اطلاعیه مهم پذیرش و تحویل دستگاه ها در اسفندماه ..!

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
خانه » مایکروسافت امسال لپ تاپ پرچمدار جدیدی را جایگزین سرفیس بوک می کند

مایکروسافت امسال لپ تاپ پرچمدار جدیدی را جایگزین سرفیس بوک می کند

علیرضا رضوانپور
علیرضا رضوانپور
اشتراک گذاری
فهرست مطالب

امتیاز دهید!

میانگین امتیازات: / 5.

امتیاز دهید!

مایکروسافت ممکن است در اواخر پاییز کمی سخت افزارهای سرفیس خود را تغییر دهد. شایعات جدید حاکی از آن است که مایکروسافت احتمالا در ماه اکتبر یک لپ تاپ پرچمدار جدید راه اندازی می کند و جایگزین جایی می شود که انتظار می رود این دستگاه سرفیس بوک ۴ باشد.

در حال حاضر بهتر است با این موضوع ساده برخورد کنید ، اما Windows Central گزارش می دهد که این لپ تاپ پرچمدار جدید دارای نام “Surface Book” نخواهد بود. در عوض ، نشریه معتقد است که می توان آن را “Surface Laptop Pro” یا “Surface Laptop Studio” نامگذاری کرد ، هرچند نام Surface Book 4 “در حال حاضر منطقی ترین است”.

وقتی صحبت از طراحی این پرچمدار جدید Surface Laptop می شود ، می توانید انتظار داشته باشید که مایکروسافت به دنبال یک صفحه نمایش غیر قابل جدا شدن باشد. ثبت اختراعات اخیر مایکروسافت نشان می دهد که این شرکت به جای نمایشگری که می تواند از پایه جدا شود ، از یک صفحه مانند iPad Pro استفاده می کند.

surface bookچنین تغییری در طراحی می تواند اجزای قوی تری مانند جدیدترین گرافیک RTX انویدیا را در زیر کاپوت دستگاه قرار دهد. به گفته Windows Central ، این می تواند فضا را برای تغییرات بزرگتر مانند صفحه نمایش ۱۴ اینچی جدید با نرخ تازه سازی پویا ۹۰ هرتز یا ۱۲۰ هرتز باز کند.

حتی Surface Pen نیز می تواند برخی تغییرات را مشاهده کند. مایکروسافت قبلاً تأیید کرده بود که ویندوز ۱۱ از ورودی های قلم با بازخورد لمسی پشتیبانی می کند. یک قلم سرفیس جدید همراه با دستگاه ممکن است دارای موتورهای ارتعاشی باشد تا قلم بتواند نوشتن روی انواع مختلف سطوح را شبیه سازی کند.

ممکن است دوست داشته باشید

سایر عناصر این محصول جدید Surface ناشناخته است. انتخاب CPU در گزارش ذکر نشده است. با این حال ، با توجه به کمبود تراشه های کنونی در صنعت رایانه ، دیدن اینکه آیا مایکروسافت به جای تراشه های جدید شایعه آلدر لیک ، پردازنده های نسل ۱۱ اینتل را انتخاب می کند ، چندان شگفت آور نخواهد بود. حتی AMD نیز می تواند یک انتخاب باشد ، زیرا مایکروسافت با همکاری تراشه سازان ، پردازنده های Ryzen را در Surface Laptop 4 قرار داد.

در حال حاضر مشخص نیست که این دستگاه پرچمدار جدید چقدر می تواند هزینه داشته باشد ، اما با توجه به قیمت سرفیس بوک ۳ ، ممکن است بیش از ۱۰۰۰ دلار باشد. تاریخ انتشار نزدیک به اکتبر نیز محتمل تر است ، زیرا مایکروسافت معمولاً رویدادهای سخت افزاری خود را در پاییز برگزار می کند. همچنین برای نمایش سیستم عامل جدید ویندوز ۱۱ به چنین دستگاه شاخصی نیاز دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله های مرتبط