اطلاعیه مهم پذیرش و تحویل دستگاه ها در اسفندماه ..!

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
  • خانه
  • »
  • اخبار
  • »
  • مدل جدید آی مک اپل این هفته به بازار می آید؟!

مدل جدید آی مک اپل این هفته به بازار می آید؟!

سهیلا عادل زاده
سهیلا عادل زاده
اشتراک گذاری
فهرست مطالب

امتیاز دهید!

میانگین امتیازات: / 5.

امتیاز دهید!

آی‌ مک یکی از انواع کامپیوترهای رومیزی است که توسط شرکت اپل ساخته شده ‌است. آی مک مشهور به طراحی‌های شگفت‌انگیزدر سبک خودش است و دارای پوشش آلومینیومی می‌باشد.

در نازک‌ترین قسمت آی مک‌های کنونی، ضخامت آن‌ها به  ۵ میلی متر می‌رسد.

با آنکه یک سال و نیم از معرفی آخرین نسخه iMac اپل (مارس ۲۰۱۹) و زمانی بیش از آن از رونمایی iMac Pro (دسامبر ۲۰۱۸) گذشته ولی هنوز آی ‌مک جدید معرفی نشده است. برخی دلیل این تاخیر در معرفی آی مک جدید را، محبوبیت مکبوک‌های اپل می‌دانند که توجه بیشتر مخاطبان را به خود جلب کرده‌اند.

در واقع آن‌ها گمان می‌کنند که با توجه به قیمت این دو محصول، مکبوک برای‌شان جذاب‌تر و کارآ‌تر از آی مک خواهد بود.

با این حال، به تازگی اخباری شنیده می‌شود که اپل آماده است تا نسخه جدید آی مک را به بازار عرضه کند!

ممکن است دوست داشته باشید

البته کسانی که این اطلاعات در اختیار خبرگذاری‌ها گذاشتند، تائید کرده‌اند که آی مک ۲۰۲۰ اپل همراه با پردازنده اینتل آماده تولید و عرضه به بازار است.

شرکت اپل در طی کنفرانس جهانی توسعه دهندگان اپل، کامپیوترهای مبتنی بر پردازنده‌های اپل سیلیکون معرفی کرد، اما ظاهراً هنوز برای عرضه آی مک‌ها با پردازنده‌های کم مصرف آماده نیست و همچنان آن‌ها را با پردازنده‌های اینتل به بازار می‌فرستد.

اما نکته جالب این شایعات درباره اکانت توئیتر شخصی است که این اخبار را منتشر می‌کند! این اکانت با نام کاربری L0vetodream قبلاً هم توانسته بود اطلاعات مفیدی از اپل را به درستی پیش‌بینی کند! از جمله اطلاعات مربوط به آیپدپرو، نسل جدید آیفون SE ، سیستم عامل مک او اس و غیره! و اکنون این اکانت اعلام کرده است که خیلی زود (شاید این هفته یا هفته اینده) شاهد معرفی مدل جدید آی مک اپل خواهیم بود.

در هرحال بیشتر کاربران منتظر هستند تا اپل کاری بیشتر از بروزرسانی iMac با پردازنده سریعتر، گرافیک بهتر برای ای مک جدید انجام دهد. حتی درخواست‌هایی برای طراحی مجدد کامل وجود دارد، از جمله صفحه نمایش بزرگتر که با منجربه کاهش اندازه گودی آن شود.

در واقع کاربران اپل، مدت‌هاست که در انتظار طراحی جدیدی از آی مک هستند. طراحی بدنه‌ی آی مک، آخرین بار در سال ۲۰۱۲ دست‌خوش تغییرات شد. مدل جدید آی مک

این تغییرات آی مک در سال ۲۰۱۲ بیشتر به کناره‌ها محدود می‌شد و اگر بخواهیم از زاویه‌ی جلو به آن نگاه کنیم می‌توانیم ببینیم که عملاً طراحی iMac نزدیک‌به یک دهه است که تغییری بزرگی به‌ خود ندیده است.

شایعه‌ها می‌گویند مدل جدید ای مک، مجهزبه تراشه‌ی آرم خواهد بود و حاشیه‌های کمتری در اطراف صفحه‌نمایش  خواهد داشت، ازلحاظ قدرت پردازشی نسبت‌ به قبل، پیشرفت زیادی داشته باشد و دارای  فیس ID و موتور عصبی نیز باشد.

از منظر طراحی همچنین، انتطار می‌رود که طراحی جدید آی مک ارگونومیک‌تر باشد و گزینه هارد دیسک از آن حذف شده باشد.

آی مک‌های قدیمی در دو اندازه در بازار موجود هستند: مدل کوچک‌تر ۲۱.۵ اینچی با نمایشگر ۴K رتینا و مدل بزرگتر مجهز به نمایشگر ۲۷ اینچی ۵K است.

با همه‌ی این پیش‌بینی‌ها و شایعات، همگی باید در انتظار رونمایی اپل از مدل جدید آی مک باشیم تا ببینیم آیا این‌بار این رایانه‌های رومیزی، تغییرعظیمی خواهد داشت یا نه! اگر اپل در آن‌ها تغییرات اساسی ندهد می‌تواند نشان از این باشد که سرمایه‌گذاری روی آن‌ها را غیرضروری می‌داند و همه‌ی توجهش بر روی مکبوک‌ها خواهد بود.

اما شما کاربران اپل و آی مک، چه انتظاری از تغییرات آن خواهید داشت؟

جهت اطلاع از قیمت و خرید آنلاین آی مک‌های اپل اینجا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله های مرتبط