اطلاعیه مهم پذیرش و تحویل دستگاه ها در اسفندماه ..!

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
  • خانه
  • »
  • اخبار
  • »
  • تلویزیون های بیشتری از ایرپلی ۲ اپل پشتیبانی می کنند

تلویزیون های بیشتری از ایرپلی ۲ اپل پشتیبانی می کنند

مهتاب جهاندار
مهتاب جهاندار
اشتراک گذاری
فهرست مطالب

امتیاز دهید!

میانگین امتیازات: / 5.

امتیاز دهید!

شرکت اپل همیشه برنامه های جامع و کاملی داشته که اجازه می‌دهد افراد تجربه‌ی بهتری در کنار دستگاه‌های این شرکت کوپرتینویی داشته باشند. ایرپلی ۲ برنامه‌ی کارآمد و جذاب از  برند موردبحث است.

شرکت اپل سال‌ها قبل برنامه‌ی ایرپلی ۲ را در دسترس کاربران خود قرار داد. به کمک این برنامه افراد می‌توانند محتوای درون آیفون یا آیپد را روی صفحه نمایش بزرگتر از جمله تلویزیون هوشمند در قالب سریال یا فیلم مشاهده کنند. حال در جریان CES 2019 سه شرکت ال جی، سونی و ویزیو اعلام کردند از این پس تلویزیون‌های ال جی سریNanoCell SM9X ،NanoCell SM8X  UHD UM7X و از این قابلیت برخوردار می‌شوند.

تلویزیون‌های سونی نیز شامل سری Z9G، سری A9G و سری X850G می‌شود. از محصولات Vizio نیز باید به P-Series, M-Series, E-Series و D-Series اشاره کرد. تمامی این تلویزیون‌ها طی سال جاری از قابلیت پشتیبانی ایرپلی ۲ اپل برخوردار خواهند شد تا تجربه‌ی کاربری بهتری را در اختیار افراد قرار دهند. گذشته از شرکت‌های فوق، کمپانی سامسونگ نیز خبر پشتیبانی محصولات جدید از این قابلیت را اعلام کرده است. احتملاً به‌زودی شاهد لیست جدید دیگری از تلویزیون‌های هوشمند خواهیم بود.

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله های مرتبط