اطلاعیه مهم پذیرش و تحویل دستگاه ها در اسفندماه ..!

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
  • خانه
  • »
  • اخبار
  • »
  • احتمال معرفی سرفیس مایکروسافت مشکی در سال جاری

احتمال معرفی سرفیس مایکروسافت مشکی در سال جاری

مهتاب جهاندار
مهتاب جهاندار
اشتراک گذاری
فهرست مطالب

امتیاز دهید!

میانگین امتیازات: / 5.

امتیاز دهید!

دستگاه سرفیس کمپانی مایکروسافت مورد توجه اکثر کاربران سیستم عامل ویندوز قرار گرفته و نظرات زیادی را به خود جلب می کند.

شرکت مایکروسافت هر سال نسخه نقره ای از سرفیس را عرضه می دارد و کمتر شاهد گزینه های رنگی دیگری هستیم اما به نظر می رسد ردموندی ها می خواهند تغییر موضع داده و گزینه رنگی جدیدی در نظر گیرند.

پیشتر مایکروسافت دعوتنامه رویداد ۲ اکتبر یا همان ۱۰ مهر خود را منتشر کرد که براساس آن شاهد رونمایی چندین مدل دستگاه جدید سرفیس خواهیم بود. این رویداد در نیویورک برگزار می شود و باید آن را مدل برجسته ای دانست.

به گزارش وب سایت WindowsUnited ، شرکت مایکروسافت در سال جاری نسخه مشکی سرفیس را معرفی می کند. اگر شاهد چنین نسخه ای از سرفیس باشیم باید طراحی زیبایی را برای آن پیش بینی کرد.

مایکروسافت هر سال در اکتبر رویداد خود را برگزار کرده و جدیدترین محصولات را می توان شاهد بود. برای سال جاری علاوه بر رونمایی سرفیس های جدید نسخه مشکی سرفیس لپتاپ می تواند جالب توجه باشد.

ممکن است دوست داشته باشید

گفتنیست مشخص نیست مایکروسافت کدام مدل را با این رنگ همراه می سازد و آیا تبلت سرفیس پرو خواهد بود یا لپتاپ سرفیس بود. به هر حال باید منتظر ماند تا مشخص شود ردموندی ها چه محصولی را در ۲ اکتبر سال جاری رونمایی می کنند.

همانطور که می دانید شایعات همیشه وجود داشته و نمی توان به شایعه های بی اساس اکتفا کرد. پیش بینی می شود سرفیس پرو ۶، سرفیس بوک ۳ و سرفیس استودیو ۲ از دستگاه های کلیدی ۲ اکتبر باشند.

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله های مرتبط