نمایشگر.

از میان کسانی که قصد خرید امسال را دارند ، ۳۸ درصد قصد خرید مدل استاندارد آیفون ۱۳ ، ۳۱ درصد آیفون ۱۳ پرو مکس ، ۲۴ درصد آیفون ۱۳ پرو و تنها ۷ درصد آیفون ۱۳ مینی را دارند. این با محبوبیت پایین آیفون ۱۲ مینی مطابقت دارد و انتظار می رود که اپل این گزینه را در سال آینده کنار بگذارد.

از نظر سایر محصولات آینده اپل ، حدود ۲۷ درصد از دارندگان آیفون قصد خرید اپل واچ سری ۷ را دارند ، در حالی که ۱۳ درصد انتظار خرید ایرپاد ۳ را دارند.

این گزارش بر اساس یک نظرسنجی آنلاین است که بین ۲۸ جولای تا ۶ آگوست در بیش از ۳۰۰۰ صاحب آیفون ، ۱۸ سال یا بیشتر ، مستقر در ایالات متحده انجام شده است.

برنامه های خرید آیفون ۱۳ خود شما چیست؟ لطفا در قسمت نظرات ما را مطلع کنید.

۲ پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله های مرتبط