اطلاعیه مهم پذیرش و تحویل دستگاه ها در اسفندماه ..!

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

سرفیس پرو ۱۰، مشخصات و تاریخ معرفی

آیدا ملائی
آیدا ملائی
اشتراک گذاری
فهرست مطالب

امتیاز دهید!

میانگین امتیازات: / 5.

امتیاز دهید!

سال ۲۰۲۳ برای شرکت مایکروسافت یک سال بسیار مهم خواهد بود، زیرا احتمالاً در این سال، محصولات و خدمات جدیدی عرضه خواهند شد. برخی از پیش‌بینی‌هایی را که می‌توان در سال ۲۰۲۳ از مایکروسافت داشت شامل رونمایی از سرفیس پرو ۱۰ است. البته باید بگوییم که برخی از این پیش‌بینی‌ها ممکن است رخ ندهند، اما این بخشی از سرگرمی و جذابیت پیش‌بینی‌هاست. با ما همراه باشید تا با محصول جدید مایکروسافت؛ سرفیس پرو ۱۰، مشخصات و تاریخ معرفی آن آشنا شوید. 

هرآنچه که می‌توانیم از مایکروسافت در سال جدید ببینیم از جمله سرفیس پرو ۱۰

اگرچه سال  ۲۰۲۲ به سرعت به پایان رسید؛ باید بگوییم برای مایکروسافت سالی پر حادثه بود. در این سال بالاخره برنامه‌های اندروید در ویندوز در دسترس قرار گرفتند و ویندوز ۱۱ با به‌روزرسانی بزرگی روانه بازار شد. همچنین، چند دستگاه سرفیس جدید هم معرفی شدند که برخی از آنها بسیار جذاب‌تر از بقیه بودند. 

اما همه اینها پشت سر ماست و حالا باید به آینده نگاه کنیم. باتوجه‌به نزدیک‌شدن به اواسط سال ۲۰۲۳، بهترین زمان برای پیش‌بینی آنچه که ممکن است در سال آینده از مایکروسافت ببینیم، است. در اینجا برخی از پیش‌بینی‌های خود را برای شما گردآوری کرده‌ایم که از مسائل بسیار پایه تا حدس‌های پیچیده‌تری می‌رسند.

مشخصات سرفیس پرو ۱۰

احتمالاً شما هم مثل بسیاری از علاقه‌مندان به فناوری و دستگاه‌های الکترونیکی، منتظر عرضه سرفیس پرو ۱۰ از شرکت مایکروسافت هستید.

یکی از ویژگی‌های جدید سرفیس پرو ۱۰ که تقریباً تضمینی است، به‌روزرسانی سالانه خط سرفیس پرو است و سال ۲۰۲۳ نیز نباید از این قاعده مستثنی باشد. با به‌روزرسانی امسال به طور خاص مدل Wi-Fi احتمالاً با پردازنده‌های نسل سیزدهم موبایل اینتل به‌روزرسانی خواهد شد و عملکرد بهتری را ارائه خواهد کرد.

ممکن است دوست داشته باشید

مشخصات سرفیس پرو 10

اگر چه پردازنده‌های جدید مبتنی بر Arm در سرفیس پرو ۱۰ به کار نمی‌روند، اما قطعاً این دستگاه با گزینه‌های بیشتری برای رم و فضای ذخیره‌سازی به بازار عرضه خواهد شد. همچنین، امیدواریم مدل ۵G نیز با ارتقایی مجهز به ویژگی‌های بیشتری عرضه شود.

سرفیس پرو ۱۰ به طور احتمالی در پاییز سال ۲۰۲۳ و یک سال پس از سرفیس پرو ۹ عرضه خواهد شد. اما پایان‌دادن به انتظارات ما به دست دستگاه جدید خواهد بود. بنابراین خواهیم دید که آیا می‌تواند انتظارات ما را برآورده کند یا خیر. بااین‌حال، ما امیدواریم که با سرفیس پرو ۱۰، مایکروسافت توانایی خود را در به‌روزرسانی و ارتقای این دستگاه نشان دهد.

از طرفی به دلیل اینکه سرفیس پرو ۹ با نمایشگر OLED عرضه شد، ممکن است سرفیس پرو ۱۰ نیز با این نوع نمایشگر مجهز شود. همچنین برخی منابع حدس می‌زنند که سرفیس پرو ۱۰ با کارت گرافیک جدیدتری مانند Nvidia GeForce RTX 3080 یا AMD Radeon RX 6800 XT عرضه شود.

برای تعمیرات سرفیس پرو خود می‌توانید از تکنسین‌های مجرب آروند کمک بگیرید.

سایر ویژگی‌های احتمالی

علاوه بر این‌ها ممکن است مایکروسافت بهترین سیستم صوتی را در سرفیس پرو ۱۰ قرار دهد و از این طریق کاربران را با کیفیت صدای بهتری در تماشای فیلم‌ها و شنیدن موسیقی بهره‌مند کند.

یکی دیگر از احتمالات موجود این است که سرفیس پرو ۱۰ با باتری بیشتری عرضه شود تا مدت‌زمان استفاده بیشتری را برای کاربران فراهم کند.

شاید با گذشت زمان، شاهد مدل‌های رنگارنگ دیگری از سرفیس پرو ۱۰ با ۵G  و پورت‌های بیشتر و جدیدتر مانند (Thunderbolt 4، HDMI 2.1 و USB 4 ) و صفحه‌کلید بهتر باشیم.

قیمت سرفیس پرو ۱۰

باتوجه‌به اینکه عرضه سرفیس پرو ۱۰ در سال ۲۰۲۳ هنوز اتفاق نیفتاده است، هیچ اخبار رسمی در مورد قیمت آن منتشر نشده است. البته، در مورد ویژگی‌ها و مشخصات فنی این محصول شایعاتی منتشر شده، اما قیمت آن هنوز مشخص نشده است. 

قیمت سرفیس پرو 10

شما می‌توانید در آینده، با دنبال‌کردن خبرهای مرتبط با محصول یا معرفی رسمی و اعلام قیمت از سوی شرکت مایکروسافت از قیمت سرفیس پرو ۱۰ اطلاعات بیشتری کسب کنید. 

همچنین می‌توانید برای خرید سرفیس پرو را از سایت آروندشاپ همراه با گارانتی سبز و طلایی اقدام کنید و یا اینکه منتظر باشید تا سرفیس پرو ۱۰ را عرضه و سپس آن را از ما تهیه کنید.

کلام آخر

مایکروسافت، سازنده دستگاه‌های الکترونیکی پرطرفدار، به‌تازگی اعلام کرده است که سرفیس پرو ۱۰ در اواخر سال ۲۰۲۳ روانه بازار خواهد شد. این دستگاه جدید با تکنولوژی‌های پیشرفته‌تری نسبت به نسل‌های قبلی عرضه خواهد شد که قدرت و عملکرد بیشتری برای کاربران حرفه‌ای و علاقه‌مندان به فناوری فراهم می‌کند. به گفته شرکت سازنده، سرفیس پرو ۱۰ با ویژگی‌های خاصی همچون صفحه‌نمایش بزرگ و با کیفیت بالا، پردازنده‌های قوی و طراحی شیک، به بازار عرضه خواهد شد. در حال حاضر، هیچ اطلاعاتی در مورد قیمت سرفیس پرو ۱۰ منتشر نشده است، اما منتظر مشخص‌شدن این مورد هستیم.

در نهایت امیدواریم مطلب فوق «سرفیس پرو ۱۰، مشخصات و تاریخ معرفی» برای شما مفید بوده باشند. به‌محض آن که اطلاعات جدیدی به دست ما برسد آن را در اختیار شما قرار خواهیم داد. برای تعمیر سرفیس به سایت آروند گارانتی رجوع کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله های مرتبط