اطلاعیه مهم پذیرش و تحویل دستگاه ها در اسفندماه ..!

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
خانه » مایکروسافت Teams بروز شد!

مایکروسافت Teams بروز شد!

فتانه چاوشی
فتانه چاوشی
اشتراک گذاری
فهرست مطالب

امتیاز دهید!

میانگین امتیازات: / 5.

امتیاز دهید!

بیش از دو سال از زمانی که اپل انتقال از اینتل به اپل سیلیکون را برای مک اعلام کرد، می‌گذرد و مایکروسافت Teams بالاخره به‌روزرسانی شد تا به صورت بومی روی مک‌ اجرا شود. این شرکت در یک پست وبلاگی این خبر را اعلام کرد و گفت که “متعهد به نوآوری و متعهد به مک است.” مایکروسافت به طرز شگفت‌آوری (حتی با دو سال تأخیر) می‌گوید که این به‌روزرسانی طی ماه‌های آینده «به صورت افزایشی» برای مشتریان عرضه خواهد شد. بنابراین حتی اگر مایکروسافت Teams را بر روی اپل سیلیکون مک اجرا کنید، این به‌روزرسانی را به این زودی دریافت نخواهید کرد. با این حال، این شرکت گفته است که با وارد شدن این به‌روزرسانی به برنامه مایکروسافت Teams، انتظار «افزایش قابل توجهی در عملکرد» و همچنین بهبود کارایی را داشته باشید.

بروزرسانی مایکروسافت Teams

مایکروسافت در یک پست وبلاگی که امروز منتشر شد، نوشت: ما در حال ارائه یک نسخه باینری جهانی درجه تولید، از Teams هستیم. این به معنای این است که این نسخه به صورت بومی در کل خط تولید مک اجرا خواهد شد، از جمله آنهایی که دارای سیلیکون اپل هستند. برای کاربران مک، این به معنای افزایش قابل توجه عملکرد، تضمین استفاده کارآمد از منابع دستگاه و تجربه بهینه‌سازی Teams، حتی در هنگام استفاده از چندین نمایشگر در طول تماس‌ها یا جلسات است. مایکروسافت متعهد به نوآوری و متعهد به مک است، بنابراین ما هیجان زده هستیم که این را برای کاربران مک خود ارائه دهیم. همه کاربران مک با جدیدترین به‌روزرسانی خود به Teams به‌طور خودکار ارتقا می‌یابند. نسخه عمومی (GA) برنامه Teams، در مک با اپل سیلیکون در ماه‌های آینده به تدریج برای مشتریان عرضه می‌شود.

مایکروسافت Teams بروز شد!مک‌های مجهز به اپل سیلیکون

مایکروسافت در ماه آوریل آزمایش نسخه ای از Teams را که برای اپل سیلیکون بهینه شده بود آغاز کرد. برای عملکرد بهتر، مک‌های مجهز به اپل سیلیکون می‌توانند سه نوع برنامه مختلف را اجرا کنند:

  • برنامه های آیفون و آیپد در مک از طریق فروشگاه برنامه مک
  • برنامه‌هایی که از طریق ترجمه Rosetta 2 اجرا می‌شوند، که به کاربران اجازه می‌دهد برنامه‌های ساخته شده برای مک اینتل را روی اپل سیلیکون اجرا کنند، با برنامه‌هایی که گاهی اوقات در Rosetta با M1 بهتر از اینتل کار می‌کنند.
  • برنامه‌های جهانی، برنامه‌هایی که برای پردازنده‌های اپل سیلیکون و اینتل ساخته شده‌اند و از Mac App Store یا از وب قابل دانلود هستند.

سخن آخر

ارائه این نسخه جدید مایکروسافت Teams، یک باینری «جهانی» خواهد بود، زیرا این نسخه می‌تواند به صورت بومی روی مک‌های مجهز به اپل سیلیکون و همچنین دستگاه‌های اینتل اجرا شود. با این وجود شاید لازم باشد چند ماه صبر کنید تا به این نسخه دسترسی پیدا کنید. برای خرید مک بوک و آشنایی با چند ترفندهای مک بوک به سایت آروند مراجعه کنید.

شرکت آروند گارانتی تعمیرات مک بوک اپل را با ضمانت و با بهترین قیمت برای شما انجام خواهد داد.

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله های مرتبط